دیوار سبز برج افرا

دیوار سبز برج افرا

آنچه در این مقاله میخوانیم

برج افرا یکی از لاکچری ترین برج های برند دار تهران است که در در بین مناطق مختلف تهران اجرا شده است . دیوار سبز برج افرا ، توسط شرکت سورن بام در تراس سبز یکی از واحد های برج افرا واقع در الهیه اجرا شده است که اجرای تراس همراه با فلاور باکس ها ، فضای نشیمن ، کفسازی و … توسط شرکت سورن بام می باشد. در این تراس سعی شده تا در عین سادگی فضایی زیبا و راحت با چشم اندازی دل نشین از کوه، دور از هیاهوی شهری فراهم شود .

به دلیل شهرنشینی و زندگی شهری در پایتخت پیوند انسان با محیط طبیعت قطع شده است . برای باز پس گیری این محیط باید طبیعت را در خانه های خود به وجود بیاوریم تا بتوانیم از زیبایی و انرژی مثبت گیاهان بهره ببریم . باید در خانه های خود محیطی به دور از هیاهوی شهر داشته باشیم تا بتوانیم در کنار خانواده و دوستان خود لحظات خوبی را در آنجا بگذرانیم .

دیوار سبز برج افرا

دیوار سبز برج افرا

نورپردازی دیوار سبز برج افرا :

شاید به نظر برسد نور پردازی برای دیوار سبز امر واجبی نبوده و لازم نباشد. ممکن است نور روشن کننده فضا ، کافی باشد اما نور پردازی خود دیوار سبز می تواند تاثیر بسیاری بر جلوه آن داشته باشد . همانطور که در عکس نیز ملاحضه می کنید نورپردازی دیوار سبز تراس افرا نیز باعث زیبا تر شدن آن در زمان تاریکی هوا شده است. در زیر این دیوار سبز نیز نیمکتی برای نشستن در نظر گرفته شده است . می توانید ساعت ها از زیبایی این دیوار و فضای تراس بهره ببرید .

شرکت سورن بام پس از سال ها کار در زمینه معماری سبز، توانسته تجربه زیادی در طراحی و اجرای بهترین محوطه ها ، روف گاردن و … پیدا کند. انواع نمونه های دیوار سبز را در مناطق مختلف تهران و حتی شهر های دیگر اجرا کند. دیوار سبز های شرکت سورن بام با بهترین متریال ها اجرا شده است . اختلاف قیمت در نمونه ها برای اجرا، در گیاهان انتخابی آن ها است که طبق سلیقه مشتری در نظر گرفته می شود .

پروژه دیوار سبز سورن بام
با ما در ارتباط باشید