آلاچیق سیمانی رومی

آلاچیق سیمانی رومی

آنچه در این مقاله میخوانیم

آلاچیق سیمانی رومی

آلاچیق ها فضاهایی برای نشیمن و استراحت افراد محسوب می شود . آلاچیق ها در متریال ها و شکل های متنوعی قابل اجرا می باشند که آلاچیق سیمانی رومی یکی از پرطرفدارترین آن ها محسوب می شود. بطور کلی نمای رومی از سبک کلاسیک روم و یونان الهام گرفته شده است . از نمای رومی برای نمای ساختمان ها استفاده می شود اما می توان برای ساخت سازه ها نیز از آن استفاده نمود . از جمله سازه هایی که می تواند به این سبک اجرا شود آلاچیق سیمانی رومی می باشد . به عنوان یک قاعده ی کلی بهتر است سبک ساخت یک محوطه سازی با سبک اجرای دیگر سازه ها یکسان باشد . این کار سبب جذابیت بخشیدن به فضا می شوند .

آلاچیق سیمانی رومی

آلاچیق سیمانی رومی

یکی از پرکاربردترین آلاچیق ها ،آلاچیق سیمانی رومی ،می باشد که این نوع آلاچیق اکثرا در ابعاد بزرگ ساخته می شود و دارای شکوه و زیبایی و جلوه ی بسیار زیادی است .

آلاچیق سیمانی رومی الهام گرفته از معماری کلاسیک روم می باشد و اکثرا سقف های گنبدی شکل دارد پس این آلاچیق ها بهترین انتخاب برای محوطه سازی ویلاهای با نمای کلاسیک و سنگی می باشند  به دلیل طراحی خاص خود جایگاه مخصوصی را در دل  معماران و علاقمندان به معماری کلاسیک به دست آورده است.

شرکت سورن بام ارائه دهنده و تولید کننده المان ها و آیتم های سیمانی از جمله آلاچیق سیمانی رومی می باشد که آن را در سایزهای مختلف و ویژگی های منحصر به فرد زیر نظر مهندسان با تجربه و خبره تولید می کند.

از  مهم ترین ویژگی های این آلاچیق ها می توان به این نکته اشاره کرد که آلاچیق سیمانی رومی در شکل ها و فرم های مختلفی قابلیت اجرا دارند .

هم چنین یکی از راه هایی که به زیبایی دو چندان این آلاچیق ها کمک می کند نورپردازی حرفه ای  این آلاچیق ها می باشد که در شب جلوه ی خیره کننده ای را به وجود می آورد.

آلاچیق

Classic pavilion 3

انواع آلاچیق رومی

  • آلاچیق رومی پیش ساخته
  • آلاچیق رومی سنگی

آلاچیق رومی پیش ساخته

آلاچیق های رومی به صورت پیش ساخته نیز تولید و عرضه می شوند . این کار با استفاده از فایبرگلاس انجام می پذیرد . فایبرگلاس از مواد بسیار پرکاربرد در ساخت محصولات مختلف می باشد . فایبرگلاس از پلیمر و الیاف شیشه تولید می شود و دارای وزن کم و جابجایی آسان می  باشد . مقاومت بالا در برابر ضربه از جمله دیگر مزیت های آلاچیق رومی پیش ساخته با فایبرگلاس می باشد .

f52d14a2 7389 4c8b 9627 af6b674c87c2 3

آلاچیق رومی سنگی

آلاچیق های رومی با متریال سنگ نیز موجود می باشد . آلاچیق های گنبدی شکل اغلب با سنگ مرمر ساخته می شوند . استفاده از سنگ مرمر زیبایی خیره کننده ای را به سازه ی آلاچیق رومی شما می بخشد . در کنار زیبایی بالا این آلاچیق ها دارای معایبی نیز می باشند . وزن بسیار بالای آن امکان حمل آن را بسیار سخت می کند . قیمت و هزینه اجرای بالای آن به طوری است که خرید آن را برای بسیاری از افراد سخت می کند .

آلاچیق سیمانی رومی

ویژگی آلاچیق سیمانی رومی

  • مقاوم در برابر شرایط مختلف آب و هوایی
  • وزن بالا
  • شکل پذیری بالا
  • دارای طول عمر بالا می باشد

قیمت آلاچیق سیمانی رومی

قیمت آلاچیق سیمانی رومی به عوامل متعددی بستگی دارد . از جمله ی این موارد می توان به پیچیدگی یا ساده بودن طراح انتخابی توسط کارفرما اشاره نمود . هر چه پیچیدگی های یک طرح زیادتر باشد ساخت آن مشکل تر و در نتیجه قیمت و هزینه ی تمام شده ی آن بالاتر می رود . مورد بعدی مساحت آلاچیق می باشد . هر چقدر مساحت آلاچیق بیشتر باشد قیمت آن بالاتر می رود .

خرید و سفارش آلاچیق سیمانی رومی

آلاچیق های گنبدی رومی را به راحتی می توانید سفارش دهید . برای این کار می توانید با کارشناسان سورن بام  تماس گرفته و پس از تایید مدل و بیان ابعاد سفارش خود را ثبت نمایید . به دلیل نوسانات قیمت بهتر است تا استعلام قیمت را بصورت روزانه انجام دهید تا بودجه ی اختصاص داده شده برای پروژه ی خود را محاسبه نمایید.

نتیجه گیری

آلاچیق ها المان پرکاربردی در محوطه سازی می باشند که در انواع متنوعی قابل اجرا می باشند . آلاچیق رومی یکی از انواع پر طرفدار آلاچیق محسوب می شوند که در انواع مختلفی قابل اجرا می باشند . ایده ی آلاچیق رومی در ویلاهایی که نمای کلاسیک دارند بسیار زیبا می باشد زیرا هماهنگی طراحی ویلا با نمای آلاچیق بسیار بر روی زیبایی محوطه و فضای سبز تاثیرگذار می باشد .

شرکت سورن بام

مجموعه ی سورن بام در سال 1389 با هدف گسترش فضای سبز و اجرای محوطه سازی برای تمامی فضاها تاسیس شد . کارشناسان شرکت سورن بام با تکیه بر سال ها تجربه در زمینه ی اجرای محوطه سازی و آلاچیق آماده ی ارائه ی هرگونه مشاوره و راهنمایی رایگان به شما کارفرمای گرامی می باشند . برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 09122155348 و 44277178-021 تماس حاصل فرمایید .

همچنین برای مشاهده ی پروژه های بیشتر به اینستاگرام مراجعه فرمایید .

سوالات متداول آلاچیق سیمانی رومی

استحکام آلاچیق سیمانی رومی چگونه می باشد؟

این نوع نمای ساخت آلاچیق سیمانی از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار میباشد و علاوه بر زیبای دارای مقاومت بالا و دارای قابلیت رنگ پذیری میباشد.

این نوع آلاچیق را می توان با سیمان شسته شده نیز به اجرا درآورد .

رنگ این نوع آلاچیق های سیمانی رومی نیز طبق نظر کارفرما اجرا می شود که دارای رنگ های مختلفی می باشد. نوع رنگ در برابر آفتاب و آب بسیار مقاوم می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط
پروژه‌های آلاچیق سورن بام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست شما با موفقیت ثبت شد.
با ما در ارتباط باشید