پروژه دیوار سبز و روف گاردن فرشته

دیوار سبز روف گاردن فرشته

آنچه در این مقاله میخوانیم

فضای دود آلود شهر ها باعث شده است که بیشتر از همیشه به دنبال راهی برای زیباتر و سالم تر کردن فضای محیط اطرف خودمان باشیم. دیوار سبز یکی از همان انتخاب هایی است که می تواند شور و نشاط تازه ای را به فضای خانه و محل کار افراد ببخشد . دیوار سبز علاوه بر زیبایی که برای محیط به ارمغان می آورد موجب تصفیه هوا نیز می شود. یکی از پروژه های دیوار سبز اجرا شده توسط شرکت سورن بام پروژه دیوار سبز و روف گاردن فرشته می باشد.

"<yoastmark

المان های اجرایی بام سبز پروژه دیوار سبز و روف گاردن فرشته

روف گاردن فرشته یکی از پروژه های تمام شده ی شرکت سورن بام محسوب می شود . از لحاظ اجرایی تمام المان های کامل محوطه سازی را از قبیل : آلاچیق ، پرگولا ، دیوار سبز ، فلاور باکس و … را در بردارد و یکی از المان هایی که با تایید نهایی و سلیقه کارفرمای محترم این پروژه مورد اجرا قرار گرفت و دیوار سبز این پروژه  طبیعی بود . در ابتدا تیم اجرایی شرکت از نصب استراکچر فلزی که زیرسازی دیوار سبز محسوب می شود شروع کردند و با اندازه گیری های که از قبل توسط کارشناسان انجام شده بود از 195 فلاور باکس استفاده کردند که این فلاور باکس ها با قرار گیری کنار یک دیگر روی این سازه فلزی نصب شدند و در آخر درون این فلاور باکس ها با توجه به شرایط اقلیمی و آب و هوایی که این بام سبز داشت گل هایی مانند ناز ، برگ بیدی ، اسطوخودوس ، شمشاد و …کاشته شد .

دیوار سبز طبیعی فرشته

"<yoastmark

"<yoastmark

شرکت سورن بام

شرکت سورن بام با بیش از 13 سال سابقه در حوزه محوطه سازی و اجرای فضای سبز امروزه به یکی از بهترین و معروف ترین شرکت های طراحی فضای سبز تبدیل شده است. این شرکت با بهره وری از مهندسین و طراحان متخصص و مجرب سعی در زیبا سازی محوطه شما دارد. این شرکت در پروژه های اجرایی خود از متريال درجه یک با کمترین قیمت استفاده می کند که آماده همکاری با شما است.

برای مشاهده پروژه های اجرایی توسط مجموعه سورن بام می توانید اینستاگرام شرکت را به آدرس soren_bam دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پروژه دیوار سبز, پروژه بام سبز سورن بام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست شما با موفقیت ثبت شد.
با ما در ارتباط باشید