دیوار سبز مصنوعی پروژه مهر و ماه

دیوار سبز مصنوعی پروژه مهر و ماه

آنچه در این مقاله میخوانیم

دیوار سبز مصنوعی پروژه مهر و ماه

برای زیبا سازی فضای مسکونی،تجاری، اداری و … می توان از دیوارهای سبز در فضای کوچک و بزرگ استفاده کنید . البته لازم به ذکر است در فضاهایی که نور زیادی وجود ندارند می توانیم از دیوار های سبز مصنوعی استفاده نماییم .دیوار سبز مصنوعی پروژه مهر و ماه از فعالیت های شرکت سورن بام در زمینه دیوار سبز مصنوعی می باشد. شایان ذکر است شرکت سورن بام یکی از بزرگترین تولید کنندگان گیاهان مصنوعی و پنل های مصنوعی دیوار سبز می باشد .

دیوار سبز مصنوعی یکی از بهترین گزینه ها برای کسانی است که نمیخواند خود را درگیر نگهداری از گیاهان موجود در دیوار سبر طبیعی کنند. برای دریافت مشاوره رایگان جهت داشتن یک دیوار سبز مصنوعی و دیوار گرین وال با تیم مشاوران سورن بام تماس بگیرید .

طبیعی دیوار سبز مهر و ماه

باید گفت که دیوار سبز مصنوعی  پروژه مهر و ماه متشکل از گیاهان مصنوعی می باشد که بر روی یک سازه عمودی ساخته شده است . فضای در نظر گرفته شده در قسمت لابی ساختمان و ورودی ساختمان  است که به علت کمبود نور کافی برای رشد گیاهان طبیعی از دیوار های سبز مصنوعی استفاده شده است که زیبایی و جلوه های ویژه ای در فضا ایجاد کرده است .

خرید گرین وال مصنوعی

ابعاد در نظر گرفته شده دیوار سبز مصنوعی مهر و ماه

  • دیوار سبز لابی 4*3 که متراژ آن 12 متر مربع می باشد .
  • دیوار سبز ورودی 3*2 که متراژ آن که 6 متر مربع می باشد .
دیوار سبز مصنوعی  پروژه مهر و ماه

دیوار سبز مصنوعی  پروژه مهر و ماه

گیاهان مورد استفاده شده  در دیوار سبز مصنوعی پروژه مهر و ماه  شامل :

  • گیاه پتوس ساده و ابلق
  • سرخس
  • گندمی
  • برگ مو
دیوار های سبز در چه فضاهایی قابل اجراء می باشند :
  1. محوطه سازی
  2. روف گاردن
  3. محوطه رستوران
  4. لابی ساختمان مسکونی ، اداری ، تجاری و…
  5. نشیمن ، سرویس بهداشتی ، آشپزخانه و …
گرین وال چیست

گرین وال چیست

شرکت سورن بام 

شما میتوانید با تماس با شرکت سورن و ارتباط با کارشناسان فروش ما مشاوره انتخاب بهترین  اجرای سیستم مه پاش و کاربرد های مه پاش در محوطه و بام سبز باتوجه به سلیقه خودتان دریافت کنید.

شرکت خدماتی سورن بام که فعالیت خود را از سال 1389 به صورت حرفه ای در جهت افزایش فضای سبز شهری آغاز به کار کرده است و به یکی از معتبر ترین و برترین شرکت های طراحی و اجرای سیستم مه پاش و کاربرد های مه پاش در ایران تبدیل شده است. شرکت سورن بام متشکل از مهندسین و طراحان با تجربه و حرفه ای همواره می کوشند تا با کمترین هزینه و استفاده از متریال مناسب و درجه یک بهترین فضا را در محوطه ویلا برای شما رقم بزنند. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 02144277178 تماس بگیرید و با کارشناسان سورن لبام ارتباط برقرار کنید.

برای دریافت مشاوره رایگان   و  دریافت قیمت گرین وال طبیعی با این شماره تماس بگیرید . 09122155348

برای مشاهده پروژه های اجرایی توسط مجموعه سورن بام می توانید اینستاگرام شرکت را به آدرس soren_bam  و فیسبوک و کانال تلگرام دنبال نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پروژه دیوار سبز سورن بام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با ما در ارتباط باشید