دیوار سبز جم سنتر

دیوار سبز جم سنتر

آنچه در این مقاله میخوانیم

دیوار سبز جم سنتر در قسمت فود کورت ، طبقه اول مرکز خرید جم سنتر  در خیابان شهید با هنر ( نیاوران ) خیابان جماران  قرار گرفته است . این  دیوار سبز  توسط طراحان شرکت سورن بام طراحی شده است . طراحان علاوه بر ایجاد یک فضای زیبا ، ،طبیعت را با  فضای داخلی رستوران هماهنگ ساخته اند .

دیوار سبز مرکز خرید

به کار بردن دیوار سبز در فضاهای داخلی نمای دلنشینی را ایجاد کرده  و محیطی شاداب و با طراوت را در قسمت VIP  رستوران به وجود آورده است . طراحی محیط VIP رستوران ،فضایی آرام را به ارمغان آورده است و فضایی مناسب برای گذراندن وقت می باشد. حتی به علت فضایی که در این قسمت از رستوران ایجاد شده می توان جلسات مهم اداری را نیز در آن جا برگذار نمود . در قسمت VIP  آن دیوار سبزی طراحی شده که  فضای سبزی را داخل رستوران ایجاد می کند. دیوار سبز جم سنتر متشکل از گیاهان سبزی است که در یک سیستم عمودی پشتیبانی شده اند.

سوالات متداول دیوار سبز جم سنتر

  1. گیاهان بکار رفته در این دیوار سبز چه می باشد ؟

در این این دیوار سبز از برگ بیدی بنفش و پیتوس استفاده شده است زیرا این گیاهان  زیبایی فضا را چندین برابر می کنند. در ضمن ما بین  دو دیوار سبز از آبنمای سنگی استفاده شده زیرا عنصر آب به عنوان زیباترین عنصر طبیعت به شمار می رود و  همچنین تکمیل کننده فضای سبز می باشد و حس آرامش را در فضا ایجاد میکند.

شرکت سورن بام دارای تیم متخصص در طراحی و اجرا می باشد و توانسته در زمینه اجرای محوطه سازی ، بام سبز ، طراحی و ساخت انواع آبنما، دیوار سبز ،فلاورباکس و… فعالیت کند . شرکت سورن بام در زمینه اجرای فلاور باکس های بتنی که در حاشیه اتوبان ها اجرا می شود گام های بزرگی برداشته و توانسته است جزء شرکت های پیشرو در این زمینه باشد .  و همچنین این شرکت تولید کننده انواع فلاورباکس های دیوار سبز نیز می باشد .

پروژه دیوار سبز سورن بام
با ما در ارتباط باشید