دیوار سبز شرکت نان سحر

دیوار سبز شرکت نان سحر

آنچه در این مقاله میخوانیم

دیوار سبز شرکت نان سحر  ، واقع در خیابان شریعتی بالاتر از پل صدر می باشد . دیوار سبز این مجموعه توسط کارشناسان و مهندسین کار آزموده شرکت سورن بام یه صورت کاملا تخصصی انجام شده است . شرکت سورن بام با بیش از 10 سال سابقه در زمینه معماری سبز و پایدار فعالیت های بسیاری داشته است .

دیوار سبز شرکت نان سحر

دیوار سبز شرکت نان سحر

ساخت و فروش دیوارهای سبز در بین مردم رواج زیادی پیدا کرده است . امروزه استفاده  ار دیوارسبز ها در مکان های شخصی مانند خانه ،باغ ،آپارتمان و همچنین در مکان های عمومی رواج پیدا کرده است . که به بالابردن آرامش و نشاط در افراد و افزایش سلامت ذهنی چه در محل کار و چه در منزل کمک می کند . بدین ترتیب به افراد معجونی از انرژی و حس مثبت القا می شود . این فرآیند به صورتی عمل می کند که به مرور زمان تاثیر روانی بسیار عالی بر افراد می گذارد .

ابعاد در نظر گرفته شده دیوار سبز نان سحر:

دیوار سبز این مجموعه در داخل اتاق مدیریت اجرا شده است و ابعاد آن 1*7 در یک طرف و در طرف دیگر 1*8 می باشد . در مجموع 15 متر گرین وال برای این مجموعه طراحی و اجرا شده است.

 

طریقه اجرای دیوار سبز :

در مرحله اول محل مورد نظر را کاملا با عایق های مخصوص عایق بندی میکنیم.این کار باعث می شود تا از نفوذ نکردن آب به دیوار اطمینان پیدا کنیم . سپس  فلاورباکس های مخصوص گرین وال که تولید شرکت سورن بام می باشد را بر روی استراکچر فلزی نصب می کنیم .در مرحله آخر سیستم آبیاری قطره ای نصب می شود تا  به صورت اتوماتیک در زمان تعیین شده آبیاری صورت گیرد گرین وال را می تواند در شهربازی ها  ،هتل ها ،رستوران ها و مراکز خرید اجرا کرد .

دیوار سبز شرکت نان سحر

دیوار سبز شرکت نان سحر

گیاهان  دیوار سبز نان سحر:

  1. گیاه گندمی
  2. گیاه پتوس
  3. گیاه برگ بیدی

شرکت سورن بام در زمینه معماری و فضای سبز و پایدار فعالیت دارد . طراحی و اجراء روف گاردن ، محوطه باغ ، ویلا ، باغچه ، حیاط ، دیوار سبز ، فلاور باکس ، آبنما ، برکه و چشمه های مصنوعی ، نصب سیستم آبیاری قطره ای ، نصب سیستم مه پاش و … از جمله فعالیت های شرکت سورن بام می باشد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پروژه دیوار سبز سورن بام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با ما در ارتباط باشید