اجرای آلاچیق چوبی میرداماد

آلاچیق چوبی میرداماد

آنچه در این مقاله میخوانیم

آلاچیق چوبی میرداماد که آلاچیق در حالت کلی سازه ای سر پوشیده است که در گوشه باغ ها ، پارک ها و … قرار می گیرد و به عنوان سر پناهی برای نشستن در فضای باز و استراحت کردن استفاده می شود که معمولا آلاچیق ها به صورت اطراف باز ساخته می شوند آلاچیق مکانی جذاب و دوس داشتنی برای دورهمی های خانوادگی و دوستانه می باشد که فضایی آرام بخش و چشم اندازی را برای محیط اطراف خود به ارمغان می آورد.امروزه آلاچیق های چوبی در .بام سبز بسیار پرطرفدار هستند.

آلاچیق چوبی

آلاچیق چوبی

اجرای آلاچیق چوبی در میرداماد

آلاچیق چوبی سازه ای با قدمت بالا و فضایی است که در جهت زیبایی در محوطه سازی ، روف گاردن و … مورد استفاده قرار می گیرد که در حالت کلی با ساخت آلاچیق چوبی می توان از ترکیب روح بخش گیاه همراه چوب در محیط اطراف خود لذت ممکن را برد . پروژه اجرا شده در حیاط مجتمع مسکونی واقع در خیابان میرداماد می باشد که با بررسی های اولیه کارشناسان از فضای اطراف حیاط و المان هایی که در محوطه سازی حیاط طراحی شده بودند به کمبود فضایی برای استراحت و وقت گذراندن اوقات افرادی که در آن مجتمع مسکونی زندگی می کردند پی بردند .

آلاچیق چوبی میرداماد

آلاچیق چوبی میرداماد

سوالات متداول آلاچیق چوبی میرداماد

  1. آلاچیق چوبی چگونه ساخته می شود ؟
  2. آلاچیق چوبی چه فوایدی دارد ؟

1. متریال آلاچیق چوبی چیست ؟

آلاچیق پیش از هر چیزی نیاز به یک سازه دارد که این سازه از چوب یا فلز می باشد و از آنجایی که آلاچیق ها در فضای باز مورد استفاده قرار می گیرند باید در صورت استفاده از سازه فلزی از اپوکسی یا رنگ های پوششی که برای کاور کردن هستند باید استفاده کرد . بخش مهم آلاچیق سقف آن می باشد که بسته به نوع طراحی از متریال های مختلف استفاده می شود که معمولا با آهن کشی سقف آلاچیق ها اجرا می شود . بخش بعدی آلاچیق دیواره آلاچیق می باشد که متریال هایی هم چون شیشه و چوب در دیواره آلاچیق مورد استفاده قرار می گیرند و گاهی ممکن است هیچ دیواره ای در آلاچیق به کار نرفته باشد .

آلاچیق چوبی میرداماد

آلاچیق چوبی میرداماد

2. مزایای آلاچیق چوبی  چیست ؟

  •  طراحی و اجرای آلاچیق چوبی بسیار سریع است .
  •  با اجرای آلاچیق در حیاط این مجتمع ارزش ساختمان را برای خریداران بالقوه جذاب تر می کند .
  •  از آن جا که این سازه در فضای بیرونی ساخته شده است در عین حال مانند یک اتاق امن عمل می کند و به افراد مجتمع این اجازه را می دهد تا از فضای باغ و فضای سبز بیشتر و بهتر لذت ببرند .
  •  طراحی این آلاچیق علاوه بر ارزشمندی به زیبایی بصری محوطه مجتمع کمک بزرگی کرده است.

شرکت سورن بام

شرکت سورن بام فعالیت خود را از سال 1389 در حوزه محوطه سازی،بام سبز، روف گاردن،دیوار سبز طبیعی و دیوار سبز مصنوعی،اجرای انواع آبنما و فلارباکس آغاز کرده و با هدف گسترش فضای سبز میان فضای خاکستری شهری به یکی از معتبر ترین شرکت های حوزه طراحی و اجرای محوطه سازی تبدیل شده است. در شرکت سورن بام مهندسین و طراحان با تجربه ای وجود دارند که همواره می کوشند تا با استفاده از برترین طرح ها و متریال و مصالح با کمترین هزینه بهترین تجربه و لذت را برای افراد ایجاد کنند. برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با لایه ها و صفحات زهکشی بام سبز می توانید با شماره 02144277178 تماس بگیرید. همچنین می توانید شرکت سورن بام را در اینستاگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پروژه آلاچیق سورن بام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با ما در ارتباط باشید