پروژه اجرای بام سبز سعادت آباد

اجرای بام سبز سعادت آباد

آنچه در این مقاله میخوانیم

اجرای بام سبز سعادت آباد یکی از بزرگترین پروژه های بام سبز در تهران می باشد که در یک برج مسکونی واقع در خیابان حافظی سعادت آباد ، که حدودا 1000 متر مربع می باشد اجرا شده است . در مرحله اول کارشناسان شرکت سورن بام از محل بازدید کرده و اطلاعات مورد نظر را در اختیار تیم متخصص معماری ، متخصصین فضای سبز ، معماران منظر و مهندسین عمران قرار داده تا به صورت کاملا تخصصی بام طراحی شده و به مرحله اجرا برسد .

اجرای بام سبز سعادت آباد

 

 

مراحل اجرای پروژه بام سبز سعادت آباد

در ابتدا پس از جمع آوری اطلاعات طراحان بر مبنای در خواست کارفرما فضای بام را طراحی کرده و پس از اتمام طراحی بام سبز  ، طرح را در اختیار کارفرما قرار داده تا  از طرف کارفرما تایید شود . بعد از تایید کارفرما و بررسی شرایط لازم طراحی توسط تیم متخصص شرکت سورن بام به اجرا در می آید .

در مرحله اول بر حسب محاسبات بام کف سازی اولیه که شامل : عایق رطوبتی ،عایق حرارتی ، لایه ضد ریشه ، لایه زه کشی  ،لایه فیلتراسیون ، بستر کاشت گیاهان ، لایه پوشش گیاهی  که مرحله نهایی کف سازی اولیه صورت می گیرد و در آخر به جا نمایی المان هایی که در بالا ذکر شده است می پردازیم و کف سازی نهایی بام سبز که شامل چمن مصنوعی ، قلوه سنگ ، واش بتن ، سنگ و…. انجام می شود .

اجرای بام سبز سعادت آباد

 المان های اجرایی در پروژه بام سبز سعادت آباد

  • آلاچیق در قسمت جنوب غربی و شمال غربی .
  • آبنما
  • فلاور باکس
  • پرگولا
  • نیمکت
  • کف سازی با متریال هایی مانند : واش بتن ، چمن مصنوعی ، قلوه سنگ رود خانه ای و…
  • چتر فضای باز
  • تاب

پروژه بام سبز مهسا سورن بام

 

شرکت سورن بام

شرکت سورن بام در زمینه معماری سبز و پایدار فعالیت های بیشماری دارد . فعالیت های شرکت سورن بام شامل : طراحی و اجرا روف گاردن ، محوطه سازی باغ ، ویلا ، باغچه ، حیاط ، دیوار سبز ، انواع فلاور باکس ها ،آبنما ، آبشار صخره ای، برکه و چشمه های مصنوعی ، نصب سیستم آبیاری ، نصب سیستم مه پاش و … از جمله فعالیت های شرکت سورن بام می باشد . برای مشاوره رایگان،بازدید و اجرا با شماره 02144277178 تماس بگیرید.

برای مشاهده پروژه انجام شده توسط مجموعه سورن بام می توانید اینستاگرام شرکت را به آدرس soren_bam دنبال کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پروژه بام سبز سورن بام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست شما با موفقیت ثبت شد.
با ما در ارتباط باشید