خرید و قیمت قلوه سنگ رودخانه ای سفید و رنگی (تنی و کیسه ایی)

قیمت سنگ رودخانه ای

آنچه در این مقاله میخوانیم

قیمت قلوه سنگ رودخانه ای به عوامل مختلفی بستگی دارد . سنگ های قلوه ای رودخانه ای یا قلوه سنگ نوعی از سنگ های طبیعی هستند که در اجرای کف سازی و محوطه سازی و فضای سبز بسیار پر کاربرد می باشند و در ابعاد و رنگ های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند . این سنگ ها از نظر جنس دارای مقاومت بالایی می باشند.

قلوه سنگ(سنگ رودخانه ای)چیست؟

شرکت سورن بام برای احترام به طبیعت و همچنین بالا بردن کیفیت قلوه سنگ رودخانه ای ، سنگ را از بستر رودخانه برداشت نمی کند . در تولید این سنگ ها به علت استفاده از منبع لاشه سنگ یکسان و همچنین تحت کنترل بودن پروسه تولید ، سنگ های به دست آمده از لحاظ سایز ، گردی ، صیقلی بودن و رنگ کاملا یکسان می باشند و از سنگ های رودخانه ای طبیعی جلوه بهتری دارند .

قیمت قلوه سنگ رودخانه ای

قیمت قلوه سنگ رودخانه ای به عوامل مختلفی بستگی دارد. به طور مثال مقداری که قصد خرید قلوه سنگ را دارید یا نوع آن. مثلا قیمت قلوه سنگ سفید رودخانه ای کمتر از قیمت قلوه سنگ رنگی رودخانه ای می باشد. به طور کلی قیمت قلوه سنگ رودخانه ای بسته به مقدار، فراوانی، کمیابی رنگ، اندازه بستگی دارد که هر رنگ ممکن است نبست به رنگ های دیگر از قیمت بالاتری برخوردار باشد، زیرا برخی از رنگ های قلوه سنگ نسبت به رنگ ای دیگر نایاب تر هستند.  در ادامه با ما همراه باشید تا قیمت انواع قلوه سنگ تنی را به شما اعلام کنیم.

قیمت قلوه سنگ سفید

قیمت قلوه سنگ سفید تنی و کیسه ایی

با توجه به این موضوع که رنگ سفید را میتوان با تمامی رنگ های استفاده شده در محوطه سازی همگام کرد. قلوه سنگ سفید رودخانه ای جز پر طرفدار ترین ها می باشد به طوری اگر دقت کنید اکثر مراکز تجاری و اداری بزرگ از این محصول در محوطه سازی خود استفاده کرده اند.

همچنین قلوه سنگ های رودخانه ای سفید نسبت به قلوه سنگ های رنگی ارزان تر و فراوان تر است. قیمت قلوه سنگ سفید در سایز مختلف تنی 3 میلیون و 200 هزار تومان و قیمت هر کیسه ای آن  155 هزار تومان می باشد. قابل ذکر است که هر کیسه سنگ رودخانه ای سفید 20 الی 25 کیلوگرم وزن دارد.

دیوار سبز

قیمت قلوه سنگ رنگی

قلوه سنگ رودخانه در رنگ های مختلف وجود دارند و شما میتوانید با توجه به نیاز و سلیفه تان از رنگ های مختلف آن در ساختمان و محل خود استفاده نمایید. به طور کلی قیمت قلوه سنگ رنگی برای هر تن 3 میلیون 500 هزار تومان و هر کیسه آن 225 هزار تومان می باشد.

قیمت قلوه سنگ رنگی

قیمت قلوه سنگ بلوکاژ

به سنگ هایی که برای پر کردن فاصله های موجود در میان فونداسیون روی خاک ریخته میشود تا از نفوذ رطوبت به کف ساختمان جلوگیری شود سنگ بلوکاژ گفته میشود. استفاده از این نوع سنگ ها یا لاشه سنگ ها در صنعت ساختمان سازی بسیار گسترده می باشد و فواید زیادی نیز دارد به طور مثال برای ساخت و ساز در مناطقی که رطوبت بالایی دارد و زمین همیشه نمناک می باشد باید حتما قبل از پی ریزی از سنگ بلوکاژ استفاده شود. برای اطلاع از قیمت قلوه سنگ بلوکاژ با ما در تماس باشید.

قلوه سنگ(سنگ رودخانه ای)چیست؟

قیمت قلوه سنگ برای کف حیاط

یکی از کاربرد های قلوه سنگ برای کف حیاط می باشد. از این محصول میتوان در طراحی و ساخت راه رو های حیاط استفاده کرد. به طور کلی قیمت قلوه سنگ برای کف حیاط همان قیمت هایی است که کمی بالاتر توضیح دادیم. در محوطه سازی حیاط برای زیبا تر کردن المان ها و خاص تر کردن آنها می توان از قلوه سنگ های رودخانه ای استفاده کنیم و همچنین می توانیم در کف سازی حیاط از این عنصر جذاب استفاده کنیم.

قیمت قلوه سنگ برای کف حیاط

قیمت قلوه سنگ تزئینی

به طور کلی قلوه سنگ در انواع مختلف برای تزئین در محوطه سازی استفاده میشود و قیمت قلوه سنگ رودخانه ای تزئینی همان موارد بالا می باشد . قلوه سنگ های تزئینی کاربرد های بسیار زیادی دارد که می توان از این عنصر در طراحی آبنما، طراحی روف گاردن، طراحی آلاچیق و… استفاده کنید.

قیمت قلوه سنگ بزرگ

همانطور که قبلا گفتیم قلوه سنگ در سایز های مختلفی یافت میشود و مهندسین نسبت به محیطی که قرار است از سنگ استفاده کنند سایز مناسب را انتخاب میکنند. بزرگ ترین سایز قلوه سنگ رودخانه ای بین 9 تا 12 سانت است که به آنها قلوه سنگ رودخانه ای پرتقالی می گویند. شما برای استعلام قیمت قلوه سنگ رودخانه ای بزرگ بهتر است با کارشناسان تماس حاصل فرمایید.

 نحوه تولید قلوه سنگ های رودخانه ای

قلوه سنگ ها داخل میکسر ریخته می شوند و با بر هم ریختن داخل میکسر به شکل صیقلی و گوشه گرد در می آیند که این عمل خود در صنعت سنگ ، ایده جدید به حساب می آید که امروزه در فضاسازی های بیرونی و داخلی مورد استفاده بسیاری از افراد قرار گرفته است .

محوطه سازی ویلا با قلوه سنگ

کاربرد قلوه سنگ

در کف سازی محوطه سازی باغ ، ویلا ، باغچه ، حیاط ، پارک ها ،  پیاده رو ها ، فضای سبز ، روف گاردن و… مورد استفاده قرار می گیرند . همچنین از سنگ های رودخانه ای برای تزئین دیوار ها و یا داخل گابیون مانند یک پارتیشن و یا دیوار جدا کننده دو فضا از هم استفاده می شوند . برای تزئین المان هایی نظیر آبنما  آکواریوم ، آلاچیق، شومینه ،تزئین ستون ها  و یا ترکیب آن با دیوار سبز  نیز استفاده می شوند. همچنین در کف سازی می توانید از سنگ قلوه محوطه سازی باغ با کمترین هزینه استفاده کنید.

دلیل محبوبیت سنگ قلوه چیست؟

قلوه سنگ ها از همان زمان که به عنوان یک مصالح ساختمانی شناخته شدند . تا به امروز مورد استفاده ی فراوان ساختمان سازان قرار گرفته اند . این سنگ ها توانستند محبوبیت خاصی در این بازار پیدا کنند . از آن جا که دسترسی به سنگ قلوه بسیار آسان بوده و قیمت سنگ رودخانه ای بسیار مقرون به صرفه می باشد ، در ساختمان سازی توانسته اهمیت فراوان پیدا کنند . از قلوه سنگ ها در معماری داخلی و طراحی دکوراسیون و همچنین در محوطه سازی و راه سازی استفاده می شود .

 

قلوه سنگ(سنگ رودخانه ای)چیست؟

شرکت سورن بام

شرکت سورن بام بزرگترین تولید کننده قلوه سنگ های رودخانه ای می باشد  . کارشناسان و طراحان ما در زمینه  معماری منظر فعالیت دارد و در زمینه طراحی و ساخت محوطه، روف گاردن ،  دیوار سبز ، آبنما ، آلاچیق ، پرگولا ، فلاور باکس و غیره فعالیت های بیشماری داشته اند .

این شرکت فعالیت خود را از سال 1389 به صورت حرفه ای با هدف گسترش فضای سبز آغاز کرده و امروزه به برترین و معروف ترین شرکت های اجرای محوطه سازی در ایران تبدیل شده است. تیم سورن بام با تشکیل شده از مهندسین و کارشناسان باتجربه و مجربی است که با کمترین هزینه و با استفاده از متریال درجه یک آماده همکاری با شما در سر تا سر ایران است.

برای مشاوره رایگان و ثبت سفارش با ما تماس بگیرید . میتوانید برای مشاهده پروژه های انجام شده توسط تیم سورن، مارا در اینستاگرام به آدرس soren_bam دنبال کنید.

سوالات متداول قیمت قلوه سنگ

آیا سایز های قلوه سنگ در قیمت آن تاثیر می گذارد؟

خیر؛ به صورت کلی قلوه سنگ ها در سایز های متفاوتی وجود دارد که این تغییر ابعاد در قیمت هیچ تاثیری نمی گذارد و قیمت تمام سایز های آن باهم یکی است. 

بله؛ قیمت قلوه سنگ های رودخانه ای سفید به دلیل فراوانی آن ارزان تر از قلوه سنگ های رنگی رودخانه ای است. 

از قلوه سنگ های رودخانه ای می توانید در محوطه سازی ماننده کفپوش، مرز بندی، تزئین المان ها و… استفاده کنید.

مقالات مرتبط
پروژه‌های سنگ قلوه ای سورن بام
درخواست شما با موفقیت ثبت شد.
با ما در ارتباط باشید