دیوار سبز فرشته

دیوار سبز فرشته

آنچه در این مقاله میخوانیم

دیوار سبز فرشته

پروژه ی دیوار سبز فرشته در تاریخ 1/3/95 در مدت زمان 15 روز در خیبان فرشته به اتمام رسیده است . کلیه مراحل اجرای دیوار سبز شامل نصب استراکچر ،اجرای باکس ،کاشت گل و گیاه وسیستم آبیاری کاملا هوشمند توسط شرکت سورن بام انجام شده است .سورن بام افتخار دارد پکیج کاملی از اجرای دیوار سبز و بام سبز را اجرا نماید که قسمت هایی از آن را در تصاویر مشاهده میفرمایید .

دیوار سبز به عنوان یکی از پروژه های بسیار تاثیر گذار در فرایند های زیباسازی شهری ، تهوه ی هوای محیط ، تاثیر مستقیم روی الودگی هوا است. برای دریافت مشاوره های رایگان با تیم سورن بام در تماس باشید.

سوالات متداول دیوار سبز فرشته

1.فواید دیوار سبز فرشته چه مواردی می باشد ؟

یکی از سوالات رایج  دیوار سبز درباره ی فواید آن می باشد . از فواید دیوار سبز فرشته بهبود راندمان انرژی می باشد. این نوع دیوار ﻇﺮﻓﯿﺖ ﻋﺎﯾﻖ ﺣﺮارﺗﯽ را ﺑﺎ ﺗﻨﻈﯿﻢ دﻣﺎي ﺑﯿﺮوﻧﯽ ، ﺑﺎﻻ ﻣﯽ ﺑﺮد .ﻣﻘﺪار ﺻﺮﻓﻪ ﺟﻮﯾﯽ ﻫﺎ ﺑﺴﺘﮕﯽ ﺑﻪ ﻓﺎﮐﺘﻮرﻫﺎي ﮔﻮﻧﺎﮔﻮﻧﯽ ﻣﺎﻧﻨﺪ اﻗﻠﯿﻢ ،ﻓﺎﺻﻠﻪ ﺗﺎ ﺟﻮاﻧﺐ ﺳﺎﺧﺘﻤﺎن و ﻧﻮع ﭘﻮﺷﺶ ﮔﯿﺎﻫﯽ دارد .اﯾﻦ ﻣﺴﺌﻠﻪ ﻫﻢ ﺳﺮﻣﺎﯾﺶ و ﻫﻢ ﮔﺮﻣﺎﯾﺶ را ﺗﺤﺖ ﺗﺎﺛﯿﺮ ﻗﺮار ﻣﯽ دﻫﺪ. به این صورت که:

  • ﯾﮏ ﺗﻮده ﻫﻮاﯾﯽ را ﻣﯿﺎن اﻧﺒﻮه ﮔﯿﺎﻫﺎن ﺑﻪ ﺗﻠﻪ ﻣﯽ اﻧﺪازد .
  • اﻧﺘﻘﺎل ﺣﺮارت را از ﻣﯿﺎن ﺿﺨﺎﻣﺖ ﺗﻮده ﮔﯿﺎﻫﺎن ،ﻣﺤﺪود ﻣﯽ ﺳﺎزد .
  • دﻣﺎي ﻣﺤﯿﻂ را از ﻃﺮﯾﻖ اﯾﺠﺎد ﺳﺎﯾﻪ و ﭘﺮوﺳﻪ آزاد ﺳﺎزي رﻃﻮﺑﺖ از ﺳﻄﺢ ﺑﺮگ ﻫﺎ ﮐﺎﻫﺶ ﻣﯽ دﻫﺪ .
  • ﻣﯽ ﺗﻮاﻧد سدی در ﺑﺮاﺑﺮ ﺑﺎد در ﻣﺎه ﻫﺎي ﺳﺮد زﻣﺴﺘﺎن اﯾﺠﺎد ﮐﻨﺪ .
  • ﮐﺎرﺑﺮدﻫﺎي داﺧﻠﯽ می توانند اﻧﺮژي ﻻزم ﺑﺮاي ﮔﺮﻣﺎﯾﺶ و ﺳﺮﻣﺎﯾﺶ ﻫﻮاي ﺧﺎرﺟﯽ را ﺑﺮاي اﺳﺘﻔﺎده داﺧﻠﯽ ﮐﺎﻫﺶ دﻫﺪ .

به علت قیمت بالای زمین در شهرهای بزرگ، گسترش فضای سبز در سطح افقی بسیار پرهزینه است بنابراین می بایست استراتژی و راهبرد اصلی شهرداری ها، “گسترش فضای سبز در سطح عمودی” باشد.

دیوار سبز فرشته

کارشناسان شرکت سورن بام با سابقه ی داشتن تجربه های متعدد در زمینه ی محوطه سازی ، دیوار سبز ، بام سبز ،آلاچیق ، آبنما ، سیستم آبیاری قطره ای و فلاورباکس می توانند با ارائه ی هرگونه مشاوره و راهنمایی رایگان در این حوزه به شما از اتلاف وقت و هزینه ی کارفرمای گرامی جلوگیری نماید .

دیوار سبز با پتوس

شرکت خدماتی سورن بام

شرکت خدماتی سورن بام که فعالیت خود را از سال 1389 به صورت حرفه ای در جهت افزایش دیوار سبز و فضای سبز شهری آغاز به کار کرده است و به یکی از معتبر ترین و برترین شرکت های اجرای دیوار سبز فرشته در ایران تبدیل شده است. شرکت سورن بام متشکل از مهندسین و طراحان با تجربه و حرفه ای همواره می کوشند تا با کمترین هزینه و استفاده از متریال مناسب و درجه یک بهترین فضا را در محوطه ویلا برای شما رقم بزنند. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 02144277178 تماس بگیرید و با کارشناسان سورن لبام ارتباط برقرار کنید.

برای دریافت مشاوره رایگان  با این شماره تماس بگیرید . 09122155348

برای مشاهده پروژه های اجرایی توسط مجموعه سورن بام می توانید اینستاگرام شرکت را به آدرس soren_bam  و فیسبوک و کانال تلگرام دنبال نمایید

پروژه دیوار سبز سورن بام
با ما در ارتباط باشید