پروژه دیوار سبز مصنوعی پروژه یاتاش

دیوار سبز مصنوعی پروژه یاتاش

آنچه در این مقاله میخوانیم

در پروژه دیوار سبز مصنوعی پروژه یاتاش ،  ابتدا با بازدید کارشناسان شرکت سورن بام در محل پروژه که فروشگاه لوازم دکوراسیون داخلی بود ، به دلیل نبودن نور کافی و  شرایط آب و هوایی مناسب برای آبیاری گیاهان از گیاهان مصنوعی استفاده شد و در آخر به دیوار سبز مصنوعی ختم شد . دیوار سبز مصنوعی به دلیل وزن کم و عدم نیاز به خاک ، مناسب برای اجرا در فضاهای مرتفع می باشد ، که با توجه به دیواری که در ارتفاع قرار داشت و مد نظر بود طراحی و اجرا انجام شد .

دیوار سبز مصنوعی پروژه یاتاش

پوشش گیاهی پروژه دیوار سبز مصنوعی پروژه یاتاش

کارشناسان ما در ساخت دیوار سبز مصنوعی پروژه یاتاش از تنوع پوشش گیاهی زیادی همچون گل سنگ ، پتوس ، برگ های پهن ، لیندا و ….  استفاده کردند و با استفاده از گیاهانی همچون سرخس و گندمی و … حس جنگلی بودن را به فضا دادند و با نورپردازی مناسب روی دیوار جلوه بسیار زیبا و روح بخشی را به فروشگاه القا کردند .

دیوار سبز مصنوعی پروژه یاتاش

شرکت سورن بام

شرکت سورن بام که فعالیت خود را از سال 1389 به صورت حرفه ای در حوزه محوطه سازی آغاز کرده و امروزه به یکی از برترین و معتبر ترین شرکت های فعال در حوزه اجرای فضای سبز تبدیل شده است. این شرکت با بهره وری از طراحان و مهندسین مجرب و با تجربه با استفاده از برترین المان ها با ارزان ترین هزینه آماده همکاری با شما هستند. برا کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت می توانید با شماره 02144277178 تماس بگیرید و با مشاورین و متخصصینسورن بام تماس برقرار کنید.

برای مشاهده پروژه های انجام شده توسط مجموعه سورن بام می توانید اینستاگرام سورن بام به آدرس soren_bam دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پروژه دیوار سبز سورن بام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با ما در ارتباط باشید