بازسازی آپارتمان مسکونی (6 عامل تاثیرگذار هزینه‌های بازسازی)

بازسازی آپارتمان مسکونی

آنچه در این مقاله میخوانیم

بازسازی آپارتمان مسکونی؛ شرکت سورن بام به طور حرفه ای طراحی دکوراسیون داخلی را دنبال کرده و باهدف بازسازی خانه های قدیمی و مرمت ساختمان های اداری، مطب و ویلا و غیره کار خود را گسترش داده است. ما توانسته ایم با حفظ سرمایه مالکین و شناخت نیازهای خانواده ها جهت ایجاد محیطی امن، آرامش بخش و زیبا برای استفاده بهتر و کاربردی تر تمام اعضای خانواده کار بازسازی خانه را انجام دهیم.

طراحی و بازسازی آپارتمان مسکونی

بازسازی، کوتاه و کم هزینه ترین مسیر برای رسیدن به یک فضای ایده آل در منزل است. شرکت سورن بام علاوه بر انجام کار بازسازی به  اجرای محوطه سازی و نورپردازی و روف گاردن و تراس گاردن و ساخت فلاورباکس و غیره می‌پردازد.

خلاقیت در طراحی سه بعدی بر اساس سلیقه کارفرما و اصول اجرای معماری در ساختمان های قدیمی و آپارتمان و توجه به اهمیت  نور در دکوراسیون و تاثیر روانشناسی رنگ ها در معماری و غیره بهترین مشاوره بازسازی ساختمان را با در نظر گرفتن بودجه کارفرما برای بازسازی خانه و زمان دقیق تکمیل پروژه بازسازی  است . هم چنین با در دست داشتن یک اکیپ حرفه ای برای تخریب ، دیزاین و بازسازی اصولی ،از عوامل مهمی است که برای موفقیت و جلب رضایت مشتری برای مجموعه سورن بام حائز اهمیت می باشد .

  شرکت سورن بام در حال حاضر با کسب تجربیات ارزشمند حاصل از بازسازی خانه های قدیمی و فرسوده در سال های گذشته و تعدد اجرای پروژه های بازسازی ساختمان های اداری و مسکونی و غیره  توانایی اجرای کار بازسازی آن ها را به صورت قبل و بعد از بازسازی پروژه در طراحی سه بعدی به کارفرما نشان می دهد تا کارفرمای محترم به صورت کامل در جریان صفر تا صد پروژه و با نحوه بازسازی و هزینه های پیش رو و زمان تکمیل پروژه باخبر باشد .

کیفیت بالای اجرا در بازسازی و تعمیرات ساختمان و کاهش مدت زمان بازسازی ساختمان با رعایت اصول مهندسی بازسازی و قوانین اصولی بازسازی ساختمان راز موفقیت ما در شرکت سورن بام می باشد.

بازسازی  آپارتمان مسکونی چیست؟

به طور کلی به مجموعه عملیات ساختمانی و اقداماتی که جهت رفع مشکلات و نوسانات و بهسازی فضا صورت می گیرد بازسازی ساختمان می گویند . ما قبل از بازسازی ساختمان از محل پروژه به صورت رایگان بازدید می کنیم و با در نظر گرفتن عوامل مختلف مانند سن  و استحکام بنا و در نظر گرفتن سلیقه کارفرما و نیازهای تمام اعضای خانه می توان طراحی بهتری را ارائه دهیم .

 چه زمانی و به چه دلایلی بازسازی انجام می شود؟

بازسازی خانه های قدیمی جهت استفاده بهتر و بیشتر اعضای خانواده از خانه صورت می گیرد و به ایجاد فضای دلپسند برای زندگی همیشه و در همه کشورها از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد . برخورداری از فضای بیشتر و بهبود کیفیت محیط با تغییر دکوراسیون و ایجاد تنوع در شکل ظاهری دیوارها و سقف و نمای ساختمان و عدم عملکرد مناسب تاسیسات ساختمان به علت فرسودگی و عمر زیاد خانه و هم چنین برخورداری از امکانات و تجهیزات سرمایشی و گرمایشی جدید ،از دلایل اصلی بازسازی و نوسازی ساختمان های قدیمی است . از طرفی حتی در آپارتمان های نوساز به دلیل زیبا نبودن معماری داخلی خانه و بر اساس اصول صحیح مهندسی نادرست ،در این گونه موارد بازسازی خانه با اصول صحیح بازسازی بهترین گزینه ممکن می باشد.

مقدار هزینه بازسازی آپارتمان به چه صورت محاسبه می شود؟

برآورد هزینه های بازسازی پس از مشخص شدن سبک و انتخاب متریال و زمان اجرای بازسازی با در نظر گرفتن مساحت و عمر بنا ،بر اساس آن معلوم می شود . قیمت نهایی و برآورد هزینه بازسازی چه میزان می باشد .

بررسی امکانات موجود در ساختمان و نیاز به تعویض لوازم آشپزخانه و سرویس بهداشتی و یا تغییر نقشه و پلن ساختمان و در صورت لزوم جابجایی فضاها و دیوارکشی جهت ساخت اتاق خواب و یا تخریب دیوارها و اینکه آپارتمان شما در طبقه چندم ساختمان قرار دارد و غیره پارامترهای دیگر مشخص کننده هزینه های بازسازی منزل شما می باشد . پس از بازدید اولیه و اندازه گیری های دقیق و نیازهای کارفرما از بازدید خانه خود، قیمت نهایی بازسازی محاسبه و اعلام می شود.

عوامل تاثیرگذار در هزینه های بازسازی آپارتمان مسکونی

بازسازی آپارتمان مسکونی هزینه هایی را در بر دارد. بسته به سبک طراحی شما، باسازی می‌تواند پر هزینه و یا معقول باشد. عوامل تاثیرگذار در هزینه های بازسازی آپارتمان مسکونی عبارت اند از:

1_نوع کاغذ دیواری

کاغذ دیواری که در بازسازی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد یکی از عوامل تاثیرگذار روی هزینه بازسازی ساختمان تاثیر دارد . جنس کاغذ . کیفیت کاغذ .قابلیت شست و شو داشتن کاغذ و غیره مواردی است که در اغلب در انتخاب کاغذ دیواری مهم است.

2_سرامیک و پارکت

پوششی که برای کف پوش منزل خود در نظر می گیرید باید متناسب با بودجه، سلیقه و نوع معماری خانه باشد. معیارهای مهم برای انتخاب کف پوش می‌توانند

  • کیفیت
  • جنس
  • کاربرد آن در هر فضا و غیره باشد.

3_گچ کاری

اگر می خواهید در بازسازی خانه خود گچ کاری کنید بسته به این که آیا گچ بری برای آن خانه لازم است یا نه ، متغیر می باشد . گچ بری بستگی به سلیقه کارفرما دارد که بخواهد از گچ بری های آماده استفاده کند و یا می خواهد که از گچ کار استفاده کند تا گچ کاری خانه شان به صورت به اصطلاح زنده انجام دهند.

4_ کناف سقف

یکی از بهترین جایگزین ها رابیتس کاری اجرای کناف برای سقف می باشد . توجه به اجرای درست کناف کاری باعث صرفه جویی در هزینه و زمان می شود . کاربرد کناف فقط برای سقف نیست . لذا می توانیم از کناف کاری برای دیوارها و عایق حرارتی و یا صوتی استفاده کنیم.

5_متراژ خانه

با رعایت برخی نکات در طراحی دکوراسیون در خانه ها در هنگام بازسازی می توان از فضاهای موجود حداکثر استفاده را نمود . طراحی و بازسازی خانه با متراژ ارتباط مستقیم دارد زیرا باید طراحی دکوراسیون را متناسب با فضا انجام داد . از طرفی هرچه متراژ خانه بیشتر باشد طراحی المان های گوناگون بیشتر می باشد و هرچه متراژ کوچک تر باشد از طراحی ساده و اجرای المان های کمتری استفاده می شود . این امر نسبتا در قیمت تاثیر دارد . از طرفی متراژ هر قسمتی متفاوت است که باید مورد بررسی قرار بگیرد.

آیا هر آپارتمانی ارزش بازسازی دارد؟

در مرحله اول باید بهبود کیفیت محل زندگی و ایجاد تنوع در محیط زندگی خود حائز اهمیت باشد . چرا که باعث افزایش روحیه افراد در خانه می شود . در مرحله بعدی حفظ سرمایه مالکین و ارزش ریالی بنا باعث می شود از کلمه هزینه بازسازی ساختمان دور شده و به کلمه سرمایه گذاری در ملک نزدیک شویم . در مرحله آخر اجرای سیستم گرمایشی و سرمایشی خانه می باشد که نکته مهمی در بازسازی خانه است . از طرفی اگر قصد فروش یا اجاره خانه قدیمی خود را داشته باشید،انجام بازسازی گزینه بسیار مناسبی برای اینگونه شرایط می باشد . به خصوص در آپارتمان هایی که در طبقات بالا و بدون آسانسور و پارکینگ می باشند ،بازسازی خانه می تواند ضعفش را کمتر به چشم مشتری بیاورد.

کدام سبک دکوراسیون مناسب بازسازی شماست

انواع سبک های دکوراسیون سبک مدرن یا سبک کلاسیک یا سبک تلفیقی و یا نئوکلاسیک می باشد.

انتخاب سبک معماری و طراحی خانه بیشتر بر اساس بودجه و سلیقه مشتری و در نظر گرفتن پارامترهای اصول معماری داخلی و ساختمان تعیین می شود . از این رو می توان به مساحت بنا و مقدار نور ساختمان و ارتفاع و…. اشاره کرد . ولی بیشتر مردم سبک مدرن را به سبک کلاسیک ترجیح می دهند . دلیل آن را می توان مساحت خانه دانست و بعضی دیگر هم دوست دار سبک های نئوکلاسیک و تلفیقی هستند . ولی طراحان ما جدای از هزینه بازسازی ، بهترین طرح را پیشنهاد می دهند.

کلام آخر

بازسازی خانه های قدیمی بدون رعایت برخی نکات خاص به هیچ وجه امکان پذیر نمی باشد . حتما باید ایده های ناب برای بازسازی خانه های قدیمی داشته باشید تا به آن چه در ذهنتان می گذرد دست یابید . بازسازی خانه های قدیمی همواره دوست داشتنی و پرماجرا است . با این کار می توانید استخوان بندی خانه ای که دوستش دارید و برای شما پر از خاطرات شیرین از دوره همی های خانوادگی است.

پس اگر به فکر بازسازی منزل افتاده اید و به دنبال ایده هایی خاص می گردید به هیچ عنوان این مطالب را از دست ندهید. برای مشاهده پروژه های انجام شده توسط تیم سورن بام میتوانید مارا در اینستاگرام سورن بام دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط
پروژه‌های محوطه سازی سورن بام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با ما در ارتباط باشید