پروژه دیوار سبز مصنوعی enza HOME

دیوار سبز مصنوعی enza HOME

آنچه در این مقاله میخوانیم

پروژه دیوار سبز مصنوعی enza HOME به متراژ 20 متر در خرداد 1401 بدست مهندسین با تجربه و مجرب مجموعه سورن بام در منطقه نیاوران تهران طراحی و اجرا شد .

در ابتدا با بازدید کارشناسان شرکت سورن بام در محل پروژه که فروشگاه لوازم دکوراسیون داخلی بود ، به دلیل نبودن نور کافی و  شرایط آب و هوایی مناسب برای آبیاری گیاهان از گیاهان مصنوعی استفاده شد و در آخر به ساخت دیوار سبز مصنوعی ختم شد .

green wall مصنوعی

 

پوشش گیاهی پروژه دیوار سبز مصنوعی enza HOME

در این پروژه از پوشش گیاهی متنوعی استفاده شده است که نمایی بسیار زیبا ، جذاب و سرسبز ایجاد کرده است . پوشش گیاهی  پروژه دیوار سبز مصنوعی enza HOME شامل گیاهانی همچون پتوس ، برگ مو ، بنجامین ، پاپیتال ، شفلرا ، حسن یوسف ، گیاه قاشقی ، برگ نارنج ، شمشاد ، برگ جنگلی خرگوشی و … اشاره نمود . هم چنین با استفاده از گیاهانی همچون سرخس و گندمی و  لیندا و گل سنگ و… حس جنگلی بودن را به فضا دادند و با اجرای نورپردازی مناسب روی دیوار جلوه بسیار زیبا و روح بخشی را به فروشگاه القا کردند .

 

green wall مصنوعی

شرکت سورن بام

مجموعه ی سورن بام از سال 1389 با هدف گسترش فضای سبز و استفاده ی بهینه از محوطه های بلااستفاده فعالیت خود را در زمینه ی طراحی و اجرای منظر و آغاز نمود . شرکت سورن بام با بهره گیری از متخصصان و طراحان با تجربه در حوزه ی اجرای آبنما ، آلاچیق ، فلاورباکس و دیوار سبز ، آماده ی ارائه ی هرگونه راهنمایی و مشاوره ی رایگان به شما کارفرمای گرامی می باشند . همچنین شما می توانید برای دیدن پروژه های بیشتر به اینستاگرام  سورن بام مراجعه فرمایید .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پروژه دیوار سبز سورن بام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست شما با موفقیت ثبت شد.
با ما در ارتباط باشید