قلوه سنگ از کجا بخرم

قلوه سنگ از کجا بخرم

آنچه در این مقاله میخوانیم

قلوه سنگ از کجا بخرم 

شرکت سورن بام دارای چندین سال تجربه در زمینه ی فروش قلوه سنگ های رودخانه ای و تزئینی در ابعاد و رنگ های مختلف بصورت بسته بندی یا تناژ می باشد. مشاوران ما میتوانند پس از مشاوره و راهنمایی کامل ،شما را تا رسیدن به بهترین گزینه ی خرید و تهیه سنگ برای هدف مورد نظرتان که می تواند اجرای محوطه سازی یا کف سازی باشد همراهی کنند.

قلوه سنگ

قلوه سنگ

سنگ های تزئینی قلوه ای یا سنگ های رود خانه ای ، در رنگ ها و شکل های طبیعی می باشند .این سنگ ها از جمله عناصری هستند که با جریان آب شکل می گیرند . قلوه سنگ ها در فضاهای داخلی و خارجی مورد استفاده قرار می گیرند . این سنگ ها را می توان توسط  گابیون در محوطه سازی ، زیباسازی نمای داخلی و خارجی ساختمان ، مراکز تجاری و… اجرا کرد .

انواع رنگ قلوه سنگ از کجا بخرم ؟

سنگ رودخانه ای سفید : سنگهای طبیعی می باشند . می توان با ترکیب رنگ سنگ های دیگر مخلوط کرد و برای محوطه سازی ، آبنما ، شومینه و…مورد استفاده قرار داد .

رودخانه ای مشکی : این سنگ ها رگه های سفید  دارند . جلوه طبیعی را در محیط به ارمغان می آورند و  بیشتر در پروژه ها ی بزرگ مورد استفاده قرار می گیرند .

سنگ رودخانه ای قهوه ای : این سنگ ها جنبه تزئینی دارند و برای دکوراتیو کردن فضا  بکار می روند .

رودخانه ای مرمر : خاصیت این سنگ عبور نور از خود می باشد و برای محوطه سازی فضای سبز شهری ، محوطه باغ ، ویلا ، باغچه ،حیاط و آبنما اجرا می شود .

سنگ قلوه رودخانه ای

سنگ قلوه رودخانه ای

رودخانه ای قرمز : این سنگ ها به دلیل طبیعی بودن نشاط آور می باشند و می توانند در کنار دیگر سنگ های رودخانه ای قرار بگیرند . زیبایی محیط را افزایش می دهند.

سنگ های رودخانه ای با طرح چوب : با طیف رنگی خاص و هارمونی طبیعی که دارند جلوه زیبایی به محیط اطراف می دهند .

رودخانه ای سبز : این سنگ از سر سبزی طبیعت الهام گرفته و آرامش بخش می باشد.

شرکت سورن بام

شرکت سورن بام با بیش از سال 1389 کار خود را در زمینه محوطه سازی و اجرای فضای سبز آغاز کرد و امروزه به یکی از فعال ترین و مشهورترین شرکت های فعال در زمینه محوطه سازی تبدیل شده است. این شرکت با بهره مندی از مهندسین و کارشناسان با تجربه و متخصص در زمینه فضای سبز آماده همکاری با شما می باشد. در مجموعه سورن بام می توانید در پروژه های اجرایی خود از با کیفیت ترین متریال موجود در بازار با نازل ترین قیمت بهره مند شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان می توانید با شماره 02144277178 تماس بگیرید و با کارشناسان سورن بام تماس بگیرید.برای دیدن پروژه های انجام شده توسط تیم سورن بام می توانید ما را در اینستاگرام  دنبال کنید.

سوالات متداول قلوه سنگ از کجا بخرم

آیا سایز های قلوه سنگ در قیمت آن تاثیر می گذارد؟

خیر؛ به صورت کلی قلوه سنگ ها در سایز های متفاوتی وجود دارد که این تغییر ابعاد در قیمت هیچ تاثیری نمی گذارد و قیمت تمام سایز های آن باهم یکی است. 

بله؛ قیمت قلوه سنگ های رودخانه ای سفید به دلیل فراوانی آن ارزان تر از قلوه سنگ های رنگی رودخانه ای است. 

از قلوه سنگ های رودخانه ای می توانید در محوطه سازی ماننده کفپوش، مرز بندی، تزئین المان ها و… استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط
پروژه‌های سنگ قلوه ای سورن بام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با ما در ارتباط باشید