مه پاش سیستم خنک کننده

مه پاش سیستم خنک کننده هوا

آنچه در این مقاله میخوانیم

مه پاش سیستم خنک کننده ، یک سیستم تغذیه با فشار بالا بود که قطرات خوب را در محدوده فشار ( 4.5 تا 10.4 ) مگاپاسکال قرار داد. سیستم خنک کننده مه پاش برای برنامه های گلخانه ای، اندازه قطره خوب بهترین است، زیرا قطرات آب باید تا حد ممکن سریعا قبل از اینکه بتوانند، بر روی سایبان سقوط کنند و گیاهان را مرطوب کنند تبخیر می کنند، یکی از نگرانی های عمده در مورد سیستم های فشرده سازی فشار بالا رطوبت آزاد گیاهان است که می تواند منجر به توسعه بیماری شود .

طراحی سیستم، نصب و کنترل استراتژی مناسب باید صورت گیرد. بدین ترتیب لازم است با استفاده از سیستم های فشرده سازی فشار بالا این است که نیاز به آب با کیفیت بالا (به عنوان مثال، آب آشامیدنی) به طوری که نازل های مسدود نمی شود. اگر منبع آب با کیفیت بالا وجود نداشته باشد، یک سیستم تصفیه آب مانند اسمز معکوس مورد نیاز است .

بهبود کنترل آب و هوا، مه پاش سیستم خنک کننده

 توسعه راهبردهای کنترل آب و هوا را مورد توجه قرار داده است، متغیرهای محیط گلخانه ای مختلف، همراه با آیرودینامیک گلخانه، مورد توجه قرار گرفته است .با استفاده از مدل های دو و سه بعدی دینامیکی سیالات محاسباتی، آیرودینامیک سیستم های گلخانه ای را برای بهبود یکنواختی محیط زیست و ارائه توصیه های طراحی، به تولیدکنندگان و تولید کنندگان سیستم گلخانه و کنترل آب و هوا می باشد .

مه پاش خانگی

مه پاش خانگی

مه‌ پاش خانگی چیست؟

مه‌پاش خانگی وسیله‌ای است که  با تبدیل‌کردن آب به ذرات بسیار ریز دمای محیط را به طور چشمگیری کاهش می‌دهد و طراوت و شادابی را به ارمغان می‌آورد. ذرات ریز آب تولید شده به وسیله مه‌ پاش در برخورد با هوا گرمای محیط را جذب می‌کند و باعث خنک‌شدن محیط می‌شود و همچنین رطوبت محیط را نیز افزایش می‌دهد.

مه‌پاش‌های خانگی به طور کلی به دو دسته مه‌پاش‌های خانگی با پمپ و مه‌پاش‌های خانگی بدون پمپ تقسیم‌بندی می‌شوند که در ادامه در مورد هر یک از این دستگاه‌ها صحبت خواهیم کرد:

مه پاش بدون پمپ

مه پاش بدون پمپ

الف. مه‌پاش خانگی بدون پمپ

بسته‌های مه‌پاش بدون پمپ اقتصادی ترین مدل مه پاش خانگی هستند که  به بدون واسطه به شیلنگ یا شیر آب شما وصل می‌شوند و از فشار آب شهری برای اسپری آب استفاده می‌کنند. برای استفاده از این نوع مه‌پاش خانگی نیازی به برق و سیم‌کشی ندارید و با وصل آن به آب شهری به طور خودکار فعال می‌شود.

در این مدل مه‌ پاش ‌های خانگی به علت استفاده نکردن از پمپ، آب با فشار ضعیف (همان فشار آب شهری) از نازل‌های مه‌پاش عبور می‌کند و لذا آب به‌صورت قطرات درشت اسپری می‌شود و بیشتر شبیه آب پاش عمل می کند که این موضوع سبب خیسی در محیط شما می‌شود.در واقع این نوع مه‌ پاش خانگی در مکان‌هایی همانند باغچه ، باغ خانگی، گلخانه و… که خیس شدن صدمه ای به محیط وارد نمی‌کند استفاده می‌شود.

مه‌پاش‌ های خانگی بدون پمپ در سه نوع 10،5 و15 نازله عرضه می شود که  جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد آنها بر روی لینک خرید مه پاش خانگی بدون پمپ کلیک نمایید.

با استفاده از مه‌پاش خانگی بدون پمپ دمای مکان حداکثر 2 تا 4 درجه خنک تر خواهد شد. اگر به هدف شما ایجاد خنکی بیشتر بدون مشکل خیسی در مکان مورد نظر خود هستید باید از مهپاش خانگی با پمپ استفاده نمایید که در ادامه در مورد آن صحبت خواهیم کرد.

مه پاش با پمپ

مه پاش با پمپ

مه‌پاش های خانگی با پمپ

اگر به دنبال مه‌پاشی با کیفیت پاشش بالاتر و ریزتر مانند آنچه در رستوران‌ها و کافی شاپ‌ها و مکان‌های عمومی مشاهده کرده‌اید هستید شما باید از مهپاش‌های خانگی با پمپ استفاده نمایید.

در این مدل از مه‌ پاش ‌های خانگی از یک پمپ برای تحت‌فشار قراردادن سیستم استفاده می‌شود که این سبب ایجاد  مه بسیار ریزتر و باکیفیت‌تر می‌شود که قبل از برخورد به افراد یا زمین در هوا پخش و تبخیر می‌شود؛ لذا این نوع مه‌پاش‌های خانگی سبب ایجاد خیسی در مکان قرار گرفته نمی‌شوند.

طریقه کارکرد این پکیج‌های مه‌پاش به این شکل است که آب پس از عبور از فیلتر به‌وسیله فشار پمپ از طریق شیلنگ به نازل ‌های مه‌پاش وارد می‌شود و در نتیجه آب به‌صورت قطرات بسیار ریز در هوا پخش شده و با جذب گرمایی محیط و تبخیر شدن سبب خنک‌شدن فضای باز مورد نظر شما می‌شود.

مه‌پاش‌های خانگی با پمپ در سه نوع با فشارهای 7 بار،15 بار و 50 بار عرضه می گردد که تفاوت آنها در فشار پمپ آنهاست به طوری که هر چه فشار پمپ بیشتر باشد کیفیت مه تولید شده بهتر و طبیعتا قیمت آن نیز بالاتر می رود.

مه پاش

مه پاش

انواع  مه پاش سیستم خنک کننده

  • مه پاش خنک کننده کیفیت بالا ( به طور ویژه برای خنک کردن فضای داخلی و خارجی
  • مه پاش خنک کننده صنعتی ( در صنعت بکار رفته و برای خنک کردن محیط و دستگاه ها )
  • مه پاش خنثی کننده گرد و غبار ( کار اصلی آن ها از بین بردن گرد و غبار محیط است )
  • مه پاش کنترل بخار
  • مه پاش رطوبتی
  • مه پاش جلوه های ویژه ( ایجاد دود و مه )
  • سیستم مه پاش کم فشار
مه پاش،خنک کننده هوا

مه پاش،خنک کننده هوا

 محل های مورد استفاده مه پاش

رستوران ها

کافی شاپ ها

پارک ها

محوطه سازی فضای سبز، محوطه باغ ، ویلا

روف گاردن                                                                                                    

تراس .

کنار استخر

هر فضایی در محیط بیرون

و حتی در فضا های بسته و داخل خانه در مه پاش ها هیچگونه مواد مضر و شیمیایی استفاده نمی شود .

مه پاش سیستم خنک کننده هوا

مه پاش سیستم خنک کننده هوا

شرکت سورن بام 

شما میتوانید با تماس با شرکت سورن و ارتباط با کارشناسان فروش ما مشاوره انتخاب بهترین  اجرای مه پاش سیستم خنک کننده در محوطه و بام سبز باتوجه به سلیقه خودتان دریافت کنید.

شرکت خدماتی سورن بام که فعالیت خود را از سال 1389 به صورت حرفه ای در جهت افزایش فضای سبز شهری آغاز به کار کرده است و به یکی از معتبر ترین و برترین شرکت های طراحی و اجرای مه پاش سیستم خنک کننده در ایران تبدیل شده است. شرکت سورن بام متشکل از مهندسین و طراحان با تجربه و حرفه ای همواره می کوشند تا با کمترین هزینه و استفاده از متریال مناسب و درجه یک بهترین فضا را در محوطه ویلا برای شما رقم بزنند. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 02144277178 تماس بگیرید و با کارشناسان سورن لبام ارتباط برقرار کنید.

برای دریافت مشاوره رایگان  با این شماره تماس بگیرید . 09122155348

برای مشاهده پروژه های اجرایی توسط مجموعه سورن بام می توانید اینستاگرام شرکت را به آدرس soren_bam  و فیسبوک و کانال تلگرام دنبال نمایید

مقالات مرتبط
پروژه‌های آبیاری قطره ای سورن بام
با ما در ارتباط باشید