پروژه دیوار سبز شهرک غرب

آنچه در این مقاله میخوانیم

پروژه دیوار سبز شهرک غرب که در مرداد ماه سال 1402 به دست متخصصین و مهندسین سورن بام طراحی و اجرا شد. این دیوار سبز که به متراژ 13 متر مربع که در تراس یکی از ساختمان های مسکونی خیابان هرموزان شهرک غرب تهران طراحی و اجرا شد.

اجراییات پروژه دیوار سبز شهرک غرب

پروژه دیوار سبز به عنوان یک مفهموم معمولا به دیوارهایی اشاره دارد که  با استفاده از گیاهان و گل های مختلف همراه با نورپردازی های زیبا طراحی و اجرا میشود پروژه دیوار سبز به عنوان یک راه برای سبزتر کردن و شادابی بخشیدن به فضاهای شهری و محیط زندگی مورد استفاده قرار میگیردند .این پروژه ها میتوانند به شکل های مختلف مانند حالت عمودی و افقی در دیوار های مختلف در کنار آبنما فضای داخلی و فضای باز ، روف گاردن ها ، محیط های ساختمانی یا حتی فضاهای داخلی مراکز تفریحی و رفاهی ، هتل ها و … به اجرا در بیایند.

در مورد پروژه دیوار سبز شهرک غرب  بتدا کارشناسان مجرب سورن بام به بازدید از دیوار و محل اجرا پرداختند. در ادامه با توجه به سلیقه کارفرما شروع به طراحی دیوار سبز می کردند. در قدم بعدی به انتخاب گیاهان پرداخته شد که چند مدل گیاه به کارفرما پیشنهاد شد و تایید نهایی توسط کارفرما دریافت شد. در مرحله آخر مهندسین سورن بام به شروع عملیات اجرا پرداختند و در ابتدا عایق بندی انجام شد و استراکچر ها نصب شد. سپس پس از انجام عملیات های اجرایی به نصب فلاورباکس های پر شده از گیاهان پرداخته شد.

3 5

پوشش گیاهی پروژه دیوار سبز شهرک غرب

در پروژه دیوار سبز شهرک غرب از پوشش گیاهی جذابی استفاده شد که تمام این گیاهان زیر نظر کارفرما تایید شده است. گیاهان پروژه دیوار سبز شهرک غرب را می توان به هدرا ابلق، هدرا طلایی و هدرا سبز اشاره کرد که نمایی جنگلی و فوق العاده جذابی را در تراس این مجتمع مسکونی ایجاد کرده اشاره کرد.

4 5

شرکت سورن بام 

شما میتوانید با تماس با شرکت سورن و ارتباط با کارشناسان فروش ما مشاوره انتخاب بهترین دیوار سبز  باتوجه به سلیقه خودتان دریافت کنید.

شرکت خدماتی سورن بام که فعالیت خود را از سال 1389 به صورت حرفه ای در جهت افزایش فضای سبز شهری آغاز به کار کرده است و به یکی از معتبر ترین و برترین شرکت های طراحی و اجرای دیوار سبز فضای داخلی و فضای باز در ایران تبدیل شده است. شرکت سورن بام متشکل از مهندسین و طراحان با تجربه و حرفه ای همواره می کوشند تا با کمترین هزینه و استفاده از متریال مناسب و درجه یک بهترین فضا را در محوطه ویلا برای شما رقم بزنند. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 02144277178 تماس بگیرید و با کارشناسان سورن لبام ارتباط برقرار کنید.

برای مشاهده پروژه های اجرایی توسط مجموعه سورن بام می توانید اینستاگرام شرکت را به آدرس soren_bam  و فیسبوک و کانال تلگرام دنبال نمایید

دیوار سبز شهرک غرب 2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پروژه دیوار سبز سورن بام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست شما با موفقیت ثبت شد.
با ما در ارتباط باشید