دیوار سبز رستوران رپیتون

دیوار سبز رستوران رپیتون

آنچه در این مقاله میخوانیم

دیوار سبز رستوران رپیتون واقع در میدان هروی مرکز خرید هروی سنتر طبقه سوم می باشد.دیوارهای سبز بسیار با شکوه هستند . کاربرد آن‌ ها در بام های سبز نمای زیبایی را به دنبال دارد . شرکت سورن بام  که دارای تیم تخصصی در طراحی و دارای پرسنل مجرب و کار آزموده می باشد ، توانسته به صورت کاملا تخصصی طراحی و اجرای  دیوار سبز این مجموعه را به بهترین نحو انجام دهد .

اجرای دیوار سبز رستوران رپیتون :

محل  قرار گیری دیوار سبز رستوران در قسمت ورودی سالن و پشت کانتر و کنار کانتر سرو غذا می باشد. علاوه بر جدا سازی دو فضا از هم زیبایی فضا را چندین برابر کرده است . در مرحله اول کارشناسان از محل بازدید کرده و ابعاد دیوار را به طور دقیق اندازه گیری می نمایند . سپس به ساخت استراکچر پرداخته و در حین ساخت استراکچر،دیوار  مورد نظر را عایق بندی می کنند تا از نفوذ آب به دیوار جلوگیری شود . بعد از اطمینان کامل از عایق بندی ، استراکچرها را بر روی دیوار نصب می کنیم . در مراحل نهایی کاشت گیاهان داخل  فلاور باکس های مخصوص دیوار سبز انجام می گردد  و فلاور باکس ها را بر روی استراکچر نصب کرده و برای نگهداری و آبیاری دیوار سبز  سیستم هوشمند آبیاری قطره ای داخل دیوار سبز قرار داده می شود تا آبیاری به صورت اتوماتیک انجام گردد .

دیوار سبز رستوران رپیتون

دیوار سبز رستوران رپیتون

گیاهان استفاده شده در دیوار سبز رستوران رپیتون :

اصولا گیاهانی که برای دیوار سبز انتخاب می شوند گیاهانی مقاوم و سازگار با هر شرایط آب و هوایی می باشند . به طور مثال عبارتند از : گندمی ، پتوس ، هدرا ، پاپیتال ، یوکا ، سیسوس

شرکت سورن بام در زمینه معماری منظر فعالیت دارد . محوطه سازی ، اجرای روف گاردن ، دیوار سبز ، اجرای انواع آبنما ، آلاچیق ، فلاورباکس و… از جمله فعالیت های شرکت سورن بام می باشد .شرکت سورن بام تولید و عرضه کننده فلاورباکس های  مخصوص ، مختص دیوار سبز می باشد.

پروژه دیوار سبز سورن بام
با ما در ارتباط باشید