پروژه دیوار سبز مصنوعی مرزداران

پروژه دیوار سبز مصنوعی مرزداران

آنچه در این مقاله میخوانیم

پروژه دیوار سبز مصنوعی مرزداران در خیابان گلدیس هشتم محله مرزداران در سال 1400 توسط شرکت سورن بام اجرا شده است . در این پروژه که به دست طراحان و مهندسین سورن بام طراحی و اجرا شد از پوشش گیاهی سرسبز و بسیار جذابی استفاده شد که در ادامه به آنها می پردازیم.

دیوار سبز مصنوعی سورن بام

پوشش گیاهی پروژه دیوار سبز مصنوعی مرزداران

در این ساخت دیوار سبز مصنوعی پروژه مرزداران طراحان ما از پوشش گیاهانی همچون پتوس ، گل سنگ ، پوشش گیاهان پنلی و برگ فلفلی و .. استفاده نمودند و با افزودن گیاهانی همچون سرخس ، برگ های پهن و بلند ، گندمی و لیندا و …. به این دیوار سبز مصنوعی حالت جنگلی القا کردیم .

اجراییات پروژه دیوار سبز مصنوعی مرزداران

با توجه به محل پروژه و شرایط اقلیمی که با بررسی های اولیه کارشناسان گروه سورن بام در این پروژه صورت گرفت از دیوار سبز مصنوعی استفاده شد که این دیوار سبز بر روی یکی از دیوارهای اداره برق که درب آن روبروی ورودی ساختمان پروژه ما قرار گرفته بود اجرا شد که از دید ساکنان و مردمان ساختمان در حین رفت و آمد و عبور و مرور دید بسیاری بدی داشت و جلوه ی ساختمان را در دید بصری نا زیبا کرده بود.

کارشناسان ما در ابتدا با اندازه گیری درب اداره برق استراکچر زیرسازی دیوار سبز را در آوردند و با نصب این استراکچر و رنگ آمیزی آن مراحل اولیه را  طی نمودند . بعد از رنگ آمیزی استراکچر و نصب آن و با انتخاب پوشش گیاهی که با بررسی اولیه نسبت به شرایط اقلیمی آن محیط برای ماندگاری دیوار سبز از گیاهان مصنوعی استفاده شد اجرا شد.

شرکت سورن بام

شرکت سورن بام که فعالیت خود را از سال 1389 به صورت کاملا حرفه ای و فعال در حوزه محوطه سازی آغاز و امروزه به یکی از برترین و معروف ترین شرکت های اجرای فضای سبز، آبنما، آلاچیق، دیوار سبز و… تبدیل شده است. در شرکت سورن بام طراحان و مهندسین حرفه ای و درجه یکی وجود دارند که آماده همکاری با شما هستند. مجموعه سورن بام همواره می کوشد تا بهترین تجربه را از فضای خود بدست بیاورید. شرکت سورن بام با استفاده از برترین متریال با کمترین هزینه آماده همکاری با شما در سر تا سر کشور عزیزمان ایران است.

برای مشاهده مراحل اجرایی پروژه های انجام شده توسط شرکت سورن بام می توانید ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

دیوار سبز مصنوعی شرکت بازرگانی آرایشی

دیوار سبز مصنوعی پروژه مرزداران

دیوار سبز مصنوعی پروژه مرزداران

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پروژه دیوار سبز سورن بام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست شما با موفقیت ثبت شد.
با ما در ارتباط باشید