فلاورباکس چوب پلاست

فلاور باکس گلدانهای چوبی

آنچه در این مقاله میخوانیم

ظفلاورباکس چوب پلاست  ساده ترین راه برای آراستن فضاهایی مانند تراس ها، بام ها، لابی ساختمان و حتی داخل منزل می باشد . فلاورباکس یکی از پرطرفدارترین و کاربردی ترین محصولات ساخته شده از چوب پلاست می باشد. از این فلاورباکس ها در زیباسازی فضاهای داخلی و خارجی استفاده می شود .

فلاورباکس چیست؟

یکی دیگر از نام های فلاورباکس جعبه گل می باشد که به اشکال گوناگون است . ما با طراحی و ساخت باغچه ای متحرک جهت بالکن و تراس و معابر و مکان هایی که امکان ایجاد فضای سبز به راحتی امکان پذیر نمی باشد را با فلاورباکس جایگزین می کنیم تا فضایی زیبا و شیک با گل آرایی و کاشت درختچه ها تزیین و  نورپردازی و آبیاری انجام می دهیم تا مکانی دلنشین را برای خود طراحی کنید.

جنس فلاورباکس :

جنس فلاورباکس ها از بتن و سفال ، پلاستیک و پلی اتیلن می باشد که در بازار به وفور یافت می شود که چندان جلوه ای نیز ندارند، لیکن جنس و ساختار طراحی شده از جنس چوب پلاست یا چوب اشباع  حس طبیعی بودن باکس ها به فرد دست می دهد . استفاده از چوب پلاست علاوه بر استحکام ،زیبایی و تنوع رنگ به طراح این امکان را می دهد که با سایر ارکان ساختمان هارمونی ایجاد کند.

تاثیر فلاورباکس بر زندگی ما:

در زندگی های شهری امروزه انسان ها مکان های کمی برای به دست آوردن آرامش دارند، به همین علت با قرار گرفتن چند فلاورباکس کنار یکدیگر می توان یک باغچه کوچک برای خود ایجاد کرد که از زیبایی و لطافت آن لذت ببرید.

فلاورباکس ها به دلیل وزن کم و اشغال فضای کمتر نسبت به باغچه ها که در یک مکان ثابت احداث می شود بسیار بهتر و به صرفه تر می باشند از طرفی به دلیل حمل آسان طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است که افراد بیشتر راغب می شوند از این باکس های زیبا در محیط خانه و تراس و بام خود استفاده کنند.

گیاهان قابل استفاده در فلاورباکس چوب پلاست:

درزمان استفاده از گیاهان باید به هماهنگی آن گیاه با اقلیم محیط توجه شود . برای مثال در شهر تهران استفاده از درختچه هایی مانند عرعر، ابریشم، داغداغان که می تواند به از بین بردن آلودگی کمک کند توصیه می شود.

همچنین در مناطق مرکزی ایران که دارای آلودگی زیاد هوا،صوت و… هستند، استفاده از گیاهانی مانند:اقاقیا، زبان گنجشک، برگ نو، زربین و کاج توصیه می شود.

با استفاده از این دسته گیاهان علاوه بر وارد کردن سبزی و شادابی به زندگی خود ،به زیبایی محیط زیست شهر خود می توان کمک کرد.

جنس فلاورباکس ها:

جعبه های گل از متریال های مختلف ساخته می شوند . می توان از انواع آن ها به سفالی، بتنی، چوبی، چوب پلاست و پلاستیک فشرده اشاره نمود.

مزیت های فلاورباکس چوب پلاست:

استفاده از چوب پلاست علاوه بر هزینه کمتر مقاومت خوبی به نسبت چوب دارد. همچنین بسیار سبک تر از فلاورباکس بتنی است. فلاورباکس های پلاستیکی زیبایی کمتری نسبت به جعبه های گل چوب پلاست دارند. نوع سفالی مشکل شکسته شدن دارند . بنابراین مقاومت چوب پلاست را ندارند و در فضاهایی که کودکان بازی می کنند توصیه نمی شود. چوب پلاست از متریال بسیار انعطاف پذیری است و می توان با استفاده از آن فلاورباکس ها را در اشکال مختلف ساخت. ارتفاع فلاورباکس اهمیت بسیاری در میزان ضخامت آن دارد. با استفاده از سنگ قلوه ای و گل های زیبا می توان فلاور باکس زیبایی طراحی کرد.

مقالات مرتبط
پروژه‌های فلاور باکس سورن بام
با ما در ارتباط باشید