پروژه محوطه سازی بیمارستان شهدای تجریش

آنچه در این مقاله میخوانیم

پروژه محوطه سازی بیمارستان شهدای تجریش در قسمت تازه ساخت آن که بیمارستان غدیر نامگذاری شده است در زمستان سال 1401 توسط کارفرمای گرامی خاتم الانبیا به شرکت سورن بام سپرده شد .این پروژه ی عظیم به مساحت 2000 متر سرانجام در تابستان 1402 پس از ماه ها تلاش تیم اجرایی شرکت سورن بام به پایان رسید و توسط رئیس جمهور محترم در روز عید غدیر افتتاح شد .

طرح کاشت گیاهان پروژه محوطه سازی بیمارستان شهدای تجریش

یکی از ویژگی های مهم این پروژه این است که هر باغچه طرح کاشت مختص به خود را دارد .در ابتدا طراحان محترم تیم فضای سبز شرکت سورن بام با در نظر گرفتن ویژگی های گیاهان مختلف و سازگار با شرایط آب و هوای فضای بیرونی اقدام به طراحی هر یک از باغچه ها نمودند . در مرحله ی بعد طرح ها توسط کارفرمای گرامی به تایید نهایی رسیدند . حال نوبت به خرید گیاهان می رسد . این کار توسط متخصصان فضای سبز که آگاهی کامل به شرایط سلامت گیاه دارند انجام می شود .پس از آن کاشت گیاهان توسط تیم اجرایی صورت می گیرد .

 

اجرای باغچه در پروژه محوطه سازی بیمارستان شهدای تجریش

برخی از باغچه ها ی این محوطه به جهت آماده سازی مناسب برای کاشت گیاهان فضا سبز ، نیاز به تخریب برخی از قسمت های اضافه بودند که این کار توسط تیم اجرایی شرکت سورن بام به بهترین نحو انجام شد و تمامی فضاها و باغچه ها برای کاشت آماده شدند و خاک ریزی آن ها صورت گرفت .

پوشش گیاهی پروژه محوطه سازی بیمارستان شهدای تجریش

همانطور که در ابتدا اشاره شد گیاهانی که برای کاشت در باغچه های قسمت جدید بیمارستان شهدای تجریش (غدیر) انتخاب شدند بر اساس ویژگی های سازگار با شرایط آب و هوایی و فضای بیرونی انتخاب شدند . گیاهان استفاده شده در محوطه سازی باغچه پروژه بیمارستان شهدای تجریش از گیاهان متنوعی ماننده شمشاد سبز، شمشاد ابلق، کاج نوئل، کاج ستاره ای، کاج توپی، کاج سیاه، یاس هلندی، ناندینا، درختچه ماهونیا، رزماری، میخک، بومادران، یوکا، نخل پالم، فوتونیا، ساناز، سیکاس، کاملیا و سرو نقره ای و… استفاده شده و فضای بسیار سرسبز و جذابی در محوطه بیمارستان شهدای تجریش ایجاد کرده است.

شرکت سورن بام

شرکت سورن بام که فعالیت خود را از سال 1389 به صورت حرفه ای و فعال در حیطه فضای سبز آغاز کرده و امروزه به یکی از برترین شرکت های طراحی و اجرای محوطه سازی تبدیل شده است. این شرکت تشکیل شده از مهندسین و طراحان با تجربه است که همواره در تلاش اند تا بهترین تجربه را از فضای سبز خود کسب کنید. در پروژه های اجرایی سورن بام از متریال درجه یک با ارزان ترین هزینه استفاده می شود و پس از پروژه های اجرایی سورن بام دیگر به مشکلات اجرایی بر نخواهید خورد.

برای مشاهده مراحل اجرایی پروژه ها می توانید مجموعه سورن بام را در اینستاگرام دنبال کنید.

سازی بیمارستان شهدای تجریش 1 1 سازی بیمارستان شهدای تجریش 2 سازی بیمارستان شهدای تجریش 3 سازی بیمارستان شهدای تجریش 4

سازی بیمارستان شهدای تجریش 6

سازی بیمارستان شهدای تجریش 7 سازی بیمارستان شهدای تجریش 8 سازی بیمارستان شهدای تجریش 9 سازی بیمارستان شهدای تجریش 10 سازی بیمارستان شهدای تجریش 11 سازی بیمارستان شهدای تجریش 12 سازی بیمارستان شهدای تجریش 13

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پروژه محوطه سازی سورن بام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با ما در ارتباط باشید