ساخت آبنما شیشه ای-دیواری

آنچه در این مقاله میخوانیم

ساخت آبنما شیشه ای دیواری ،خوشبختانه امروزه توجه به دکوراسیون داخلی، یکی از اصول مهم در طراحی منازل و ساختمان هاست که در کشور ما نیز پیشرفت‌های چشمگیری داشته است. یکی از المان‌هایی که امروزه در طراحی‌های داخلی استفاده می شود آبنما است. اگر چه راهکارهای مختلفی برای ساخت آبنما وجود دارد اما یکی از پرطرفدارترین آبنماها، آبنما شیشه ای است که ترکیب آب و شیشه در آن، سبب ایجاد حس نوستالژیک و زیبایی خاصی می شود.

از سوی دیگر از آن جایی که امروزه آپارتمان نشینی با افزایش چشمگیری رو به رو بوده و اغلب افراد به علت عدم دارا بودن فضای حیاط تصور می‌کنند که نمی‌توانند در منزل خود آبنما داشته باشند و از شنیدن صدای آب لذت ببرند، آب نماهای شیشه‌ای این مورد را حل کرده و می‌توانند گزینه‌ی مناسبی برای همه ی افراد در هر مکانی باشند.

 

ساخت آبنما شیشه ای دیواری

ساخت آبنما شیشه ای دیواری

 

بنابراین در این مقاله از سورن بام قصد داریم تا اطلاعاتی را درخصوص روش ساخت آبنما شیشه ای دیواری به شما علاقمندان به هنر و معماری ارائه کنیم.

ساخت آبنما شیشه ای دیواری ، امکان استفاده از انواع آبنما در فضای داخلی منازل مانند ( نشیمن ، اتاق خواب ،لابی،اتاق کنفرانس ، سرویس بهداشتی و … ) در فضای بیرونیمانند ( فضای پارک ها ، محوطه سازی باغ ، ویلا ، حیاط ، روف گاردن ،محوطه بیمارستان، تراس و… ) امکان پذیر می باشد . برای ساخت آبنما در مرحله اول باید فضایی را که در آنجاقرار می گیرد را در نظر داشته باشیم تا بتوانیم از آبنمایی که با فضا و محیط مطابقت دارد استفاده کنیم .

ساخت آبنما شیشه ای دیواری

ساخت آبنما شیشه ای دیواری

اگر محوطه کنار ویلا را به مخازن مصنوعی مجهز کنید نه تنها می توانید رطوبت موجود خاک را افزایش دهید بلکه به لطف چنین عنصری محوطه زیباتر می شود.ایجاد

نهرها،آبشارها،استخرها و آبنما و..بهترین گزینه برای کسانی که دوست دارند با طبیعت خلوت کنند هستند و افراد می توانند در کنار آن ها از آرامش خاصی برخوردار شوند.

ساخت آبنما شیشه ای دیواری

ساخت آبنما شیشه ای دیواری

موارد استفاده ساخت آبنما شیشه ای دیواری

هتل ها

رستوران ها

ساختمان ادارات دولتی و خصوصی،

خانه و آپارتمان

روف گاردن و ….

ساخت آبنما شیشه ای دیواری

ساخت آبنما شیشه ای دیواری

انواع مدل های آبنما شیشه ای دیواری

ایستاده

دیواری

آبنما دو طرفه یا دو جانبه (در این آبنماها آب می تواند از دو طرف سرازیر شود )

آبنما شیشه ای .

آبنما پرده ای .

آبنماها در اندازه و شکل های مختلف ساخته می شوند . مناسب برای هر فضایی می باشند.

landscape fountain

landscape fountain

جنس ساخت آبنما شیشه ای دیواری

 آبنما شیشه ای شیشه چند لایه(روکش دار) :

در این نوع از دو یا چند لایه شیشه ای با یک لایه داخلی که می تواند شفاف باشد، یا رنگی ساخته شده که این لایه داخلی جنس خاصی داشته و مقاومت را زیاد می کند.

 آبنما شیشه ای  فلوت(شناور) :

شیشه های فلوت و یا همان شیشه های شناور که مناسب برای آبنما های شیشه ای می باشند و در اثر شرایط آب و هوایی  بسیار مقاوم و شفاف هستند .

 آبنما شیشه ای حرارت دیده:

دارای انواع بارانی(ساختاری دارد که آب شبیه قطره باران می ریزد)،طوفانی و رنگی ،شیشه آینه ای ،فولاد ضد زنگ و مس

ساخت آبنما شیشه ای دیواری

ساخت آبنما شیشه ای دیواری

شرکت سورن بام

شرکت  سورن بام که فعالیت خود را از سال 1389 به صورت حرفه ای در جهت افزایش فضای سبز شهری آغاز به کار کرده است و به یکی از معتبر ترین و برترین شرکت های طراحی و اجرای ساخت آبنما شیشه ای-دیواری در ایران تبدیل شده است. شرکت سورن بام متشکل از مهندسین و طراحان با تجربه و حرفه ای همواره می کوشند تا با کمترین هزینه و استفاده از متریال مناسب و درجه یک بهترین فضا را در محوطه ویلا برای شما رقم بزنند. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 02144277178 تماس بگیرید و با کارشناسان سورن لبام ارتباط برقرار کنید.

جهت دریافت مشاوره رایگان میتوانید با شماره رو به رو تماس بگیرید. 09122155348

برای مشاهده پروژه های اجرایی توسط مجموعه سورن بام می توانید اینستاگرام شرکت را به آدرس soren_bam  و فیسبوک و کانال تلگرام دنبال نمایید

مقالات مرتبط
پروژه‌های آبنما سورن بام
با ما در ارتباط باشید