دیوار سبز بانک ایران زمین شعبه جنت آباد 

دیوار سبز بانک ایران زمین شعبه جنت آباد 

آنچه در این مقاله میخوانیم

دیوار سبز بانک ایران زمین شعبه جنت آباد

دیوار سبز بانک ایران زمین شعبه جنت آباد در خیابان یازدهم جنت آباد واقع شده است . طراحی و اجراء دیوار سبز آن توسط  شرکت سورن بام صورت گرفته است . این دیوار های سبز به عنوان باغ های عمودی و دیوار های گیاهی یا گرین وال شناخته می شوند . اکثر این دیوار های سبز پنل هایی هستند برای سیستم کاشت عمودی که برای فضا های داخلی و خارجی استفاده می شوند و به سیستم مدولار معروف اند.

 

یکی از پروژه های اجرا شده توسط شرکت سورن بام دیوار سبز بانک ایران زمین در شعبه جنت آباد و می باشد که در آن ها دیوار سبز طبیعی اجرا شده تا محیطی زیباتر و دلنشینی را برای کارکنان و فضای انتظار مناسبی برای مراجعه کنندگان فراهم کند .

سوالات متداول دیوار سبز بانک ایران زمین

  1. گیاهان مورد استفاده در دیوار سبز بانک ایران زمین شعبه جنت آباد  چه می باشد ؟

  2. استراکچر استفاده شده در دیوار سبز بانک ایران زمین شعبه جنت آباد  چیست ؟

در این گرین وال ها از گیاهان رزماری ، یوکابنسای ، لیز ماکیا ، پاپیتال ، هدرا ، گندمی  به صورت جنگلی استفاده شده است . این بی نظمی در چینش گل ها زیبایی خاصی ایجاد کرده است و برای آبیاری آن نیز از روش آبیاری قطره ای استفاده شده است تا نیازی به آبیاری دستی نباشد . در این روش در زمان مورد نظر به میزان دلخواه گیاهان به صورت اتوماتیک آبیاری می شوند.

تولید کننده پنل ها و فلاور باکس های مخصوص دیوار سبز طبیعی و مصنوعی می باشد . با اجرای بهترین دیوار سبز ها آماده ایجاد فضایی زیبا در محل زندگی ، کار و محوطه شماست  . شرکت سورن بام در زمینه طراحی و اجراء روف گاردن ، آلاچیق ، آبنما ، محوطه سازی ، محوطه سازی باغ ، ویلا ، حیاط و … فعالیت دارد .

عوامل سورن بام با سال ها تجربه در این زمینه فلاورباکس هایی طراحی کرده اند که کاملا مناسب برای کاشت گیاه از نظر فراهم نمودن محیط کشت می باشد . تنظیم محل لوله های آبیاری قطره ای که بهترین صورت آبیاری را فراهم می آورد . برای مناطق و فضا هایی که امکان کاشت گیاه طبیعی نباشد نیز دیوار سبز های مصنوعی بهترین گزینه اند و برای انتخاب گیاه نیز ، هر گیاه طبیعی که مد نظر شما باشد مصنوعی آن در گرین وال استفاده می شود . از مزایای دیوار سبز مصنوعی اجرای آسان تر و سریع تر هزینه کمتر و بی نیاز بودن آن به خاک ، کود و آبیاری می باشد.

برای مشاهده پروژه های اجرایی توسط مجموعه سورن بام می توانید اینستاگرام شرکت را به آدرس soren_bam  و فیسبوک و کانال تلگرام دنبال نمایید

پروژه دیوار سبز سورن بام
با ما در ارتباط باشید