صفر تا صد طراحی و اجرای روف گاردن در فرشته تهران

طراحی و اجرای روف گاردن نیاز به دقت، خلاقیت و تخصص دارد. در این شرایط، شرکت سورن بام یک شرکت معتبر است که بیش از یک دهه در این زمینه فعالیت دارد و بهترین کیفیت را در اختیار شما قرار می‌دهد.

پروژه اجرای روف گاردن

شرکت سورن بام با استفاده از فناوری‌های هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء، می‌تواند روف گاردن‌هایی را طراحی و اجرا کند که همراستا با شرایط محلی و نیازهای کاربران باشند.

طراحی آلاچیق در یکی از پروژه‌های روف گاردن

شرکت سورن بام یکی از شرکت‌های پیشرو در زمینه روف گاردن، بام سبز و آلاچیق در ایران است و تجربه و تخصص زیادی در این زمینه دارد. 

طراحی، ساخت و اجرای آبنما سنگی

آبنما سنگی یک نوع آبنما است که با استفاده از سنگ‌های مختلف، شکل و حرکت آب را به شکل طبیعی و زیبا نمایش می‌دهد. تیم سورن بام به بهترین شکل ممکن آبنمای سنگی را طراحی و اجرا می‌کند.

طراحی و اجرای محوطه سازی

طراحی و اجرای محوطه سازی یک فرایند هنری و فنی است که با هدف زیباسازی، بهینه‌سازی و کاربردی‌سازی فضای بیرونی ساختمان‌ها، باغ‌ها، ویلاها و غیره انجام می‌شود. 

فلاور باکس متری با پوشش گیاهی

فلاور باکس متری یک نوع فلاور باکس است که ابعاد آن به متر مشخص می‌شود. این فلاور باکس می‌تواند از جنس چوب، فلز، گالوانیزه یا پلاستیک باشد و روی زمین، دیوار، نرده یا آویز قرار گیرد. فلاور باکس متری با پوشش گیاهی یک فلاور باکس است که درون آن گیاهانی را کاشته می‌شود که با توجه به شرایط محیطی، نیازهای کاربران و اهداف طراحی انتخاب می‌شوند. 

کف سازی شرکت سورن بام

کف سازی بتنی یک نوع کف سازی است که با استفاده از بتن، سطح زمین را پوشش می‌دهد. کف سازی بتنی مزایای زیادی را برای ساختمان، کاربران و محیط زیست دارد. شرکت سورن بام به بهترین شکل ممکن انواع کف سازی را انجام می‌دهد.

گلفوژ یا گلدان بتنی اجرا شده توسط سورن بام

گلفوژ چیست ؟ گلفوژ به گلدان های بتنی گفته می شوند که با روی هم قرار گرفتن منجر به ساخت یک دیوار حائل و سبز می شوند . در واقع گلفوژ برای ایجاد فضای سبز در سطوح شیب داری که  غیر قابل استفاده می باشند و مناسب برای ایجاد فضای سبز در سطح شهر مانند : اتوبان ها ، ترانشه ها ، بزرگراه ها ، شهرک  ها ، پیاده رو ها وغیره کاربرد دارند . 

گیاهان مناسب فضای بیرون و داخل

گیاهان مناسب فضای باز و بسته متفاوت هستند. بست به شرایط محیطی می‌توان گیاهان مختلفی را در فضای بسته مثل آپارتمان، ویلا و غیره استفاده کرد 

پروژه ساخت تراس سبز سورن بام

روف گاردن یا به عبارتی تراس سبز به یک فصای باز در بالای ساختمان یا خانه میگوییند که فضای سبز در آن کار شده و المان هایی قرار گرفته شده مناسب برای استفاده از فضای باز است.

پروژه اجرای دیوار سبز مصنوعی سورن بام

روش نصب دیوار سبز را با هم مشاهده کردیم . از مزایای دیوار سبز مصنوعی عمر طولانی بدون خرابی و همچنین تنوع گونه گیاهی بالا هست . به طور کل دونوع دیوار سبز مصنوعی وجود دارد . دیوار سبز مصنوعی پنلی و دیوار سبز مصنوعی شاخه ای . نصب دیوار سبز مصنوعی نسبت به دیوار سبز طبیعی زمان کم تری می‌برد.

پروژه نصب چمن مصنوعی و طبیعی سورن بام

نصب انواع چمن‌های مصنوعی و طبیعی در فضای سبز، بام سبز، محوطه سازی و روف گاردن توسط شرکت سورن بام انجام می‌شود.