پروژه اجرای آلاچیق چوبی گزانه

آلاچیق چوبی گزانه

آنچه در این مقاله میخوانیم

آلاچیق یا اصطلاحا کلاه فرنگی معمولا سازه ای چوبی یا فلزی است که در کنار محوطه سازی باغ ها ، پارک ها و باغچه قرار گرفته اند و به عنوان سرپناهی برای نشستن در هوای باز مورد استفاده قرار می گیرند. آلاچیق ها پیش از هر چیز نیاز به یک سازه دارند که عموما از چوب یا فلز می باشد و چون در فضای باز بیشتر طراحی و اجرای می شوند در صورت استفاده از فلز باید از رنگ های اپوکسی یا رنگ های پوشش دریایی برای کاور کردن آن ها استفاده کرد که اجرای آلاچیق چوبی گزانه یکی از پروژه های اخیرا شرکت سورن بام محسوب می شود.

آلاچیق چوبی گزانه

آلاچیق چوبی گزانه

آلاچیق گزانه

در ابتدا با بازدید کارشناسان از محل پروژه باغی که واقع در جاده هراز منطقه آب گرم لاریجان در روستای گزانه بود با بررسی ابعاد و اندازه محیط که فضای کافی برای برخورداری از آلاچیق چوبی را داشت ، شرکت سورن بام ، در طراحی آلاچیق چوبی گزانه مهندس جعفر پور از متریال تمام چوب استفاده کرد و سقف آلاچیق را از پوشش شینگل اجرا نمود که باعث می شود سازه آلاچیق در مدت زمان طولانی بدون هیچ آسیب و صدمه ای پا برجا باشد ، هم چنین با اجرای آلاچیق چوبی گزانه که یکی از المان های محوطه سازی ویلا و باغ به شمار می آید توانست دید و جلوه بصری زیبایی را به فضا القا کند . از دیگر المان های محوطه سازی ویلا می توان به طراحی و اجرای پرگولا ، آبنما و نورپردازی و … اشاره کرد .

سوالات متداول آلاچیق چوبی گزانه

  1. تعریف آلاچیق چوبی
  2.  مزیت استفاده از آلاچیق چوبی

1. تعریف آلاچیق چوبی

آلاچیق های چوبی آلاچیق هایی ساخته شده با متریال چوب هستند که استفاده از آن ها محدودیت هایی دارد.از جمله این که باید مناسب شرایط آب و هوایی محیط مورد نظر باشند زیرا متریال چوب در برخورد با رطوبت و آب دچار فساد و خوردگی می شود.

آلاچیق چوبی گزانه

آلاچیق چوبی گزانه

2. اجرای آلاچیق چوبی چه مزایایی دارد ؟

  • آلاچیق چوبی نسبتا ارزان و در دسترس می باشد .
  • متریال چوب به خوبی با نورپردازی و شکل های مختلف سازگار است .
  • نصب و اجرای این آلاچیق بسیار راحت می باشد .
آلاچیق گزانه

آلاچیق گزانه

آلاچیق گزانه

آلاچیق گزانه

تیم اجرایی شرکت سورن بام علاوه بر طراحی و اجرای این آلاچیق ، درب های فلزی این باغ را با نمای چوب ترمو پوشاند .

آلاچیق گزانه

آلاچیق گزانه

شرکت سورن بام

شرکت سورن بام فعالیت خود را از سال 1389 در حوزه محوطه سازی،بام سبز، روف گاردن،دیوار سبز طبیعی و دیوار سبز مصنوعی،اجرای انواع آبنما و فلارباکس آغاز کرده و با هدف گسترش فضای سبز میان فضای خاکستری شهری به یکی از معتبر ترین شرکت های حوزه طراحی و اجرای محوطه سازی تبدیل شده است. در شرکت سورن بام مهندسین و طراحان با تجربه ای وجود دارند که همواره می کوشند تا با استفاده از برترین طرح ها و متریال و مصالح با کمترین هزینه بهترین تجربه و لذت را برای افراد ایجاد کنند. برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با لایه ها و صفحات زهکشی بام سبز می توانید با شماره 02144277178 تماس بگیرید. همچنین می توانید شرکت سورن بام را در اینستاگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پروژه آلاچیق سورن بام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با ما در ارتباط باشید