اجرای آبنما از 0 تا 100

اجرای آبنما از 0 تا 100

آنچه در این مقاله میخوانیم

اجرای آبنما از 0 تا 100

اجرای آبنما از 0 تا 100 ، آبنما ها برای فضا های مختلف قابل اجرا می باشند ، امروزه برای داشتن فضاهایی همانند طبیعت می توان از این المان زیبا استفاده کرد .

آب نما به عنوان یک المان پرکاربرد معماری که در گذشته جای خود را فقط در طراحی محوطه و منظر پیدا می کرد. با گذشت زمان به فضاهای داخلی از جمله فضاهای تجاری ،اداری و مسکونی نیز وارد شده است.قابلیت های طبیعی آب و میل ذاتی انسان به طبیعت ،باعث رشد روند نفوذ این عنصر معماری به داخل فضاهای زیستی شده است.

ویژگی های اجرای آبنما از 0 تا 100

  • بدنه سبک، ضخامت کم، نشکن و مقاوم در برابر ضربه
  • سیستم نورپردازی خودکار با قابلیت تغییر رنگ
  • سیستم ایجاد حباب با قابلیت برنامه ریزی برای ایجاد الگوهای مختلف
  • قابلیت هماهنگی سیستم حباب، نور و موسیقی
  • عدم نیاز به نگهداری در صورت کارکرد مداوم
  • بسته بودن سیستم و عدم آسیب به محیط اطراف
  • قابلیت ساخت در ابعاد و نصب در حداقل فضا

استفاده از  آبنما در فضاهای داخلی و خارجی و فضای سبز زیبایی و طراوت خاصی را به ارمغان می آورد.

اجرای آبنماشیشه ای از 0 تا 100

اجرای آبنماشیشه ای از 0 تا 100  گونه ای از آبنماهای دکوراتیو است که به عنوان یک المان چشم نواز در معماری داخلی مطرح می باشد. صدای حاصل از این آبنما طراوتی توام با آرامش به محیط می بخشد.

مکان های پیشنهادی برای استفاده ازاجرای آبنماشیشه ای از 0 تا 100

دکوراسیون داخلی تجاری و مسکونی

فضاهای عمومی مانند رستوران ها،هتل ها، تالارها،استخرها و لابی ها

پارتیشن اداری و تجاری

ویترین فروشگاه ها

تبلیغات محصول در مراکز تجاری و فروشگاه ها

نحوه اجرای اجرای آبنماشیشه ای از 0 تا 100

برای ساخت آبنماهای شیشه ای ، حبابی ، سنگی و… در مرحله اول ابعاد و نوع متریال انتخاب شده ساخته می شود و در مرحله بعد در محیط مورد نظر اجرا می شود . برای داشتن آبنما در محیط قبل از اجرا باید محل مورد نظر را عایق بندی نمود تا از نفوذ آب به کف و اطراف آن جلوگیری نماییم .

شرکت سورن بام

شرکت خدماتی سورن بام که فعالیت خود را از سال 1389 به صورت حرفه ای در جهت افزایش فضای سبز شهری آغاز به کار کرده است و به یکی از معتبر ترین و برترین شرکت های طراحی و اجرای محوطه سازی در ایران تبدیل شده است. شرکت سورن بام متشکل از مهندسین و طراحان با تجربه و حرفه ای همواره می کوشند تا با کمترین هزینه و استفاده از متریال مناسب و درجه یک بهترین فضا را در محوطه ویلا برای شما رقم بزنند. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 02144277178 تماس بگیرید و با کارشناسان سورن لبام ارتباط برقرار کنید.

برای مشاهده پروژه های اجرایی توسط مجموعه سورن بام می توانید اینستاگرام شرکت را به آدرس soren_bam  و فیسبوک و کانال تلگرام دنبال نمایید

مقالات مرتبط
پروژه‌های آبنما سورن بام
با ما در ارتباط باشید