آلاچیق شیشه ای (10طرح آلاچیق شیشه ای+قیمت 1403)

آلاچیق شیشه ای

آنچه در این مقاله میخوانیم

آلاچیق شیشه‌ای یکی از مدرن‌ترین و زیباترین گزینه‌ها برای طراحی فضای سبز است که علاوه بر ایجاد محیطی دل‌نشین و آرام، از نظر کاربردی نیز بسیار موثر است. استفاده از آلاچیق‌ یا اتاقک های شیشه‌ای در باغ‌ و فضای سبز نه تنها به زیبایی محیط می‌افزاید، بلکه به دلیل امکان دیدن منظره‌های طبیعی از داخل، تجربه‌ای خاص و لذت‌بخش را به ارمغان می‌آورد. همچنین، آلاچیق یا اتاقک شیشه‌ای با متریال باکیفیت و طراحی مدرن، مقاومت بالا در برابر شرایط آب و هوایی مختلف دارد و به نگهداری کمتری نیاز دارد. اگر به دنبال یک انتخاب متفاوت و شیک برای فضای سبز خود هستید، اتاقک شیشه‌ای می‌تواند گزینه‌ای ایده‌آل باشد.

آلاچیق شیشه ای

آلاچیق‌های شیشه‌ای با طراحی‌های مدرن و خاص، جلوه‌ای منحصربه‌فرد به فضای سبز شما می‌بخشند. در این مقاله به بررسی آلاچیق شیشه ای، قیمت آلاچیق‌های شیشه‌ای، تخفیف‌های آلاچیق های شیشه ای، مشخصات فنی آلاچیق های شیشه ای می‌پردازیم تا شما را در انتخاب بهترین گزینه یاری کنیم :

آلاچیق شیشه ای چیست؟

آلاچیق‌های شیشه ای به دلیل ظاهر زیبا و کاربری گسترده‌ای که دارند، در باغ‌های رستوران، روف گاردن‌ها، کافه‌های سنتی، فضاهای بیرون اداری و حتی بیمارستان‌ها استفاده می‌شوند. ویژگی شفافیت آنها افراد را قادر می‌سازد تا از چشم‌اندازها و فضای سبز بیرونی لذت ببرند، همچنین می‌توانند در هر شرایط آب و هوایی از آنها استفاده کنند. شرکت سورن بام با بیش از بیست سال تجربه در زمینه تولید آلاچیق‌های شیشه‌ای، امکان ارائه خدمات به شما  مشتریان عزیز را دارد.

طراحی و اجرای آلاچیق چوبی

قیمت آلاچیق شیشه ای

با توجه به اینکه طراحی و ساخت آلاچیق های شیشه ای مدل های مختلفی دارد و بر اساس سلیقه و نیاز طراح از متریال های مختلفی استفاده می شود، نمی توانیم قیمت گذاری دقیقی بر اساس متر مربع داشته باشیم. همچنین از دیگر مواردی که در قیمت آلاچیق شیشه ای موثر است می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ابعاد و ضخامت شیشه
  • ساخت و ساز و آهن کاری
  • نوع سقف آلاچیق
  • نوع کفی که اجرا می شود
  • اتصالات مصرفی
  • هزینه حمل شیشه ای

به همین دلیل نمی توان قیمت دقیق ساخت آلاچیق های شیشه ای را برآورد کرد. برای اطلاع دقیق از قیمت ساخت آلاچیق شیشه ای می توانید با شماره 09122155348 تماس حاصل فرمایید.

آلاچیق شیشه ای

آلاچیق شیشه ای

تخفیف های آلاچیق های شیشه ای

آیا به دنبال یک مکان زیبا و دلنشین برای استراحت در باغ یا حیاط خود هستید؟ اکنون بهترین زمان برای خرید آلاچیق‌های شیشه‌ای است! با تخفیف‌های ویژه مجموعه سورن بام، می‌توانید با قیمتی مناسب، این آلاچیق‌های شیشه ای شیک و مدرن را به فضای سبز خود اضافه کنید. آلاچیق‌های شیشه‌ای، نه تنها زیبایی و آرامش را به محیط شما می‌آورند، بلکه با طراحی مقاوم و بادوام، برای هر فصل سال مناسب هستند. این فرصت استثنایی را از دست ندهید و همین حالا سفارش دهید تا از تخفیف‌های بی‌نظیر سورن بام  بهره‌مند شوید. برای اطلاعات بیشتر با شماره 09122155348 تماس بگیرید.

آلاچیق شیشه ای روف گاردن فرشته

آلاچیق شیشه ای روف گاردن فرشته

مشخصات فنی آلاچیق های شیشه ای

آلاچیق‌های شیشه‌ای، با استفاده از شیشه‌های مقاوم و ضد ضربه، انتخابی مدرن و جذاب برای ایجاد فضاهای سبز هستند. این آلاچیق‌های شیشه ای از شیشه‌های لمینت یا سکوریت با ضخامت ۸ تا ۱۲ میلی‌متر ساخته می‌شوند که علاوه بر زیبایی، ایمنی بالایی را فراهم می‌کنند. فریم‌های آلومینیومی یا استیل ضد زنگ با پوشش رنگ پودری، استحکام و دوام بالایی به سازه می‌بخشند. سقف آلاچیق‌های شیشه‌ای معمولاً با شیشه‌های دوجداره یا پلی‌کربنات طراحی می‌شود تا علاوه بر نورگیری مناسب، عایق حرارتی و صوتی نیز باشد. همچنین استفاده از سیستم‌های باز و بسته‌شونده اتوماتیک و تهویه مناسب، راحتی و کاربری آسان را تضمین می‌کند. برای اطلاعات بیشتر و سفارش، با تیم تخصصی ما در تماس باشید.

هزینه نصب و اجرای آلاچیق شیشه ای

هزینه نصب و اجرای آلاچیق شیشه ای

اجزای ساخت آلاچیق شیشه ای

آلاچیق‌های شیشه‌ای از اجزای مختلفی ساخته می‌شوند که شامل کف، سقف، سازه آهنی، درب، شیشه، و یراق‌آلات می‌شوند. سقف آلاچیق شیشه‌ای دو قسمت اصلی دارد: قسمت داخلی که در دکوراسیون داخلی و زیبایی آلاچیق تأثیر دارد و قسمت بیرونی که از خاک رس، شیروانی یا ساندویچ پانل ساخته می‌شود. باید در ساخت سقف آلاچیق شیشه‌ای به عوامل مختلفی مانند بارندگی منطقه و وضعیت آب و هوا توجه کرد تا از بین نرود و نیاز به بازسازی نداشته باشد.

آلاچیق شیشه ای

آلاچیق شیشه ای

شیشه آلاچیق

مهندسان سورن بام ، آلاچیق‌های شیشه‌ای مقاومی را طراحی کرده‌اند که از شیشه‌های با مقاومت بالا مانند شیشه لمینت، دو جداره، و سکوریت استفاده می‌کنند. شیشه‌های سکوریت چهار برابر قوی‌تر از شیشه خام هستند و در صورت شکستن به قطعات کوچکی تبدیل می‌شوند. ضخامت شیشه‌های استفاده شده در این آلاچیق‌ها حداقل 10 میلی‌متر است.

آلاچیق شیشه ای روف گاردن فرشته

آلاچیق شیشه ای روف گاردن فرشته

سقف آلاچیق

سقف آلاچیق شیشه ای به دو قسمت داخلی و خارجی تقسیم می شود. برای ساخت هر کدام از این قطعات می توان از مواد مختلفی استفاده کرد. سقف داخلی آلاچیق شیشه ای را می توان با مواد مختلفی مانند ترم وود، کناف یا پی وی سی ساخت. همچنین سقف بیرونی آلاچیق شیشه ای را می توان با خشت، شیروانی یا ساندویچ پانل ساخت. همچنین سقف آلاچیق شیشه ای را می توان به شکل مخروطی یا مسطح ساخت.

آلاچیق شیشه ای

آلاچیق شیشه ای

مکان های مناسب برای ساخت آلاچیق های شیشه ای

آلاچیق های شیشه ای را می توان در مکان های مختلفی مانند باغ های عمومی، تفرجگاه ها، رستوران های دارای فضای سبز، روف گاردن، حیاط و ویلاهای خصوصی استفاده کرد.

هزینه نصب و اجرای آلاچیق شیشه ای

هزینه نصب و اجرای آلاچیق شیشه ای

طرح های آلاچیق شیشه ای

هزینه نصب و اجرای آلاچیق شیشه ای

آلاچیق شیشه ایی

آلاچیق شیشه ای

آلاچیق شیشه ای

اجرای آلاچیق شیشه ای مدرن

اجرای آلاچیق شیشه ای مدرن

اجرای آلاچیق شیشه ای مدرن

اجرای آلاچیق شیشه ای مدرن

آلاچیق شیشه ای

آلاچیق شیشه ای روف گاردن فرشته

انواع آلاچیق های شیشه ای

از نظر سبک طراحی، آلاچیق یا اتاقک شیشه ای را می توان در سبک های مختلف مانند گرد، مربع و غیره اجرا کرد و بسته به سلیقه مشتری یا طراح فضای سبز انواع آلاچیق را می توان طراحی کرد. در طراحی و ساخت آلاچیق های شیشه ای محدودیتی وجود ندارد و می توانید این آلاچیق ها را به اشکال مختلف مانند دایره، مستطیل و سایر اشکال هندسی بسازید.

آلاچیق شیشه ای

 

آلاچیق شیشه ای تاشو

در آلاچیق شیشه ای آکاردئونی یا آلاچیق شیشه ای تاشو، طراح آلاچیق را به گونه ای می سازد که بتوان شیشه های آن را به همراه لولاهای تعبیه شده در سازه مونتاژ کرد. این ویژگی آلاچیق برای مناطق معتدل که در مواقعی از سال خنک و وزش باد هستند بسیار مناسب است.

هزینه نصب و اجرای آلاچیق شیشه ای

هزینه نصب و اجرای آلاچیق شیشه ای

آلاچیق شیشه ای گرد

ساخت آلاچیق های گرد شیشه ای نمای زیباتر و حس دنج تری می دهد. این سازه ها به دلیل دید بهتر و دید 360 درجه به محیط اطراف بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. به دلیل طراحی سخت تر و دستگاه های پیشرفته تری برای ساخت آلاچیق های شیشه ای گرد، معمولا قیمت بالاتری نسبت به سایر آلاچیق ها دارند.

آلاچیق شیشه ای گرد دارای یک سقف کشویی است که میتواند باز و بسته شود. این امکان باعث می‌شود که در روزهای آفتابی، نور خورشید به درون آلاچیق وارد شود و گرمای طبیعی را ایجاد کند. در روزهای سرد و برفی، می‌توان سقف را بسته نگه داشت و از سیستم‌های گرمایشی استفاده کرد. در شب‌های روشن، می‌توان سقف را باز کرد و از دیدن ماه و ستاره‌ها نهایت لذت را برد.

ساخت و اجرای آلاچیق مدرن

ساخت و اجرای آلاچیق مدرن

آلاچیق شیشه ای گرد می‌تواند در اندازه‌ها و رنگ‌های مختلف ساخته شود. می‌توان اندازه آلاچیق را بر اساس فضای موجود، نیازهای زیبایی و محیط زیستی، بودجه و هدف مشخص کرد. میتوان رنگ شیشه‌ها را با توجه به سلیقه و سبک دکوراسیون انتخاب کرد. می‌توان از رنگ‌های شفاف، مات، رنگی یا طرح‌دار استفاده کرد.

اتاقک های شیشه ای گرد می‌تواند در فضاهای مختلفی مانند باغ، حیاط، تراس، پشت بام، پارک، رستوران و غیره نصب شود. این آلاچیق می‌تواند یک فضای آرامش بخش و دلنشین را برای استراحت، خواندن، نوشیدن، گفتگو، تفریح و غیره فراهم کند. این آلاچیق می‌تواند یک المان دکوراتیو و کاربردی باشد که زیبایی و ارزش فضای شما را افزایش دهد.

اجرای آلاچیق شیشه ای مدرن

اجرای آلاچیق شیشه ای مدرن

قیمت آلاچیق شیشه‌ای گرد

قیمت آلاچیق شیشه ای گرد بستگی به عوامل مختلفی دارد، مانند:

  • اندازه
  • شکل
  • رنگ
  • جنس
  • طراحی و کیفیت آلاچیق

قیمت آلاچیق شیشه ای گرد در بازار ایران متغیر است. البته این قیمت‌ها ممکن است با توجه به نوسانات بازار و شرایط فروشندگان متفاوت باشند.

آلاچیق شیشه ای مربعی

این نوع آلاچیق ساده ترین نوع آلاچیق است زیرا تجهیزات آن را به راحتی می توان در کنار هم قرار داد. طراحی و ساخت آلاچیق های شیشه ای مربع شکل بسیار ساده است و همچنین به دلیل نصب آسان این نوع از آلاچیق های شیشه ای در اکثر طراحی های فضای سبز رستوران ها و مراکز تفریحی از این نوع آلاچیق ها استفاده شده است.

اجرای آلاچیق شیشه ای مدرن

اجرای آلاچیق شیشه ای مدرن

آلاچیق شیشه ای پشت بام

امروزه در مناطق شمالی تهران معماران به دنبال این هستند تا بتوانند طراحی و اجرای روف گاردن ها را هرچه بیشتر به مکانی دنج برای گذراندن اوقات فراغت ساکنین فراهم کنند. استفاده از آلاچیق های شیشه ای برای پشت بام در سال اخیر طرفدارن زیادی داشته است. شما میتوانید در هوای بارانی یا برفی از این آلاچیق های شیشه استفاده کنید و در آن به گفتگو و تفریح بگذارنید. یکی از مزیت های آلاچیق های شیشه ای روی پشت بام  این است که میتوان از آن در تمام فصول سال حتی هوای بارانی و برفی نهایت لذت را برد. شما میتوانید حتی گیاهانی که نمیتواند در فضای آزاد رشد بکنند را درون این آلاچیق های شیشه ای محافظت نمایید.

آلاچیق شیشه ای مدرن

آلاچیق شیشه ای مدرن

آیا آلاچیق شیشه ای قابل حمل است ؟

آلاچیق شیشه ای قابل حمل یک سازه سبز و زیبا است که می توانید در فضای باز نصب کنید و از منظره و طبیعت لذت ببرید. این آلاچیق‌های قابل حمل از شیشه‌های نشکن و پلی کربنات ساخته می‌شوند که مقاوم در برابر باد، باران، برف و ضربه هستند. شما می‌توانید اندازه، شکل و رنگ آلاچیق را بر اساس سلیقه و نیاز خود انتخاب کنید.

آلاچیق شیشه ای

آلاچیق شیشه ای

الاچیق شیشه ای پیش ساخته

آلاچیق شیشه ای پیش ساخته نوعی آلاچیق است که از قطعات پیش ساخته شیشه و فلز ساخته شده است. این نوع آلاچیق های شیشه ای به دلیل مزایای متعددی از جمله نصب سریع و آسان، قیمت مناسب و تنوع طرح، محبوبیت زیادی پیدا کرده اند.

آیا مزایای آلاچیق شیشه ای نسبت به معایب آن بیشتر است؟

  • نصب سریع و آسان: آلاچیق های شیشه ای پیش ساخته به دلیل طراحی مدولار، به سرعت و به آسانی نصب می شوند. در اکثر موارد، نصب این نوع آلاچیق ها در عرض چند ساعت یا چند روز انجام می شود.
  • قیمت مناسب: آلاچیق های شیشه ای پیش ساخته به دلیل استفاده از مواد اولیه کمتر و فرآیند ساخت ساده تر، قیمت مناسب تری نسبت به آلاچیق های سنتی دارند.
  • تنوع طرح: آلاچیق های شیشه ای پیش ساخته در طرح ها و مدل های مختلفی تولید می شوند. این تنوع طرح به شما امکان می دهد تا آلاچیقی متناسب با سلیقه و نیاز خود انتخاب کنید.
  • مقاومت بالا: آلاچیق های شیشه ای پیش ساخته از شیشه سکوریت و فلز مقاوم ساخته شده اند که در برابر شرایط آب و هوایی مختلف مقاوم هستند.
  •  زیبایی: آلاچیق های شیشه ای پیش ساخته به دلیل استفاده از شیشه، زیبایی خاصی دارند و می توانند به فضای شما جلوه ای مدرن و شیک ببخشند.

معایب آلاچیق شیشه ای پیش ساخته

  • تنوع محدود: تنوع طرح و مدل آلاچیق های شیشه ای پیش ساخته نسبت به آلاچیق های سنتی محدودتر است.
  • عایق بندی: عایق بندی آلاچیق های شیشه ای پیش ساخته به کیفیت ساخت و نوع شیشه و یراق آلات بستگی دارد.

نکاتی در مورد انتخاب آلاچیق شیشه ای پیش ساخته

  • نوع استفاده: قبل از انتخاب آلاچیق شیشه ای پیش ساخته، نوع استفاده خود را از آن مشخص کنید.
  • اندازه: آلاچیق را با توجه به فضای موجود و تعداد نفرات انتخاب کنید.
  • طرح: آلاچیقی را انتخاب کنید که با طراحی باغ یا حیاط شما همخوانی داشته باشد.
  • کیفیت: از کیفیت ساخت آلاچیق و نوع شیشه و یراق آلات اطمینان حاصل کنید.
  • قیمت: قیمت آلاچیق های شیشه ای پیش ساخته با توجه به نوع، اندازه و کیفیت آنها متفاوت است.

سخن پایانی

ساخت و اجرای آلاچیق از جمله پر طرفدارترین کارها در اجرای محوطه سازی می باشد . با پیشرفت صنعت محوطه سازی اکنون آلاچیق ها در متریال های متنوعی عرضه می شوند که با توجه به محیط و سلیقه ی کارفرما می توان هر یک از آن ها را انتخاب نمود . آلاچیق در هر ابعاد و اندازه ای قابل ساخت و اجرا می باشد .

کارشناسان شرکت سورن بام با تکیه بر تجربه ی سال ها فعالیت در زمینه ی طراحی و اجرای آلاچیق آماده ی ارائه ی هرگونه راهنمایی و مشاوره ی رایگان به شما کارفرمای گرامی می باشد . برای مشاهده پروژه های انجام شده توسط تیم سورن بام می توانید مارا در اینستاگرام سورن بام دنبال کنید.

 

10 نظر در “آلاچیق شیشه ای (10طرح آلاچیق شیشه ای+قیمت 1403)

  1. روژان گفت:

    طراحی و اجرای آلاچیق شیشه ای چقدر زمان می‌بره؟

    1. ادمین آلاچیق گفت:

      سلام
      طراحی و اجرای آلاچیق شیشه ایی بین 1 هفته تا 10 روز کاری زمان میبرد.

  2. مبینا گفت:

    درود بر شما
    من مشهد هستم و می‌خوام برای روف گاردن رستوران آلاچیق شیشه ای طراحی و اجرا بشه
    شما انجام می‌دید؟

    1. ادمین آلاچیق گفت:

      سلام و درود
      بله شرکت سورن بام آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است.
      شما میتوانید با شماره های 09122155348 و 44277178 (021) با مشاوره رایگان توسط متخصصین شرکت در ارتباط باشید.

  3. سینا گفت:

    قیمت شیشه ی سکوریت برای آلاچیق شیشه ای حدودا چقدره؟

    1. ادمین آلاچیق گفت:

      سلام
      قیمت آلاچیق شیشه ای از 8 میلیون تا 12 میلیون شروع میشود.

  4. دریا گفت:

    سلام
    من برای روف گاردن خونم طراحی دارم
    اجرای آلاچیق شیشه ای رو انجام می‌دید؟

    1. ادمین آلاچیق گفت:

      سلام درود برشما
      بله. شما عزیزان طبق طراحی مد نظرخودتون یا با مشاوره رایگان از متخصصین ماهر شرکت سورن بام میتوانید ایده های خودتون رو پیاده سازی کنید.
      شما میتوانید با شماره های 09122155348 و 44277178 (021) از مشاوره رایگان توسط متخصصین شرکت بهره گیرید.

  5. میلاد گفت:

    هزینه طراحی و اجرای آلاچیق شیشه ای چقدره؟

  6. ادمین آلاچیق گفت:

    وقت بخیر
    هزینه طراحی حدودا از 8 میلیون تا 12 میلیون شروع میشود.
    جهت مشاوره رایگان میتوانید با شماره های 09122155348 و 44277178 (021) شرکت سورن بام در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط
پروژه‌های آلاچیق سورن بام

10 نظر در “آلاچیق شیشه ای (10طرح آلاچیق شیشه ای+قیمت 1403)

  1. روژان گفت:

    طراحی و اجرای آلاچیق شیشه ای چقدر زمان می‌بره؟

    1. ادمین آلاچیق گفت:

      سلام
      طراحی و اجرای آلاچیق شیشه ایی بین 1 هفته تا 10 روز کاری زمان میبرد.

  2. مبینا گفت:

    درود بر شما
    من مشهد هستم و می‌خوام برای روف گاردن رستوران آلاچیق شیشه ای طراحی و اجرا بشه
    شما انجام می‌دید؟

    1. ادمین آلاچیق گفت:

      سلام و درود
      بله شرکت سورن بام آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است.
      شما میتوانید با شماره های 09122155348 و 44277178 (021) با مشاوره رایگان توسط متخصصین شرکت در ارتباط باشید.

  3. سینا گفت:

    قیمت شیشه ی سکوریت برای آلاچیق شیشه ای حدودا چقدره؟

    1. ادمین آلاچیق گفت:

      سلام
      قیمت آلاچیق شیشه ای از 8 میلیون تا 12 میلیون شروع میشود.

  4. دریا گفت:

    سلام
    من برای روف گاردن خونم طراحی دارم
    اجرای آلاچیق شیشه ای رو انجام می‌دید؟

    1. ادمین آلاچیق گفت:

      سلام درود برشما
      بله. شما عزیزان طبق طراحی مد نظرخودتون یا با مشاوره رایگان از متخصصین ماهر شرکت سورن بام میتوانید ایده های خودتون رو پیاده سازی کنید.
      شما میتوانید با شماره های 09122155348 و 44277178 (021) از مشاوره رایگان توسط متخصصین شرکت بهره گیرید.

  5. میلاد گفت:

    هزینه طراحی و اجرای آلاچیق شیشه ای چقدره؟

  6. ادمین آلاچیق گفت:

    وقت بخیر
    هزینه طراحی حدودا از 8 میلیون تا 12 میلیون شروع میشود.
    جهت مشاوره رایگان میتوانید با شماره های 09122155348 و 44277178 (021) شرکت سورن بام در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست شما با موفقیت ثبت شد.
با ما در ارتباط باشید