پروژه بام سبز ونک

پروژه بام سبز ونک

آنچه در این مقاله میخوانیم

اجرای روف گاردن ، بام سبز

پروژه بام سبز ونک

پروژه بام سبز در ونک به عنوان یکی از پروژه های نمونه در حوزه طراحی روف گاردن مدرن بوده است . هدف این پروژه تبدیل فضاهای بام ساختمانی به فضای های سبز ساختمانی بوده است .در پروژه ی بام سبز ونک فضای مناسب و راحتی طبق نیاز کارفرما توسط طراحان شرکت سورن بام طراحی شده که در آن بیشتر تمرکز بر روی فراهم کردن فضایی مناسب برای نشیمن می باشد . در اجرای بام سبز از چوب ترمو به شکل جالبی برای ایجاد حریم و نسبتا خصوصی کردن فضا استفاده شده است .

پروژه بام سبز ونک یکی از نمونه های برتر در شرکت سورن بام است .

"<yoastmark

اجراییات پروژه بام سبز ونک

در پروژه بام سبز ونک طوری که دیواره ای چوبی در دو ضلع بام سبز قرار گرفته شده که علاوه بر زیبایی ، شخصی کردن فضا را نیز انجام داده است . از چوب ترمو برای کف سازی قسمت نشیمن نیز استفاده شده است . مبلمان بام سبز ونک به زیبایی انتخاب شده که توسط دو پرگولا زیبا و یک سایه بان چتری ، سایه مورد نیاز آن فراهم می شود .

در پروژه بام سبز ونکرای زیبا تر و دلپذیر تر شدن فضا از آبنمای فواره ای همراه حوضی کوچک استفاده شده که در تابستان به خنک تر شدن فضا کمک می کند . قسمت دیگری از کف نیز توسط چمن مصنوعی پوشیده شده و در کناره های بام نیز فلاور باکس های چوبی و پلاستیکی برای کاشت گیاهان قرار داده شده است .

مناطق شهری از لحاظ زیبایی شناسی و چشم انداز تدریجاً به علت افزایش ارزش زمین و صرفا ساخت آپارتمان و اهمیت ندادن به ایجاد فضای سبز زیبایی خود را از دست می دهند . این ساخت بی رویه در آینده معضل کمبود فضای سبز را ایجاد می کند . در آن زمان باید به فکر بر طرف کردن این مشکل باشیم البته که هم اکنون نیز تا حدودی با این معضل رو به رو هستیم .

پس چه بهتر از الآن به پیشگیری بپردازیم و در  ساخت و ساز ها به ایجاد فضای سبز نیز توجه کنیم . در اجرای بام سبز از یک آبنما ی کوچک نیز استفاده شد که با توجه به سلیقه کارفرما از چتر فضای سبز پایه کوتاه نیز استفاده شد .

roof garden

roof garden

roof garden

شرکت خدماتی سورن بام

شرکت خدماتی سورن بام که فعالیت خود را از سال 1389 به صورت حرفه ای در جهت افزایش فضای سبز شهری آغاز به کار کرده است و به یکی از معتبر ترین و برترین شرکت های طراحی و اجرای محوطه سازی در ایران تبدیل شده است. شرکت سورن بام متشکل از مهندسین و طراحان با تجربه و حرفه ای همواره می کوشند تا با کمترین هزینه و استفاده از متریال مناسب و درجه یک بهترین فضا را در محوطه ویلا برای شما رقم بزنند. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 02144277178 تماس بگیرید و با کارشناسان سورن لبام ارتباط برقرار کنید.

برای مشاهده پروژه های اجرایی توسط مجموعه سورن بام می توانید اینستاگرام شرکت را به آدرس soren_bam  و فیسبوک و کانال تلگرام دنبال نمایید

پروژه بام سبز سورن بام
درخواست شما با موفقیت ثبت شد.
با ما در ارتباط باشید