آلاچیق چوبی و پرگولا

آنچه در این مقاله میخوانیم

آلاچیق چوبی و پرگولا ، آلاچیق سازه ای است که با قرار گرفتن یک سقف بر روی ستون ها فضای بسته و سر پوشیده ای را فراهم می کند تا افراد بتوانند به راحتی در محیط باز قرار گیرند و از فضای سبز و محوطه خود لذت ببرند . آلاچیق ها مانند آبنما ها یکی از عناصر محوطه سازی می باشند.

پرگولا :

جدید ترین و محبوب ترین نوع آلاچیق های چوبی ، پرگولا ها هستند که عملکرد اصلی آن ها کم کردن تابش نور ، و نه از بین بردن کامل آن می باشد که این سایه به شما اجازه می دهد تا از بودن در فضای باز لذت برده و حس بودن در این محیط را  تجربه کنید .

اگر به این نوع آلاچیق ها علاقه دارید ولی در عین حال ترجیح می دهید که یک سایه کامل را داشته باشید می توانید از پرگولا ها همراه سازه چادری متحرک استفاده کنید .

آلاچیق می تواند محلی را برای جمع آوری دوستان و خوانواده فراهم کند که در روز های مختلف سال ، چه روز های سرد بارانی و برفی و چه روز های گرم آفتابی ، امکان استفاده از فضای باز را داشته باشید .

آلاچیق چوبی و پرگولا شرکت سورن بام :

شرکت سورن بام از بهترین انواع چوب روس و ترمو وود ها برای ساخت آلاچیق های چوبی استفاده می کند و آن ها را طبق سلیقه و خواسته شما طراحی می کند .

انتخاب چوب بسیار مهم است زیرا این سازه قرار است در فضای باز و در معرض آسیب حشرات ، باد ، باران ، نور خورشید و عوامل جوی دیگر قرار گیرد که باید مقاومت کافی را در برابر این خطرات و رطوبت را دارا باشد .

آلاچیق می تواند برای فضا هایی مانند بام سبز ، محوطه باغ و ویلا و باغچه ، تراس سبز ، حیاط ویلا و آپارتمان و حتی فضا های سبز عمومی استفاده شود .

آلاچیق های چوبی می توانند همراه شیشه نیز بکار روند که آلاچیق های بسته و سرپوشیده از این نوع اند و همانطور که گفته شد امکان بودن در فضای باز را در باران و برف فراهم می کنند .

دیوار سبز , آبنما

مقالات مرتبط
پروژه‌های آلاچیق سورن بام
با ما در ارتباط باشید