باکس گل و انواع مدل آن

باکس گل و انواع مدل آن

آنچه در این مقاله میخوانیم

باکس گل و انواع مدل آن که فلاورباکس جعبه های گل و گیاه هستند که در فضاهای داخلی و خارجی مورد استفاده قرار می گیرند . باکس های گل امروزه مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است ، چرا که با افزایش زندگی ماشینی فضای کافی برای کاشت گل و گیاه وجود نداشته و افراد در محوطه های داخلی و خارجی خود از آنها استفاده می کنند .

سوالات متداول باکس گل و انواع مدل آن

  1. کاربرد فلاور باکس
  2. انواع فلاور باکس

1. فلاور باکس ها در چه فضاهایی مورد استفاده قرار می گیرند ؟

باکس گل و انواع مدل آن  را می توان در هر نقطه از فضا به صورت آویزان ، دیواری ، زمینی و …استفاده نماییم. آنها در محیط های اداری ، تجاری و…یا در فضاهای بیرونی مانند تراس ، بام سبز ، محوطه سازی ویلا و باغ و… استفاده نماییم . باکس های گل در محوطه سازی و زیباسازی محیط اطراف نقش بسزایی دارند و حتی در فضاهای کوچک می توانیم از آنها استفاده نماییم .

2. انواع فلاور باکس چیست ؟

  •  باکس گلدان چوبی : یکی از انواع باکس های گل ، باکس چوبی می باشد که از جنس چوب است ، این نوع باکسها چون از جنس چوب هستند اگر داخل آن گل و گیاه کاشته شود به دلیل رطوبت بالا باعث می شود از بین برود به همین خاطر داخل باکس های  چوبی از ورق های گالوانیزه استفاده می شود که مانع از بین رفتن آن شود . باکس های چوبی معمولا به صورت آویزان و یا دیواری مورد استفاده قرار می گیرند .
  • باکس گلدان فلزی : این نوع باکس ها نیز تنوع بسیاری داشته و در طرحها و رنگها و ابعاد مختلف وجود دارند و از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار هستند و مانند :  باکس های چوبی به صورت دیواری و آویزان از آن استفاده می کنند .
  •  باکس گلدان پلاستیکی : یکی از پرطرفدارترین نوع از باکس ها این نوع از باکس گلدان پلاستیکی می باشد ، چرا که این باکس ها به نسبت سایر باکس ها، قیمت پایین تری داشته و در طرحها و رنگها و سایزهای متنوعی می باشند.این باکس های گل  گرچه مانند باکس گلدان سفالی جنبه ی زیبایی شناختی ندارد ، اما افراد به دلیل قیمت پایین آن و وزن کمی که دارند ، آن را در تراس ها و گاهی اوقات در بام سبز و یا… استفاده می کنند .
  •  باکس گلدان بتنی : همان طور که از اسم آن پیداست جنس این نوع باکس گلدان بتنی می باشد و متریال این نوع باکس ها بتن است که وزن بالایی دارد و در زیبا سازی اتوبان ها و پارک ها و…معمولا استفاده می شوند و به صورت آویزان ، دیواری و زمینی کاربرد دارند .

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط
پروژه‌های فلاور باکس سورن بام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با ما در ارتباط باشید