دیوار سبز گلرنگ ساعی

دیوار سبز گلرنگ ساعی

آنچه در این مقاله میخوانیم

پروژه دیوار سبز گلرنگ ساعی ،  واقع در خیابان ولیعصر تهران ، خیابان ساعی یکم ( ضلع شمالی پارک ساعی ) پلاک 15، دفتر مرکزی هلدینگ گلرنگ می باشد. در لابی این برج تمام سعی شرکت سورن بام بر این بوده که حس دعوت کنندگی در عین زیبایی و مدرن بودن فراهم سازد. این کار با به کار بردن دیوار سبز طبیعی به خوبی انجام شده است. در بین تضاد رنگ سفید و سیاه فضا ، به کار بردن گیاهان سبز و تعدادی گیاهان قرمز ، هماهنگی و ترکیب زیبایی را ایجاد  نموده است.

با ورود به ساختمان ، همانطور که در عکس زیر مشاهده می کنید،ابتدا در سمت چپ، دیواری زیبا اجرا گردیده و اطراف محوطه آن با فلاورباکس پوشش داده شده است که در کنار دیوار های تمام  شیشه ، جلوه زیبایی را به نمایش گذاشته است.

در لابی برج گلرنگ دو دیوار سبز زیبا به کار رفته  که توسط شرکت سورن بام اجرا شده است . یکی از دیوار سبز ها همانطور که در عکس زیر مشاهده می فرمایید در لحظه ی ورود چشم بینندگان را به خود خیره می نماید. دیوار سبز دیگر در لابی و در بالای پله ها قرار دارد که تنوع گیاهی آن ، کار را بی نظیر جلوه می دهد.

دیوار سبز گلرنگ ساعی

دیوار سبز گلرنگ ساعی

کمی جلوتر تراریوم بزرگ شیشه ای ( باغ شیشه ای ) قرار دارد که انتخاب متفاوت و بسیار مناسبی برای این فضا بوده است. رو به روی در ورودی نیز در بالا و پایین پله ها دیوار سبز  طبیعی اجرا شده است.

گیاهان مورد استفاده در دیوار سبز گلرنگ ساعی:

گیاهان مورد استفاده در دیوار سبز ها گندمی ، پتوس ، آگلونما ، اسپاتی و هدرا وگیاهان به کار رفته در فلاور باکس ها کوردلین ،یوکا بنسای ، شامودرا ، دراسینا ، آنتریوم و بنت قدوس می باشد.

شرکت سورن بام محوطه سازی , روف گاردن ، تراس ها ، محوطه های بیرونی شامل باغچه های جلوی درب ورودی و رمپ ، آبنما و اجرای فلاور باکس طبقات و دیوار سبز و فلاور باکس لابی را بر عهده داشته و این پروژه را به خوبی به اتمام رسانده است.

می توانید با مراجعه به بخش پروژه های اجرا شده بام سبز و دیوار سبز از بقیه عکس ها و مطالب پروژه ساعی دیدن فرمایید .

پروژه دیوار سبز سورن بام
با ما در ارتباط باشید