دیوار سبز در تهران

اجرای دیوار سبز

آنچه در این مقاله میخوانیم

دیوار سبز در تهران به عنوان دیوارهای گیاهی ، دیوارهای زنده یا باغ‌های عمودی نیز شناخته می‌شوند در سال‌های اخیر روند رو به افزایشی داشته و بسیار پر طرفدار شده است. این نوع دیوارها به طور مستقیم با گیاهان طبیعی در ارتباط هستند به این گونه که گیاهان زنده مستقیم با مصالح  طراحی به دیوار متصل می شوند و ریشه های گیاهان درون باکس هایی که درون دیوار سبز تعبیه شده به رشد و نمو خود ادامه می دهند.در این گونه دیوارهای سبز به دلیل ارتباط مستقیم گیاهان زنده و المان های طراحی جلوه چشمنوازی به دیوار داده که باعث می شود مخاطبان حس حضور در جنگل های سرسبز شمالی را داشته باشند.

 

دیوار سبز یکی از جدیدترین و محبوب ترین فناوری های ایرانیان است. طراحی و اجرای دیوار سبز نیز برای اولین بار در تهران آغاز شد و مدتی به عنوان طرح نمای سبز در شهرداری تهران مورد استفاده قرار گرفت. پس از اجرای دیوار سبز در تهران، در شهرهای دیگری مانند مشهد، اصفهان، تبریز و شیراز رواج یافت.

اگرچه قیمت دیوار سبز نرخ ثابتی ندارد، اما قیمت دیوار سبز در تهران مبنای قیمت گذاری در شهرهای دیگر است.

دیوار سبز در تهران

قیمت دیوار سبز در تهران

قیمت دیوار سبز در تهران از متری 6.000.000 تومان محاسبه می شود. عوامل متعددی در قیمت گذاری دیوار سبز موثر است. از جمله ویژگی های موثر در قیمت گذاری دیوار سبز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استفاده از گل ها و گیاهان مصنوعی یا طبیعی که در دیوار سبز استفاده می شود
  • اگر دیوار سبز شما مصنوعی است به نوع گل ها و برگ ها توجه کنید.
  • استفاده از مصالح با کیفیت می تواند کارایی دیوار سبز را افزایش دهد.

برای خرید چمن سبز به ضخامت و تعداد گل ها و برگ های چسبیده به دیوار توجه کنید. اگر قصد دارید از دیوار سبز مصنوعی برای نمای بیرونی استفاده کنید، دیوار سبز مصنوعی با مقاومت بالا را انتخاب کنید.

دیوار سبز

دیوار سبز

پایین قیمت دیوار سبز در تهران

کم هزینه ترین دیوار سبز در تهران متعلق به دیوار سبز جعبه ای یا آبیاری ثقلی است. این نوع دیوارهای سبز اغلب پلاستیکی و گاهی فلزی هستند.

لازم به ذکر است که آبیاری در این نوع دیوارهای سبز به صورت دستی انجام می شود. این نوع دیوار سبز بیشتر برای مصارف خانگی و در اندازه های کوچک استفاده می شود.

به طور کلی هر نوع محیطی که نظافت در آن اهمیت زیادی دارد، استفاده از دیوار سبز مصنوعی بهتر از دیوار سبز طبیعی است، زیرا این دیوارهای سبز نیازی به کوددهی، سمپاشی و … ندارند، از طرفی دیوار سبز مصنوعی. به هیچ وجه حیوانات موذی را جذب نمی کند.

تجهیزات دیوار سبز

نکات ضروری برای خرید دیوار سبز

معیار اصلی طراحی و اجرای دیوار سبز در تهران انتخاب مکان مناسب است. محیط هایی مانند مکان های تجاری، اداری و نمایشگاهی به محصولات با کیفیت بالاتر نیاز دارند. زیرا در این مکان ها عموم مردم بازدید می کنند و بیشتر در معرض دید قرار می گیرند و فاصله افراد با دیوار سبز کم خواهد بود.

برای اطلاع از قیمت انواع دیوار سبز طبیعی و مصنوعی با مناسب ترین قیمت و ارائه بهترین کیفیت در تهران می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

شرکت سورن بام

مجموعه ی سورن بام در سال 1389 با هدف گسترش فضای سبز و استفاده ی بهینه از فضا های بلا استفاده تاسیس شد. شرکت سورن بام با بهره بری از مهندسین با تجربه و طراحان حرفه ای همواره در تلاش اند تا بهترین تجربه از فضای سبز را کسب کنید. این شرکت همواره می کوشد تا با استفاده از برترین متریال و مصالح با کمترین هزینه بهترین فضای سبز را برای شما ایجاد کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با اجرای محوطه سازی و اجرای تراس سبز می توانید با شماره 02144277178 تماس بگیرید.

همچنین می توانید شرکت سورن بام را در اینستاگرام دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط
پروژه‌های دیوار سبز سورن بام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست شما با موفقیت ثبت شد.
با ما در ارتباط باشید