اجرای انواع آبنما و برکه

اجرای انواع آبنما و برکه

آنچه در این مقاله میخوانیم

اجرای انواع آبنما و برکه

اجرای انواع آبنما و برکه: اجرای انواع آبنما و برکه و دریاچه مصنوعی در هوای پارک و زیبائی آن بسیار موثر است. آبنما ها و برکه ها در ابعاد و اشکال منظم و غیر منظم ساخته می شوند.اصولا آبنما هایی که در پارک ها و اماکن تفریحی ساخته می شوند اطراف آنها گل کاری و گیاهان می شوند.  گیاهانی که در داخل یا نزدیک برکه کاشته می شوند باید کاملا با محوطه سازی و گلهای تزئیناتی منطقه هماهنگی داشته باشد.

وجود ابنماها در محیط های گوناگونی از جمله روف گاردن ها ، تراس گاردن ها و … بسیار جذاب است.گیاهان مناسب برکه ( گیاهان برکه ای )  شامل پتوس ، نیلوفر ابی ، سنبل ابی و … است.

طراحی مشاوره و اجرای انواع آبنما و برکه و دریاچه مصنوعی :

در اماکن تفریحی و پارک ها برکه و چشمه های مصنوعی ، آبنما ها در اشکال نامنظم ساخته می شوند، جذابیت آبنما و برکه ها در نحوه ساخت علاوه بر اینکه نامنظم می باشند در واقع از در یک حاشیه و به صورت منظم احداث می شوند .اخیرا سطح آب دریاچه ها را حدود 60تا 160 سانتی متر از سطح ساختمانهای اطراف پایین تر می گیرند.برای سهولت در امر تردد و امکان استفاده بیشتر از دریاچه ها، در اطراف آن خیابان هایی منظم یا غیر منظم احداث می شود.

نحوه اجرا دریاچه در اجرای انواع آبنما و برکه

بین جزایر داخل دریاچه و ارتباط بین دو طرف دریاچه بر حسب شکل و فرمی که طراح در نظر می گیرد پل هایی ساخته می شود، عرض و طول پل باید متناسب با موقعیت خیابان ها و سطح دریاچه ها باشد.

باید متذکر شد که گاهی این پل ها به هیچ وجه به منظور تردد و ارتباط نمی باشد، منحصرا جهت خلق زیبائی احداث می گردد.

در پارک ها و فضای سبزی  که دریاچه ها بزرگ می باشند، برای ایجاد امکان تفریح و استفاده بیشتر، از انواع قایق های موتوری و پائی استفاده می کنند.

طراحی و اجرای آبنما سنگی در محوطه باغ و ویلا

 

اجرای انواع آبنما و برکه در چه فضاهایی قابل اجراء می باشند ؟

در مکان های مانند پارک ها ، فضای سبز شهری ، اماکن تفریحی و… داخل رستوران ها ، محوطه باغ ، ویلا ، باغچه ، ویلا ، روف گاردن و…. همچنین در فضاهای داخلی مانند : نشیمن ، لابی ، سرویس بهداشتی ، آشپزخانه و … کاربرد دارند .

آبنما حبابی دیواری

شرکت سورن بام 

شما میتوانید با تماس با شرکت سورن و ارتباط با کارشناسان فروش ما مشاوره انتخاب بهترین  اجرای انواع آبنما و برکه در محوطه و بام سبز باتوجه به سلیقه خودتان دریافت کنید.

شرکت خدماتی سورن بام که فعالیت خود را از سال 1389 به صورت حرفه ای در جهت افزایش فضای سبز شهری آغاز به کار کرده است و به یکی از معتبر ترین و برترین شرکت های طراحی و اجرای انواع آبنما و برکه در ایران تبدیل شده است. شرکت سورن بام متشکل از مهندسین و طراحان با تجربه و حرفه ای همواره می کوشند تا با کمترین هزینه و استفاده از متریال مناسب و درجه یک بهترین فضا را در محوطه ویلا برای شما رقم بزنند. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 02144277178 تماس بگیرید و با کارشناسان سورن لبام ارتباط برقرار کنید.

برای دریافت مشاوره رایگان  با این شماره تماس بگیرید . 09122155348

برای مشاهده پروژه های اجرایی توسط مجموعه سورن بام می توانید اینستاگرام شرکت را به آدرس soren_bam  و فیسبوک و کانال تلگرام دنبال نمایید

مقالات مرتبط
پروژه‌های آبنما سورن بام
با ما در ارتباط باشید