دیوار سبز مصنوعی املاک آرکا

دیوار سبز مصنوعی املاک آرکا

آنچه در این مقاله میخوانیم

دیوار سبز مصنوعی املاک آرکا ، یکی از پروژه های اجرایی شرکت سورن بام به همراه طراحان و عوامل اجرایی انجام شده است . محل پروژه واقع در اتوبان اشرفی اصفهانی ، بالاتر از پونک نبش خیابان 17پلاک 21 می باشد . دیوار سبز مصنوعی در ساختمان مرکزی املاک آرکا که در 5 طبقه می باشد اجرا شده است ، البته مدیران هر بخش به صورت اختصاصی در طبقات خود از این المان استفاده نموده و در فضای بی روح خود ایجاد فضای سبز نموده اند . GREEN WALL کار شده در بخش امور قرارداد ها طراحی شده و  متراژ دیوار حدودا 5 متر بوده  است.

دیوار سبز مصنوعی املاک آرکا

دیوار سبز مصنوعی املاک آرکا

دیوارهای سبز مصنوعی دو مدل قابل اجرا هستند :

  • شاخه ای
  •  پنلی

پنل های 60*40 و 40*40 با پوشش گیاهی هستند که کنار هم روی دیوار قرار می گیرند و به صورت یکپارچه کنار هم به دیوار چسبانده می شود .

18fbefd5 b7d6 4374 80e4 6bbee9944f55 612d3f18 b9c8 412b 83b7 7d8af99faf21 8849db01 cb0b 4361 9d36 a6d69d895072 424084bd af28 4bef bf34 9ed740d7a2ec

دیوار سبز مصنوعی املاک آرکا

دیوار سبز مصنوعی املاک آرکا

 

گیاهان دیوار سبز املاک آرکا که در اتاق قرارداد ها کار شده شامل  :

  • پیتوس ساده و ابلق
  •  سرخس
  • آناناسی
  • گندمی
  • حسن یوسف
  • گل سنگ
  • شمشاد و..
دیوار سبز املاک آرکا

دیوار سبز املاک آرکا

GREEN WALL

دیوار سبز مصنوعی املاک آرکا

سوالات متداول دیوار سبز مصنوعی املاک آرکا

  1. مزیت اجرای دیوار سبز
  2. نحوه ی اجرای دیوار سبز شاخه ای

1. مزایای اجرایی دیوار سبز مصنوعی چیست ؟

گرین وال مصنوعی دو نوع پنلی و شاخه ای هستند ، این دیوارها گرچه از دیوارهای سبز طبیعی الهام گرفته اند ولی طبیعی نیستند . با این وجود دارای مزیت می باشند . green wall مصنوعی در هر نقطه در داخل و خارج امکان نصب دارند و نصب آن ها سریع و راحت است و هزینه کمتری پرداخت می نماییم . این دیوار ها همانند دیوار سبز طبیعی نیاز به نگهداری مداوم ندارند و با عوض شدن فصول احتیاج به تعویض گل و گیاه نیست . این دیوارها در هر شرایط اقلیمی  و آب و هوایی امکان نصب دارند و نیازمند نور نمی باشند . اما می توان با نورپردازی زیبایی آن را دوچندان کنیم .

2. دیوار سبز شاخه ای چگونه اجرا می شود ؟

برای اجرای green wall شاخه ای ، از گل و گیاهان بصورت شاخه ای استفاده می نماییم . شاخه های گل و گیاه بسته به دیزاین اطراف و دکوراسیون داخلی و خارجی انتخاب شده و در کنار هم قرار گرفته و به دیوار متصل می گردند . برای green wall مصنوعی و طبیعی می توانیم از نورپردازی استفاده نماییم و محیط خود را مدرنیته و جذاب کنیم .

گرین وال های مصنوعی و طبیعی در فضاهای داخلی مانند ادارات مراکز آموزشی ، تفریحی ، بهداشتی یا محیط های خارجی مانند : حیاط مراکز تجاری باغ ویلا محل سکونت کاربرد بسیاری دارند . برای اجرای green wall مصنوعی نیازمند ذوق و سلیقه و ابتکار مطابق با سلیقه کارفرما می باشیم و تنوع پوشش گیاهی را بر اساس دکوراسیون ، موقعیت مکانی، شغلی و سایر المان های مجاور و… انتخاب نماییم .

برای مشاوره رایگان ،بازدید از محل پروژه و اجرای تخصصی با ما تماس بگیرید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پروژه دیوار سبز سورن بام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با ما در ارتباط باشید