پروژه دیوار سبز مصنوعی فود کورت آواسنتر

دیوار سبز فود کورت آواسنتر

آنچه در این مقاله میخوانیم

پروژه دیوار سبز مصنوعی فود کورت آواسنتر که در آذر ماه سال 1400 به دست مهندسین مجرب سورن بام طراحی و اجرا شد. این دیوار سبز مصنوعی در مجتمع تجاری آوا سنتر در خیابان اقدسیه، نبش خیابان فیروز بخش قرار دارد که این المان زیبا طراوت بی نظیر و فوق العاده به این مجتمع تجاری بزرگ بخشیده است.

دیوار سبز فود کورت آواسنتر

دیوار سبز ادارات

دیوار سبز فود کورت آواسنتر

اجرای دیوار سبز تخصصی

 

اجراییات پروژه دیوار سبز مصنوعی فود کورت آواسنتر

در پروژه ساخت دیوار سبز مصنوعی فود کورت آواسنتر با توجه به بازدید و بررسی اولیه توسط کارشناسان مجرب سورن بام ، به دلیل نبودن نور کافی برای رشد گیاهان و نبودن فضای مناسب برای آبیاری به روش قطره ای و خالی نمودن آب های پرشده به روش گاتر ، فضای مناسبی برای استفاده از طراحی دیوار سبز طبیعی نبود . همین علت منجر به استفاده از دیوار سبز مصنوعی در این مکان گردیده است . فود کورت آوا سنتر به روش دیوار مصنوعی شاخه ای بوده که با توجه به ذوق و سلیقه کارفرما از 5 نوع گیاه استفاده شده است .

دیوار سبز فود کورت آواسنتر

شرکت سورن بام

شرکت سورن بام با بیش از 13 سال سابقه در حوزه اجرای محوطه سازی و فضای سبز، امروزه به یکی از معروف ترین و معتبر ترین شرکت های حوزه فضای سبز تبدیل شده است. شرکت سورن بام متشکل شده از مهندسین و کارشناسان با تجربه است که همواره می کوشند تا برترین تجربه را از فضای خود داشته باشید. مجموعه سورن بام در پروژه های خود از المان هایی با متریال درجه یک با کمترین هزینه استفاده می کنند. برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با اجرای المان ها و دریافت استعلام قیمت می توانید با شماره 02144277178 تماس بگیرید و با کارشناسان سورن بام ارتباط بر قرار کنید.

برای مشاهده مراحل اجرایی پروژه های سورن بام می توانید ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پروژه دیوار سبز سورن بام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست شما با موفقیت ثبت شد.
با ما در ارتباط باشید