اجرای نورپردازی روف گاردن فرشته

محوطه سازی بام سبز

آنچه در این مقاله میخوانیم

اجرای نورپردازی روف گاردن فرشته ، نورپردازی در واقع دانش و مهارتی است که علم هایی هم چون فیزیک نور ، برق ، معماری ، روانشناسی و … را در بر دارد به عنوان یکی از بخش های جدایی ناپذیر معماری شناخته می شود و در حالت کلی فضا با نور تعریف شده است . طراحی و اجرای نورپردازی اصولش برای فضای داخلی می باشد ولی برای فضای بیرونی هم مورد استفاده قرار می گیرد که یکی از اجراهای اخیر شرکت سورن بام اجرای نورپردازی روف گاردن فرشته می باشد .

اجرای نورپردازی روف گاردن فرشته

اجرای نورپردازی روف گاردن فرشته

نورپردازی دارای ابعاد گوناگون می باشد و چون نورپردازی یک فضا جدانشدنی ، تاثیرگذار و مهم در طرح معماری محسوب می شود لذا متخصصان و کارشناسان سورن بام خود را متعهد در طرح معماری دانسته و در راستای بهبود و اجرای آن قدم بر می دارند .

 نورپردازی روف گاردن فرشته

یکی از المان هایی که تکمیل کننده تمام المان های محوطه سازی می باشد و می تواند در جلوه بصری و زیبایی محوطه تاثیر به سزایی بگذارد نور پردازی است که در روف گاردن فرشته در قسمت کف سازی از چراغ های پایه کوتاه برای نورپردازی استفاده شد ، و در قسمت پرگولا با قرار دادن تعدادی لامپ نورپردازی انجام شد و هم چنین با قرار دادن لامپ های مخصوص کنار فلاور باکس های گل و گیاهان تیم اجرایی شرکت سورن بام توانستند زیبایی این فضاها را در دید شب دوچندان کنند . نوع نورپردازی که در روف گاردن فرشته خطی ، لامپ های کوچک و چراغ های پایه کوتاه بود .

اجرای نورپردازی روف گاردن فرشته

اجرای نورپردازی روف گاردن فرشته

اجرای نورپردازی روف گاردن فرشته، شاهکاری از شرکت سورن بام

شرکت سورن بام با سابقه درخشان در زمینه محوطه سازی و طراحی روف گاردن، پروژه نورپردازی روف گاردن فرشته را نیز با ظرافت و دقت به انجام رسانده است. در این پروژه، نورپردازی به گونه ای طراحی شده که زیبایی و جذابیت روف گاردن را در شب دوچندان کند و فضایی دلنشین و آرامش بخش برای ساکنین آن فراهم نماید.

نورپردازی کف روف گاردن

در قسمت کف روف گاردن از چراغ های پایه کوتاه با نور ملایم استفاده شده است. این نورپردازی، فضایی گرم و صمیمی را در روف گاردن ایجاد می کند و به عبور و مرور آسان ساکنین در شب کمک می کند.

نورپردازی پرگولا و فلاورباکس ها

در قسمت پرگولا، تعدادی لامپ با نوردهی مناسب تعبیه شده است که فضایی دنج و رمانتیک را برای دورهمی های شبانه خلق می کند. همچنین، نورپردازی فلاورباکس ها با استفاده از لامپ های مخصوص، زیبایی گل ها و گیاهان را در شب به نمایش می گذارد و جلوه ای چشم نواز به روف گاردن می بخشد.

نکات برجسته نورپردازی روف گاردن فرشته

  • استفاده از چراغ های LED کم مصرف و با عمر طولانی
  • تنوع در رنگ و نوع نورپردازی برای ایجاد فضایی جذاب
  • طراحی نورپردازی متناسب با المان های مختلف روف گاردن
  • توجه به حفظ امنیت و عدم ایجاد مزاحمت برای همسایگان

شرکت سورن بام با بهره گیری از متخصصین مجرب و خلاق، نورپردازی روف گاردن فرشته را به گونه ای اجرا کرده است که این فضا در شب نیز به مکانی دلنشین و پرکاربرد برای ساکنین تبدیل شود.

علاوه بر موارد ذکر شده، نورپردازی روف گاردن فرشته مزایای دیگری نیز به همراه دارد:

  • افزایش امنیت روف گاردن در شب
  • ایجاد فضایی مناسب برای برگزاری جشن ها و مهمانی ها
  • افزایش ارزش ملک
  • ایجاد حس آرامش و صمیمیت

اگر به دنبال نورپردازی حرفه ای و خلاقانه برای روف گاردن خود هستید، شرکت سورن بام با ارائه بهترین خدمات و ایده های نوین، شما را در این امر یاری خواهد کرد.

شرکت سورن بام

شرکت سورن بام فعالیت خود را از سال 1389 به صورت کاملا حرفه ای در حوزه محوطه سازی آغاز کرده است. در شرکت سورن بام مهندسین و طراحان بی نظیر و حرفه ای وجود دارد که می توانند با کمترین هزینه و با استفاده از متریال درجه یک و مناسب پروژه های شما را به اجرا برسانند. شرکت سورن بام همواره در حال تلاش است تا بتوانید برترین تجربه را از فضای سبز خود کسب کنید و بهترین خاطره ها را در فضای سبز خود کسب کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با آبیاری قطره ای می توانید با شماره 02144277178 تماس بگیرید.

همچنین می توانید مجموعه سورن بام را در اینستاگرام دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط
پروژه‌های نورپردازی سورن بام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با ما در ارتباط باشید