دیوار سبز طبیعی روف گاردن فرشته

دیوار سبز طبیعی روف گاردن فرشته

آنچه در این مقاله میخوانیم

دیوار سبز طبیعی روف گاردن فرشته

در پروژه دیوار سبز طبیعی روف گاردن فرشته علاوه بر زیبایی که برای محیط به ارمغان می آورد موجب تصفیه هوا نیز می شود. یکی از پروژه های دیوار سبز اجرا شده توسط شرکت سورن بام پروژه دیوار سبز و روف گاردن فرشته می باشد.

در دیوار سبز طبیعی روف گاردن فرشته علاوه بر دیوار سبز از فلاور باکس های فلزی و همچنین نورپردازی محوطه و استفاده از چمن های مصنوعی و تایل های چوبی اجراشد.

یکی از ویژگی های مهم دیوار سبز طبیعی روف گاردن فرشته تنوع زیاد گونه های گیاهی بکار رفته در اجرای دیوار سبز طبیعی است . ما در دیوار سبز طبیعی روف گاردن فرشته از سیستم ابیاری قطره ای برای دیوار سبز استفاده شده تا  دیگر نیازی به  ابیاری سنتی نیست .

"<yoastmark

المان های اجرایی بام سبز پروژه دیوار سبز روف گاردن فرشته

روف گاردن فرشته یکی از پروژه های تمام شده ی شرکت سورن بام محسوب می شود . از لحاظ اجرایی تمام المان های کامل محوطه سازی را از قبیل : آلاچیق ، پرگولا ، دیوار سبز ، فلاور باکس و … را در بردارد و یکی از المان هایی که با تایید نهایی و سلیقه کارفرمای محترم این پروژه مورد اجرا قرار گرفت و دیوار سبز این پروژه  طبیعی بود .

در ابتدا تیم اجرایی شرکت از نصب استراکچر فلزی که زیرسازی دیوار سبز محسوب می شود شروع کردند و با اندازه گیری های که از قبل توسط کارشناسان انجام شده بود از 195 فلاور باکس استفاده کردند که این فلاور باکس ها با قرار گیری کنار یک دیگر روی این سازه فلزی نصب شدند و در آخر درون این فلاور باکس ها با توجه به شرایط اقلیمی و آب و هوایی که این بام سبز داشت گل هایی مانند ناز ، برگ بیدی ، اسطوخودوس ، شمشاد و …کاشته شد .

دیوار سبز طبیعی فرشته

"<yoastmark

"<yoastmark

شرکت سورن بام

شرکت  سورن بام که فعالیت خود را از سال 1389 به صورت حرفه ای در جهت افزایش فضای سبز شهری آغاز به کار کرده است و به یکی از معتبر ترین و برترین شرکت های طراحی و اجرای دیوار سبز طبیعی روف گاردن فرشته در ایران تبدیل شده است. شرکت سورن بام متشکل از مهندسین و طراحان با تجربه و حرفه ای همواره می کوشند تا با کمترین هزینه و استفاده از متریال مناسب و درجه یک بهترین فضا را در محوطه ویلا برای شما رقم بزنند. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 02144277178 تماس بگیرید و با کارشناسان سورن لبام ارتباط برقرار کنید.

جهت دریافت مشاوره رایگان میتوانید با شماره رو به رو تماس بگیرید. 09122155348

برای مشاهده پروژه های اجرایی توسط مجموعه سورن بام می توانید اینستاگرام شرکت را به آدرس soren_bam  و فیسبوک و کانال تلگرام دنبال نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پروژه دیوار سبز سورن بام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست شما با موفقیت ثبت شد.
با ما در ارتباط باشید