فلاور باکس دندانپزشکی امید

فلاور باکس دندانپزشکی امید

آنچه در این مقاله میخوانیم

فلاور باکس دندانپزشکی امید :شاید برای افراد این سوال پیش بیاید که فلاور باکس چیست و به چه معناست ؟ فلاور باکس واژه ای انگلیسی به معنای جعبه گل می باشد که از این جعبه ها برای کاشت گل و گیاهان استفاده می کنند و هدف از انجام این کار ایجاد کردن یک فضای سبز زیبا و مدرن در فضای داخلی و خارجی می باشد .

جنس فلاورباکس :

این نوع گلدان ها که با فلز و آلومینیوم و … ساخته می شوند در فضاهای داخلی و خارجی بناهای گوناگون استفاده می شوند.لازم به ذکر است که بدانید برای بالاتر بردن عمر این گلدان های فلزی و جلوگیری از زنگ زدگی آنها ،از رزین و رنگ استفاده می شود. اجرای فلاور باکس دندانپزشکی امید یکی از پروژه های تازه به اتمام رسیده شرکت سورن بام محسوب می شود .

"<فلاور باکس دندانپزشکی امید

فلاور باکس دندانپزشکی امید

اجرای فلاور باکس دندانپزشکی امید

فلاورباکس یا جعبه گل به عنوان یکی از اصلی ترین انواع مبلمان شهری به حساب می آید که برای المان های طراحی فضای سبز مورد استفاده قرار می گیرد ، منظور از فلاورباکس محفظه ای تو خالی می باشد که داخل آن خاک قرار می گیرد و از محفظه ی تو خالی آن می توان برای پرورش گل و گیاهان استفاده کرد . در حال حاضر به دلیل کمبود فضای لازم جهت اجرای فضای سبز از این جعبه گل ها می توان برای ایجاد باغچه های زینتی استفاده کرد . استفاده از فلاورباکس رکن اساسی در طراحی و ساخت فضای سبز و روف گاردن و تراس گاردن می باشد .نکته مهم در انتخاب فلاورباکس ، متریال مورد استفاده در ساخت آن است .از همین روی برای استفاده از بهترین متریال در ساخت فلاورباکس به اندازه و مقاومت و وزن آنها بستگی دارد و باید پس از بررسی دقیق ، برای خرید اقدام نمایید.

نحوه ساخت و اجرای فلاور باکس دندانپزشکی امید

پروژه تازه به اتمام رسیده شرکت سورن بام در فرمانیه نرسیده به باشگاه فرمانیه ، جنب خیابان عسگری واقع شده است که در ابتدا کارشناسان مجموعه با بازدید از محل پروژه و بررسی ابعاد و اندازه از فضا ، اقدام به شروع ساخت 16 متر مربع فلاور باکس کردند . فلاور باکسی که در بام سبز این کلینیک مورد استفاده قرار گرفت فلاور باکس از نوع فلزی بود . به دلیل شرایط اقلیمی روی پشت بام و تابش مستقیم نور آفتاب فلاور باکس فلزی گزینه ای مناسب برای این پروژه در نظر گرفته شد . ساخت این فلاور باکس به این صورت انجام گرفت که در ابتدا با توجه به ابعاد و اندازه مورد نظر قالب بیرونی فلاور باکس ساخته شد و برای به کار رفتن در محیط بیرونی ، با رنگ الکترواستاتیک که قابلیت عایق شدن را دارد پوشانده و در آخر با ریختن خاک و کاشتن گل و گیاهان به اتمام رسید .

فلاور باکس دندانپزشکی امید

فلاور باکس دندانپزشکی امید

فلاور باکس دندانپزشکی امید

فلاور باکس دندانپزشکی امید

سوالات متداول اجرای فلاور باکس دندانپزشکی امید

  1. ویژگی اجرای فلاور باکس دندانپزشکی امید
  2. انواع فلاور باکس فلزی از نظر سازه

1. ویژگی اجرای فلاور باکس دندانپزشکی امید چیست ؟

  • مقاومت و طول عمر بالا
  • قابلیت ساخته شدن در طرح و رنگ های متفاوت
  • قابلیت طراحی و اجرای آسان
  • از فلاورباکس فلزی برای مصرف بهینه فضا در انواع روف گاردن و تراس سبز استفاده می شود .

2. انواع فلاور باکس از لحاظ سازه

  • فلاور باکس فلزی یک جداره:

    باکس های فلزی یک جداره ،رایج ترین نوع باکس فلزی است. این باکس ها از یک لایه ورق فولادی با خم کاری و جوش تولید می شوند. وزن این نوع باکس ها از نوع دوجداره کمتر می باشد و مقاومت آن بستگی به نوع ورق فولاد استفاده شده در آن دارد. مهمترین مزیت باکس های یک جداره ضخامت کم و مقاومت بالا ، وزن کم و قیمت مقرون به صرفه آن نسبت به نوع دوجداره خود می باشد.

  • فلاور باکس فلزی دو جداره:

    باکس های فلزی دوجداره از دو بخش داخلی و خارجی تشکیل شده است . باکس داخلی فلزی از جنس ورق سیاه یا گالوانیزه است . به عنوان باکس اصلی کشت استفاده می شود. باکس خارجی که بافاصله یا بدون فاصله به باکس داخلی نصب می شود، تنها نقش نما را دارد. باکس خارجی اصولا از جنس متریال دیگری مانند چوب ، ترموود، چوب پلاست و یا ورق کامپوزیت ساخته می شود.

    معایب باکس فلزی

    معایب آن بسیار کم است اما می توان گفت در مدل های دو جداره وزن آن زیاد و جابجایی آن دشوار می باشد.

مزایای باکس فلزی

قیمت فلاورباکس فلزی نسبت به کیفیت و دوامی که دارد بسیار ارزان و مقرون به صرفه می باشد . بنابراین این محصول نسبت به نمونه های مشابه از قیمت مناسبی برخوردار است.

تفاوت فلاور باکس فلزی با دیگر فلاورباکس ها

یکی از ویژگیهای منحصر به فرد جعبه گل فلزی امکان طراحی آن به شکل و طرح دلخواه است.این ویژگی را کمتر در دیگر عناصر و جنس ها مشاهده

می کنید.بنا براین شما می توانید این جعبه ها را هماهنگ با  دیگر قسمت های طراحی و دکوراسیون محیط به اجرا در آورید  و از آن لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پروژه فلاور باکس سورن بام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با ما در ارتباط باشید