آلاچیق در روف گاردن

پرگولا و آلاچیق در روف گاردن

آنچه در این مقاله میخوانیم

آلاچیق روف گاردن

امروزه طراحی و اجرای آلاچیق در روف گاردن به خاطر کاربرد گسترده و ویژگی های بسیار عالی این سازه بسیار به افراد توصیه می شود، روف گاردن یک فضای آزاد برای استراحت و لذت بردن از فضای آزاد است که اگر درون آن آلاچیق وجود داشته باشد کاربرد و بهره مندی از روف گاردن هم افزایش می یابد.

آلاچیق روف گاردن در دو دهه اخیر توانسته طرفداران بسیاری را جذب خود کند چرا که این سازه برای هر تایم و زمانی کاربرد دارد چه در فصول گرم سال و چه در فصول سر سال می توانید به راحتی از این سازه بهره مند شوید و از منظره اطراف با خیالی آسوده لذت ببرید.

ما در ادامه این مقاله از سورن بام شما را با طراحی و اجرای آلاچیق روف گاردن و نکات با اهمیت آن آشنا می کنیم بنابراین اگر قصد طراحی و ساخت این سازه کاربردی و زیبا را دارید حتما تا پایان همراه ما باشید.

 

ساخت آلاچیق روف گاردن

طراحی و ساخت آلاچیق برای روف گاردن به عنوان یکی از جذاب ترین و بهترین المان ها با تقاضای بسیار زیادی همراه است به همین خاطر امروزه هر کسی که قصد طراحی روف گاردن را دارد یک نمونه آلاچیق متناسب با فضای موجود را برای روف گاردن تهیه می کند.

ساخت آلاچیق روف گاردن در عین سادگی نکاتی دارد که با رعایت آن می توانید شاهد بهترین نمونه آن باشید به عنوان مثال طراحی و ساخت آلاچیق برای روف گاردن باید سبک باشد زیرا روف گاردن با محوطه سازی بسیار متفاوت است و هر چه قدر که کف روف گاردن مستحکم باشد باز هم باید به وزن آلاچیق دقت کنید.

آلاچیق به عنوان یکی از زیباترین و بهترین المان ها برای روف گاردن طرفداران زیادی دارد و تقاضا برای طراحی آن روز به روز افزایش می یابد چرا که هر کسی دوست دارد یک فضا برای استراحت و لذت بردن از مناظر اطراف را در اختیار داشته باشد که آلاچیق به عنوان یک المان کاربردی برای روف گاردن بهترین گزینه است.

آلاچیق در روف گاردن

آلاچیق در روف گاردن

طراحی آلاچیق روف گاردن

طراحی آلاچیق روف گاردن و پرگولا روف گاردن شاید به نظر بسیار آسان باشد اما نیاز است که نکات اجرایی آن را رعایت کنید زیرا این سازه قرار است بر روی پشت بام ساخته شود و به دور از هر گونه خطا و اشتباه این طراحی باید صورت گیرد به همین خاط ضروری است که به کمک افراد مجرب و حرفه ای این کار را انجام دهید.

آلاچیق روف گاردن به همراه یک دیزاین لوکس و زیبا موجب می شود که هم روف گاردن خانه جذاب و دیدنی باشد و هم کاربرد بهتر و بیشتری برای افراد داشته باشد، طراحی آلاچیق برای روف گاردن به همراه گل و گیاهان یک نمونه جذاب و دیدنی است که توصیه می کنیم حتما از آن استفاده کنید.

طراحی پرگولا روف گاردن با کمترین هزینه انجام می شود و شما دارای یک سازه ای می شوید که در همه ی فصول سال کاربرد دارد، در فصل بهار و تابستان به عنوان مانعی از تابش مستقیم آفتاب جلوگیری می کند و در فصل پاییز و زمستان با ساخت یک آتشکده در وسط آلاچیق می توانید خود را گرم کنید.

پرگولا و آلاچیق در روف گاردن

پرگولا و آلاچیق در روف گاردن

انواع سبک آلاچیق در روف گاردن

طراحی و ساخت آلاچیق روف گاردن در قدیم فقط به صورت چوبی ساخته میشد اما امروزه سبک های متفاوتی برای طراحی و اجرای این سازه ابداع شده است که می توانید مطابق با سلیقه و نیاز خود بهترین نمونه آن را در اختیار داشته باشید؛ در ادامه با دو سبک رایج طراحی و اجرای ساخت آلاچیق روف گاردن آشنا می شوید.

  1. آلاچیق روف گاردن مدرن
  2. آلاچیق روف گاردن سنتی
طراحی آلاچیق فلزی مدرن

آلاچیق مدرن

آلاچیق مدرن روف گاردن

آلاچیق مدرن یکی از زیباترین و جدیدترین سبک ها برای روف گاردن است که می توانید با استفاده از آن زیبایی و جذابیت روف گاردن را افزایش دهید زیرا این سبک با ترکیب بسیاری از متریال ساخته می شود و زیبایی و جذابیت بی نظیری دارد به همین خاطر تقاضا برای طراحی و ساخت آن هم زیاد است.

آلاچیق مدرن روف گاردن هم زیبایی پشت بام را افزایش می دهد و هم به خاطر کارایی که دارد برای افراد جذابیت بیشتری هم دارد.

آلاچیق سنتی با مبلمان مناسب فضای باز در روف گاردن

آلاچیق در روف گاردن

آلاچیق سنتی روف گاردن

طراحی و ساخت آلاچیق برای روف گاردن به سبک سنتی یکی از رایج ترین نوع آن است که از قدیم هم وجود داشت بنابراین یک سبک جدید نیست و به خوبی با آن آشنا هستید. سبک کلاسیک یا سنتی برای پرگولا روف گاردن در قدیم بیشتر از چوب ساخته میشد اما امروزه طراحی و اجرای آن با متریال گوناگون دیگر هم صورت می گیرد.

 آلاچیق در روف گاردن

 

اجزای آلاچیق روف گاردن

سقف آلاچیق مهمترین بخش آن است که باید از بهترین و باکیفیت ترین متریال برای آن استفاده کرد تا با گذر زمان این سقف کهنه و فرسوده نشود. سقف آلاچیق یا می تواند کاملا پوشیده باشد تا در هنگام بارش برف و باران در اما باشید و یا می تواند به صورت نیمه باز (پرگولا) باشد.

دیوار آلاچیق بخش دیگری از آن است که این بخش هم به مانند سقف آلاچیق یا می تواند به صورت پوشیده طراحی شود یا به صورت نیمه باز که این بستگی به خودتان دارد. معمولا آلاچیق های شیشه ای به صورت پوشیده هستند و آلاچیق های چوبی به صورت نیمه پوشیده یا نیمه باز ساخته می شوند.

کفپوش آلاچیق و پرگولا جزئی دیگر از آن است که باید به این بخش هم توجه ویژه ای شود. برای کفپوش آلاچیق می توانید یا از چمن مصنوعی استفاده کنید یا به سراغ متریال سخت تری مثل سرامیک بروید یا برای زیبایی هر چه بیشتر فضای آلاچیق به سمت متریال چوبی هم می توانید بروید.

 آلاچیق در روف گاردن

انواع متریال آلاچیق روف گاردن

طراحی و ساخت آلاچیق برای روف گاردن علاوه بر اینکه سبک های متفاوتی دارد دارای متریال مختلفی است یعنی برای طراحی و اجرای این سازه با متریال مختلفی رو به رو می شوید که می توانید بهترین نمونه آن را برای روف گاردن خود بسازید؛ در ادامه با انواع متریال آلاچیق و پرگولا برای روف گاردن آشنا می شوید.

  1. آلاچیق روف گاردن چوبی
  2. آلاچیق روف گاردن فلزی
  3. آلاچیق روف گاردن شیشه ای
  4. آلاچیق روف گاردن پارچه ای

آلاچیق مدرن چوبی

آلاچیق چوبی روف گاردن

آلاچیق چوبی یکی از ارزان ترین و آسان ترین نوع آلاچیق ها است به همین خاطر امروزه طراحی و ساخت این مدل آلاچیق بسیار پرطرفدار است زیرا هم وزن مناسبی دارد و هم برای هر مکانی قابل استفاده است؛ ساخت آلاچیق روف گاردن با متریال چوبی یکی از بهترین گزینه ها برای روف گاردن است.

طراحی و ساخت آلاچیق چوبی برای روف گاردن با ترکیبی از گیاهان موجب ایجاد حس و حال بی نظیری می شود زیرا وجود گل و گیاهان طبیعی در هر جایی زیبایی و جذابیت آن محیط را بیشتر می کند و طراوت و تازگی محیط را افزایش می دهد به همین خاطر بهره مندی از آلاچیق چوبی بسیار بیشتر از بقیه الاچیق ها صورت می گیرد.

اجزای اصلی برای ساخت آلاچیق های فلزی سازه ای

 

آلاچیق فلزی روف گاردن

آلاچیق روف گاردن فلزی نوع دیگری از آلاچیق های مدرن است این نوع آلاچیق به دلیل بهره مندی از فلز آهن کمی سنگین تر از بقیه آلاچیق ها است به همین خاطر به صورت ترکیبی ساخته می شود تا وزن قابل قبولی برای روف گاردن داشته باشد و با خیالی آسوده بتوان از آن استفاده کرد.

آلاچیق فلزی برای روف گاردن توسط چهار ستون و یا حتی بیشتر از 4 ستون ساخته می شود که این کاملا سلیقه ای است و به تحمل وزن روف گاردن هم بستگی دارد زیرا برخی روف گاردن ها تحمل وزن بالایی را دارند و برخی دیگر تحمل بسیار کمتری دارند.

آلاچیق شیشه ایی

آلاچیق شیشه ایی

آلاچیق شیشه ای روف گاردن

آلاچیق شیشه ای برای روف گاردن نمونه دیگری از آلاچیق ها است که به عنوان آلاچیق مدرن از آن استفاده می شود بنابراین اگر ویلا یا ساختمان شما به سبک مدرن ساخته شده است می توانید از آلاچیق شیشه ای استفاده کنید، این نوع آلاچیق به صورت پوشیده است یعنی امنیت بسیاری خوبی در مقابل همه نوع شرایط جوی دارد.

برخی افراد با ساخت آلاچیق شیشه ای اقدام به طراحی و ایجاد یک سیستم گرمایش و سرمایشی می کنند تا این نوع آلاچیق روف گاردن در همه فصول سال کاربرد داشته باشد؛ در فصول گرم سال با وجود سیستم سرمایشی محیط داخلی آن خنک می شود و در فصول سرد سال هم با وجود سیستم گرمایشی محیط داخلی آن گرم می شود.

آلاچیق مدرن فلزی

آلاچیق پارچه ای روف گاردن

آلاچیق پارچه ای به عنوان یکی از نمونه های سبک و آسان آلاچیق های روف گاردن شناخته شده است زیرا هم وزن سبکی دارد و هم به آسانی ساخته می شود، این نوع آلاچیق ها این قابلیت را دارند که به آسانی جا به جا شوند.

اگر به دنبال یک آلاچیق سبک و ساده برای روف گاردن خود هستید بهتر است به سمت طراحی و اجرای آلاچیق پارچه ای برای روف گاردن بروید.

 آلاچیق در روف گاردن

مزیت ساخت آلاچیق پشت بام

  • این سازه برای استراحت و لذت بردن از طبیعت اطراف بهترین گزینه است
  • موجب افزایش ارزش ملک می شود
  • بهترین فضا برای برگزاری دورهمی
  • اگر آلاچیق پوشیده باشد موجب ایجاد فضای امن و راحت می شود
  • مانعی در برابر تابش مستقیم نور آفتاب
  • مانعی در برابر باد و باران
  • و…

شرکت ساخت آلاچیق روف گاردن

حالا که با آلاچیق روف گاردن ، پرگولا در روف گاردن و نکات اجرایی آن آشنا شده اید نوبت آن رسیده که اقدام به طراحی و ساخت آلاچیق و پرگولا کنید البته این کار زمانی به خوبی انجام می شود که از بهترین و مجرب ترین شرکت و تیم ساخت آلاچیق روف گاردن کمک بگیرید تا شاهد بهترین طراحی و اجرا باشید.

شرکت سورن بام یکی از بهترین شرکت ها در حوزه طراحی و ساخت آلاچیق و پرگولا است این شرکت با در بر داشتن طراحان و سازندگان برتر و حرفه ای آماده ارائه خدمات ویژه به متقاضیانی است که قصد دارند در کمترین زمان و با بهترین هزینه یک پرگولا کاربردی و باکیفیت برای روف گاردن خود بسازند.

اگر قصد طراحی و ساخت پرگولا برای روف گاردن ویلا یا ساختمان خود را دارید بهتر است همین حالا از طریق شماره هایی 44277178 (021) و 09122155348 تماس بگرید تا مشاوران و طراحان ما شما را برای این امر راهنمایی کنند.برای مشاهده پروژه های طراحی و اجرای پرگولا در روف گاردن توسط تیم سورن بام میتوانید، سورن بام را در اینستاگرام دنبال کنید.

4 نظر در “آلاچیق در روف گاردن

  1. رامین گفت:

    سلام
    قیمت اجرای آلاچیق در روف گاردن چقدره؟

    1. ادمین آلاچیق گفت:

      سلام وقت بخیر
      اجرای آلاچیق در روف گاردن از متری 8میلیون شروع میشه تا 15 میلیون تومان توجه داشته باشید که این روند با توجه به طراحی و متریال بکار رفته در آن متغییر است.

  2. امیر گفت:

    سلام
    طراحی و اجرای آلاچیق در روف گاردن برای شهرستان هم انجام میدید یا فقط تهران؟

    1. ادمین آلاچیق گفت:

      سلام و عرض ادب
      بله شرکت سورن بام در تمامی نقاط ایران عزیز آمادگی خدمت رسانی به شما میباشد.
      جهت مشاوره رایگان میتوانید با شماره های 09122155348 و 44277178 (021) تماس حاصل فرمائید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط
پروژه‌های آلاچیق سورن بام

4 نظر در “آلاچیق در روف گاردن

  1. رامین گفت:

    سلام
    قیمت اجرای آلاچیق در روف گاردن چقدره؟

    1. ادمین آلاچیق گفت:

      سلام وقت بخیر
      اجرای آلاچیق در روف گاردن از متری 8میلیون شروع میشه تا 15 میلیون تومان توجه داشته باشید که این روند با توجه به طراحی و متریال بکار رفته در آن متغییر است.

  2. امیر گفت:

    سلام
    طراحی و اجرای آلاچیق در روف گاردن برای شهرستان هم انجام میدید یا فقط تهران؟

    1. ادمین آلاچیق گفت:

      سلام و عرض ادب
      بله شرکت سورن بام در تمامی نقاط ایران عزیز آمادگی خدمت رسانی به شما میباشد.
      جهت مشاوره رایگان میتوانید با شماره های 09122155348 و 44277178 (021) تماس حاصل فرمائید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست شما با موفقیت ثبت شد.
با ما در ارتباط باشید