اجرای دیوار سبز تبریز

اجرای دیوار سبز تبریز

آنچه در این مقاله میخوانیم

اجرای دیوار سبز تبریز

اجرای دیوار سبز تبریز توسط تیم متخصص و حرفه ایی شرکت سورن بام که  در زمینه اجرای انواع المان ها مانند  محوطه سازی ، آلاچیق ، آبنما ، دیوار سبز و… تخصص حرفه ایی دارد به شما در طراحی و پیاده سازی هرنوع المانی که مد نظر شما باشد کمک میکند تا بهترین ها را برای خود رقم بزنید.

اجرای دیوار سبز تبریز

اجرای دیوار سبز تبریز

اجرای دیوار سبز تبریز یا گرین وال

دیوار سبز که با عناوینی همچون دیوار های گیاهی یا دیوارهای زندگی شناخته میشوند که درسال های اخیر فراگیر شدند.آوردن طبیعت در محیط های شهری علاوه بر جنبه جذابیت بلکه مزایای بسیار مهمی را برایمان در هر شرایطی که باشند رقم میزنند.این المان جداب که حتی محدودیت استفاده ندارد یعنی میتوانید آن ها را در داخل یا خارج خانه های خود به صورت دیواری و مستقل متناسب با محیط خود استفاده کنید.

انواع اجرای دیوار سبز تبریز

توجه داشته باشید برای اجرای دیوار سبز تبریز میتوانید آن را به دو صورت  دیوار سبز طبیعی و دیوار سبز مصنوعی پیاده سازی کنید در ادامه شما را با مفاهیم این دو المان جذاب بیشتر آشنا خواهیم کرد.

دیوار سبز طبیعی

جذاب ترین و چشم نوازترین مدل در انتخاب دیوار سبز ،دیوار سبز طبیعی است.یکی از دلایل انتخاب این نوع دیوار سبز طبیعی بخاطر تنوع زیاد در گونه های گیاهی آن است.شما عزیزان میتوانید هر نوع گونه از گیاهانی که برای شما جذاب و دلنشین هستند رو انتخاب کنید.توجه داشته باشید که بهتر است نوع گونه های گیاهی خود را با توجه به محیط آب و هوا و محل نصب دیوار سبز آن ها را انتخاب کنید.

 

دیوار سبز مصنوعی

اگر میخواهید دیوار سبزی داشته باشید اما وقت و هزینه برای رسیدگی به آن را ندارید پیشنهاد شرکت سورن بام به شما استفاده از دیوار سبز مصنوعی است . این نوع دیوار سبز های مصنوعی شامل انواع مختلفی هستند اما قیمت آن ها ارزان و به صرفه تر از دیوار هیا سبز طبیعی است انواع مختلف دیوار های سبز مصنوعی شامل :پنل مدل لیندا ، پنل آکاردئونی ،پنل پرتقالی و … میباشد.

 

ویژگی های دیوار سبز تبریز

  • آلودگی هوا در کلان شهر ها باعث شده تا از این المان در ساختمان ها ،پاساژ ها و مناطق دیگر شهر استفاده شود.این المان هارا اکثرا به ثورت عمودی پیاده میکنند تا فضای کمی را اشغال کند.
  • باتوجه به گرم شدن هوای زمین و آلودگی در کلان شهر ها استفاده از این المان به صورت عمودی در فضاهای مختلف میتوانیم به خنک شدن هوای محیط و در نتیجه هوای کره زمین میشود.
  • وجود گیاهان در محیط اطراف باعث میشود تا افراد در کلان شهر ها هوای پاک تری را تنفس کنند پس وجود دیوارهای سبز که از اجتماع زیادی از گیاهان خاص تشکیل شده اند میتواند به روند این مرحله کمک بسیار کنند.
ویژگی های دیوار سبز تبریز

ویژگی های دیوار سبز تبریز

عوامل موثر بر طول عمر دیوار سبز تبریز

این سئوال برای کاربران خیلی مهم وکاربردیست که دیوار سبز ها تا چه مدت عمر میکنند و ماندگاری دارند؟برای جواب این سئوال  بهتراست به مواردی توجه داشته باشید مانند شرایط اقلیمی منطقه مورد نظر،سازگار بودن گیاهان استفاده شده در گرین وال ،میزان توجه و نگهداری شما از دیوار سبز،نحوه پیاده سازی دیوار سبز،گیاهان بکار فته و…این موارد مهم در طول عمر و ماندگاری دیوار های سبز شما بسیار تاثیر گذار هستند.

موارد نگهداری از دیوار سبز تبریز

به طور خلاصه دو مورد بسیار مهم و اصلی روی طول عمر و ماندگاری دیوار سبز تائیر بسزایی دارد که عبارتد از :

  • شرایط محیطی
  • نگهداری و مراقبت

یکی از دلایل سبز بودن و تازه بودن و ماندگاری بالا در دیوار سبز بستگی به نگهداری شما دارد.شما عزیزان باید بدانید چطور باید از آن ها نگهداری کنید تا همیشه زیبایی دیوار سبز را حفظ کنید و برای سالیان طولانی ماندگاری آن ها را حفظ کنید.ما به شما پیشنهاد میدیم تا آخر این مقاله با ما همراه باشید

  • تغییر فصل باعث میشود تا شما تجهیزات لازم برای سرحال نگه داشتن گیاهان انجام دهید.اگر شما روی دیوارسبز خود گیاهانی استفاده میکنید که به سرما حساس بوده و به خواب میروند باید آن هارا با پوشش های مناسب ازسرما حفظ کنید.
  • آبیاری گیاهان موجود در دیوار سبز نقش مهمی در شادابی آنها دارد. حتی کیفیت آب از نظر شوری و نمک را نیز نباید فراموش کرد. برخی از گیاهان به شوری حساس هستند. برخی دیگر نسبت به خشکی حساس و یاحتی مقاوم بوده و در نتیجه در آبیاری آن ها با هم تفاوت دارند. بهترین توصیه این است که در ایجاد دیوارهای سبز سیستمی از گیاهان را انتخاب کنید که نیاز به نور، نیاز آبی و مقاومت در برابر تنش هایی مانند شستشو، آب خشک و … باشد تا مشکلی پیش نیاید. از نظر نگهداری و جابجایی نه
  • طبیعی است که گیاهان در یک منطقه توسط آفات و بیماری ها مورد حمله قرار بگیرند. اگرچه اصل کشاورزی پایدار مبتنی بر استفاده حداقلی از مواد شیمیایی است، اما به هر حال استفاده از این مواد شیمیایی در کشاورزی و باغداری اجتناب ناپذیر است. بنابراین در صورت نیاز و خطر از بین رفتن دیوار سبز در اثر آفات و بیماری ها، واقعاً باید از سم استفاده کرد. البته میزان آن را کارشناس تعیین می کند.
  • هر بستر می تواند برای مدتی گیاه را حمایت و تغذیه کند. با این حال، در طول فصل رشد، محیط رشد از مواد معدنی تهی می شود و باید دوباره شارژ شود. پس استفاده از کود در دیوار سبز را فراموش نکنید.
موارد نگهداری از دیوار سبز تبریز

موارد نگهداری از دیوار سبز تبریز

قیمت دیوار سبز در تبریز

از مهم ترین عوامل موثر بر قیمت دیوار سبز یا قیمت گرین وال می تواند در درجه اول به نوع آن اشاره نمود. فروش دیوار سبز در دو نوع طبیعی و مصنوعی صورت می گیرد که هر کدام از آن ها قیمت متفاوتی دارد. قیمت دیوار سبز از نوع طبیعی به دلیل تجهیزات و ملاحظات بیشتری که دارد بیشتر بوده و برای استفاده از آن نیز باید به یک سری نکات توجه داشت. علاوه بر نوع، قیمت دیوار سبز می تواند وابسته به عوامل دیگری مانند ابعاد، روش های تولید و … نیز باشد. این محصول در سال ۱۹۳۰ توسط یک معمار منظر اختراع شد و از آن پس جزو خلاقانه ترین اختراعات در زمینه طراحی منظر به شمار می رود. امروزه دسترسی آسان به گرین وال قیمت مناسب در هر نوع و مدلی امکان پذیر می باشد.برای اطلاع از قیمت دیوار سبز در تبریز می توانید با شماره 09122155348 تماس بگیرید.

شرکت سورن بام

شرکت سورن بام که از سال 1389 فعالیت خود را در زمینه طراحی و اجرای فضای سبز شروع کرده و به یکی از بهترین و معتبرترین شرکت های طراحی و اجرای محوطه سازی در ایران شناخته شده است.شما عزیزان میتوانید با مشاوره رایگان از تیم تخصصی وحرفه ایی سورن بام بهترین و عالی ترین متریال را با کمترین هزینه در بهترین فضای مورد نظر خود طراحی و پیاده سازی کنید.برای دریافت اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره 02144277178 در تماس باشید و همچنین میتوانید با شرکت سورن بام در اینستاگرام همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط
پروژه‌های دیوار سبز سورن بام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست شما با موفقیت ثبت شد.
با ما در ارتباط باشید