مرکز فروش قلوه سنگ در تهران

مرکز فروش قلوه سنگ در تهران

آنچه در این مقاله میخوانیم

مرکز فروش قلوه سنگ در تهران ، شرکت سورن بام یکی از بهترین تولید کننده های سنگ های قلوه ای رودخانه ای سفید و رنگی با ابعاد و اندازه های مختلف است .مرکز فروش قلوه سنگ واقع در اشرفی اصفهانی ابتدای جلال ال احمد پلاک 194 می باشد .شرکت سورن بام با ارسال انواع سنگ های قلوه ای و سنگ رودخانه ای به تمام نقاط ایران آماده همکاری است .سنگ قلوه ای از نقطه نظر زمین شناسی، سنگ به موادی از پوسته زمین اطلاق می‌شود که از یک یا چند کانی که با یک دیگر پیوند یافته‌اند، درست شده‌ است.

در مقابل خاک توده‌ای از ذرات با دانه‌های منفصل یا دارای پیوند سست است که بر اثر هوازدگی سنگ‌ها و به طور برجا تشکیل شده‌ است.

مرکز فروش قلوه سنگ در تهران

مرکز فروش قلوه سنگ در تهران

خرید قلوه سنگ در تهران

قیمت یکی از مهمترین مسائل در خرید سنگ خرد در تهران می باشد. اگر شما هم مانند بسیاری از افراد به دنبال تک قیمتی برای این سنگ ها هستید، باید بدانید که این قیمت به طور دقیق قابل محاسبه نیست. تنها شما می توانید با آگاهی از عوامل موثر بر قیمت سنگ های رودخانه ای و نحوه محاسبه قلوه سنگ های مورد نیاز، بودجه مصرف شده را تخمین بزنید.

به طور کلی قیمت هر تن سنگ رودخانه ای در انواع مختلف به رنگ، اندازه، کیفیت و کیفیت، کاربرد سنگ و پارامترهایی از این دست بستگی دارد. شایان ذکر است که این هزینه معمولا در مقیاس تنی اندازه گیری و اعلام می شود. سنگ های رودخانه ای دارای اندازه های مختلف از 1-3، 3-5، 5-8، 8-11، و 11-15 سانتی متر و همچنین سیاه، سفید، زرد، قرمز، خاکستری، خاکستری، سبز، کرم و قهوه ای هستند. یا بدون رگه

اینکه چه نوع سنگی، چه اندازه، چه رنگی و چه وزنی بخرید بستگی به بودجه و پروژه شما دارد. برای اطلاع دقیق از میزان مورد نیاز سنگ خرد شده یا سنگ رودخانه ای و مشاوره تخصصی می توانید با شماره های 44277178 (021) و 09122155348 تماس بگیرد.

 

منشا شکل گیری سنگ قلوه ای و سنگ رودخانه ای

محصولات سنگی در دو فرایند کوه زایی و کوه سایی در زمین به وجود می آید و بعضی دیگر از سنگ ها در رودخانه  به وسیله آب به هم خورده و سابیده می شوند که اصطلاحا سنگ قلوه ای یا رودخانه ای گفته می شود که در محوطه سازی فضای سبز استفاده می شود، سنگ های قلوه ای را در تزئینات محوطه هم استفاده می شود در کنار استخر ها، بام سبز ، آبنما ، و…. کاربرد دارد .

"<yoastmark

عوامل فرسایش یا هوازدگی به دو گروه فیزیکی و شیمیایی تقسیم می‌شوند.

عواملی دیگر هستند که سنگ را در داخل کارخانه برده و  خرد می کند ، سنگ ها در اثر به هم خوردن سابیده شده و مثل سنگ قلوه ای یا رودخانه ای شده و آماده ارسال به بازار می شود.

مرکز فروش قلوه سنگ در تهران

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که سنگ چیست ؟ و از چه تشکیل شده است ؟

کانی ساختار تشکیل دهنده سنگ است . کانی ها موادی طبیعی ، جامد ، غیر آلی هستند که معمولا نیز متبلور و همگن اند .تعداد کانی هایی که تا کنون شناخته شده اند به بیش از ۳۰۰۰ رسیده است ، اما تعداد محدودی از آن ها فراوان اند ( در سطح زمین ) و کانی سنگ ساز اند .

مرکز فروش قلوه سنگ در تهران

مرکز فروش قلوه سنگ در تهران

طبقه‌بندی شیمیایی سنگ‌ها

سنگ ها بر اساس کانی های تشکیل دهنده شان به چهار دسته زیر تقسیم می شوند :

  • کربنات‌ها
  • سولفات‌ ها
  • اکسیدها
  • سیلیکات‌ها

شرکت سورن بام

شرکت سورن بام با بیش از سال 1389 کار خود را در زمینه محوطه سازی و اجرای فضای سبز آغاز کرد و امروزه به یکی از فعال ترین و مشهورترین شرکت های فعال در زمینه محوطه سازی تبدیل شده است. این شرکت با بهره مندی از مهندسین و کارشناسان با تجربه و متخصص در زمینه فضای سبز آماده همکاری با شما می باشد. در مجموعه سورن بام می توانید در پروژه های اجرایی خود از با کیفیت ترین متریال موجود در بازار با نازل ترین قیمت بهره مند شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان می توانید با شماره 02144277178 تماس بگیرید و با کارشناسان سورن بام تماس بگیرید.برای دیدن پروژه های انجام شده توسط تیم سورن بام می توانید ما را در اینستاگرام  دنبال کنید.

 

مقالات مرتبط
پروژه‌های سنگ قلوه ای سورن بام
درخواست شما با موفقیت ثبت شد.
با ما در ارتباط باشید