اجرای دیوار سبز کفش ملی

اجرای دیوار سبز کفش ملی

آنچه در این مقاله میخوانیم

اجرای دیوار سبز کفش ملی در خیابان امام خمینی انجام شده است و یکی از لوکس ترین فروشگاه های کفش ملی می باشد . دیوار سبز این فروشگاه توسط شرکت سورن بام طراحی و اجرا شده است . سیستم آبیاری این فروشگاه هوشمند بوده و در زمان های داده شده شروع به آبیاری گیاهان می کند . دیوار سبز یا دیوار زنده دیواری است که بخشی از آن و یا تمام آن دارای پوشش گیاهی می باشد . دیوارهای سبز مبتنی بر شرایط ممکن است در محیط داخل یا خارج از ساختمان نصب گردند .سیستم آبیاری اکثر دیوار سبز متشکل از یک قاب، سلول‌ها و کانال‌های آبیاری است . خاک به عنوان یک ماده هادی در گلدان‌ها عمل می‌کند.

 

سوالات متداول اجرای دیوار سبز کفش ملی

1.روش ساخت دیوار سبز کفش ملی به چه نحوی می باشد ؟

2.چه گیاهانی در دیوار سبز کفش ملی کاشته شده است ؟

روش ساخت دیوار سبز

تکنیک ها و روش های مختلفی وجود دارد که می‌توان دیوار سبز را در ابعاد های متفاوت به منظور فضاسازی محوطه داخلی و یا نمای بیرونی ساختمان ایجاد کرد . دیوارهای سبز همچنین به صورت دیوارهای زنده، دیوارهای زیستی، باغ‌های عمودی یا بطور علمی VCWV (دیوارهای پیچیده گیاهی عمودی) نامیده می‌شوند. دیوار سبز دیوار آزاد یا ایستاده‌ای است که به طور نسبی یا به طور کامل با پوشش گیاهی پوشیده شده‌ است.ساختار داربست  دیوار سبز می‌تواند از جنس‌های مختلفی چون چوب، فلز، شبکه توری، سیم‌های کابلی و غیره باشد .

گیاهان دیوار سبز کفش ملی

گیاه رونده و یا پیچ در حالی که ریشه در زمین دارد (در یک بستر خاکی) شروع به بالا رفتن از ساختمان می‌کند . اخیراً برای نمای سبز ، سازه‌ای حمایت کننده هم در نظر می‌گیرند. در این حالت استراکچر ساده‌ای که به صورت داربست به دیواره بنا متصل شده ، به عنوان تکیه گاهی برای گیاهان خزنده و بالا رونده چون مو، پاپیتال و غیره عمل می‌کند . نماهای سبز می‌توانند به نمای ساختمان، نرده و ستون‌ها تکیه کنند و یا خود به صورت ساختار مستقل احداث شوند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پروژه دیوار سبز سورن بام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با ما در ارتباط باشید