پروژه تراس سبز رویال آدرس

پروژه تراس سبز رویال آدرس

آنچه در این مقاله میخوانیم

پروژه تراس سبز رویال آدرس واقع در خیابان فرشته ، خیابان نیلوفر، نبش کوچه مریم می باشد . بنای فود کورت 1200 متر مربع است که در حدود 1100 متر مربع فضای داخلی رستوران را در بر گرفته  و 100 متر مربع آن به تراس اختصاص پیدا کرده است . کارشناسان شرکت سورن بام در مرحله اول از محل بازدید کرده و بر حسب درخواست کارفرما و دیزاین داخل رستوران اطلاعات اولیه را کسب نموده تا فضای فودکورت به صورت کاملا تخصصی توسط تیم مجرب شرکت سورن بام طراحی گردد .

فلاور باکس فلزی

دیوار سبز

المان های استفاده شده در پروژه دیوار سبز مصنوعی رویال آدرس

  1. دیوار سبز طبیعی و مصنوعی
  2. فلاور باکس های چوبی و فلزی
  3. نورپردازی
  4. گیاهان طبیعی و مصنوعی

اجرای دیوار سبز مصنوعی در پروژه تراس سبز رویال آدرس

لازم به ذکر است فود کورت رویال آدرس فرشته یکی از بزرگترین فودکورت های تهران می باشد . در طبقه اول اختلاف سطح هایی ایجاد شده است که توسط فلاور باکس های فلزی ، فلاور باکس چوبی و فلاور باکس سنگی تزیین شده اند . این فلاورباکس ها جلوه ی ویژه ای به فضای رستوران داده است . محل ثبت سفارش و یا همان پیشخوان با ساخت دیوار سبز مصنوعی ( پنلی ) پوشش داده شده که توسط یک نورپردازی تخصصی جلوه پیشخوان را چندین برابر افزایش داده است .

طبقه بالایی رستوران حالت دوبلکس دارد . طبقات توسط پله های نیم دایره شکل به هم متصل شده اند. ما بین دو طبقه یک دیوار بدون کاربرد قرار گرفته است که نمای زیبایی ندارد . طراحان گروه سورن بام از فضای بدون کاربرد دیوار استفاده کرده و دیوار سبز مصنوعی در این فضا تعبیه کرده اند . علاوه بر آن، فلاورباکس های فلزی کوچک نیز بر روی دیوار کار شده است تا علاوه بر ایجاد فضای سبز ، حس آرامش را در فضای رستوران به ارمغان آورند .

دیوار سبز فود کورت رویال آدرس فرشته

دیوار سبز طبیعی رویال آدرس

طراحی تراس سبز پروژه تراس سبز رویال آدرس

تراس سبز پروژه رویال آدرس  یک فضای 100 متر مربعی است  که داخل فضا دیوار سبز طبیعی طراحی و اجراء شده است .در  فضای تراس  مبلمان فضای باز قرار گرفته است . مابین  فضای خالی میز ها  از فلاور باکس های فلزی با ابعاد بزرگ تر استفاده شده است و با گیاهان طبیعی تزئین شده است .

مجموعه سورن بام

مجموعه سورن بام، فعالیت خود را از سال 1389 به صورت کاملا حرفه ای و فعال در حوزه طراحی و اجرای فضای سبز آغاز کرده و امروزه به یکی از برترین و معتبر ترین شرکت های محوطه سازی تبدیل شده است. مجموعه سورن بام از مهندسین و طراحان و کارشناسان با تجربه تشکیل شده و تیم سورن بام همواره می کوشند تا بهترین تجربه را از فضای سبز و محوطه خود کسب کنید. در شرکت سورن بام می توانید المان هایی با متریال درجه یک و با کمترین هزینه مشاهده کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با مشاره 02144277178 تماس بگیرید و با کارشناسان سورن بام به صورت رایگان ارتباط بر قرار کنید.

برای مشاهده اجرای قدم به قدم پروژه های مجموعه سورن بام می توانید ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

دیوار سبز رویال آدرس 1 دیوار سبز رویال آدرس 2 دیوار سبز رویال آدرس 3 دیوار سبز رویال آدرس 4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پروژه دیوار سبز, پروژه تراس سبز, پروژه فلاور باکس سورن بام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با ما در ارتباط باشید