تراس سبز فرمانیه

تراس سبز فرمانیه

آنچه در این مقاله میخوانیم

پروژه ی تراس سبز فرمانیه توسط شرکت سورن بام طراحی و اجرا شده است . امروزه به علت افزایش شهر نشینی و روی آوردن انسان ها به آپارتمان ها کمبود فضای سبز در شهر ها بسیار احساس می شود . برای حل این مشکل طراحان اجرای تراس های سبز را در خانه ها پیشنهاد می کنند . در کشورهای پیشرفته بیشتر افراد تراس را به محلی برای رشد و پرورش انواع گیاهان و سبزیجات مورد علاقه تبدیل می کنند . البته در کشور ایران نیز به دلیل کمبود فضای سبز اجرای تراس سبز طرفداران زیادی پیدا کرده است . طراحی فضای سبز در بالکن کار آسانی است و تنها نیاز به خلاقیت دارد . شما می‌توانید با تهیه گیاهان رونده و سبز این فضا را خلق کنید .

2f678f5a f216 4a41 a9c7 46e365abde3c 3

تراس سبز فرمانیه

37b15f39 4827 4e99 a64d 1bc19ee2cfa0 3

تراس سبز فرمانیه

تراس سبز فرمانیه

در یک سمت تراس سبز فرمانیه فلاورباکس هایی با چیدمان منحصر به فرد ایجاد شده است . گیاهان توسط متخصصان شرکت سورن بام با توجه به اقلیم و زاویه تابش خورشید انتخاب شد و درون فلاورباکس های فلزی با ورق آهن دو میلیمتری و رنگ دلخواه کارفرما کاشته شد . کلیه فلاورباکس ها از لایه های عایق نظیر عایق سرد پرایمری ، عایق ضد ریشه و لایه فیلتراسیون می باشد .

عایق سرد پرایمری که لایه ی محافظ نیز نامیده می شود ، مانع اکسیده شدن رنگ فلاورباکس شده و ماندگاری فلاورباکس را بالا می برد . عایق ضد ریشه باعث مهار ریشه گیاهان شده و رشد آن ها را به درون فلاورباکس محدود می کند . لایه ی فیلتراسیون مانند یک فیلتر عمل می کند  و ذرات ریز و درشت مانند گل و لای در منافذ این لایه باقی می ماند و از مسدود شدن مسیر خروجی آب جلوگیری می کند . پنجره های تمام شیشه این خانه باعث می شود زیبایی این تراس از داخل خانه چشم انداز بسیار زیبایی را به ساکنان خانه و میهمانان آن ها هدیه بدهد تا در فصول سرد سال که شرایط آب و هوایی اجازه ی حضور در تراس را به ساکنان نمی دهد از داخل فضای نشیمن هم به تماشای این منظره زیبا بنشینند .

تراس سبز فرمانیه

تراس سبز فرمانیه

برای مشاوره رایگان ،بازدید از محل پروژه و اجرای تخصصی با ما تماس بگیرید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پروژه تراس سبز سورن بام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با ما در ارتباط باشید