فلاور باکس برای تراس سبز

اجرای فلاور باکس در تراس

آنچه در این مقاله میخوانیم

فلاور باکس برای تراس سبز ، وقتی صحبت از زیبایی به میان می آید ،اولین چیزی که به فکر ما می رسد،طبیعت و عوامل طبیعی اولین گزینه برای خلق زیبایی است ، زیرا طبیعت برای انسان ها مملو از زیبایی های طبیعی هستند . برای زیباسازی محیط کار،خانه و…می توانیم از  عوامل طبیعی استفاده نماییم ، یکی از این عوامل طبیعی گیاهان و گل ها هستند . استفاده از گل و گیاه می تواند به صورت دیوارهای سبز زنده و یا گلدان های پر از گل و چمن های طبیعی و….باشد . برای لابی ساختمان های مسکونی،اداری یا مراکز تجاری آموزشی،فرهنگی و …یا تراس های کوچک و بزرگ و یا حیاط خانه می توانیم از انواع  فلاورباکس ها استفاده نماییم .

فلاورباکس چیست؟

در واقع فلاورباکس ها جعبه های گل و گیاه هستند که جایگزین گلدان های سفالی قدیمی شده اند که ما می توانیم بسته به شرایط خود در هر منطقه و مکانی آن را داشته باشیم . فلاورباکس ها انواع مختلفی دارند مانند: فلاورباکس شیشه ای، فلاورباکس چوبی، فلاورباکس سفالی، فلاورباکس فلزی، فلاورباکس بتنی و…

فلاور باکس های بتنی

فلاور باکس های بتنی

یکی از پرکاربردترین و پرطرفدارترین نوع فلاور باکس برای تراس سبز

فلاورباکس های فلزی می باشد که در بسیاری از مکان ها مانند : جان پناه تراس ها ، روف گاردن ها ،حیاط ، لابی و…کاربرد دارند .فلاورباکس فلزی بهترین گزینه برای انتخاب بوده و نوع مناسب برای کاشت گل و گیاه است ، زیرا این نوع فلاورباکس در فضای بیرونی و در فضای داخلی امکان نصب دارد و مقاومت بالای این نوع فلاورباکس در مقابل ضربه ،جا به جایی و سایر عوامل باعث شده یکی از گزینه های مناسب و مورد استفاده قرار می گیرد.

انواع فلاور باکس فلزی

عایق های داخل فلاور باکس تراس سبز

  • لایه محافظ
  • زهکشی
  • فیلتراسیون
  • عایق ضد ریشه

این لایه ها باعث می شود در هنگام آبیاری آب و ذرات خاک رس به بیرون نفوذ نکند و باعث خرابی و نشت آب بیرون زدگی ریشه نشود . پس از عایق بندی های لازم داخل فلاورباکس ها صورت گرفت ،خاک مخصوص داخل فلاور باکس ها ریخته می شود . این خاک مخصوص دارای موادی می باشد ،که تامین کننده مواد مورد نیاز گیاه بوده و باعث رشد بهتر گیاه می شود . در نهایت بسته به شرایط آب و هوایی و سلیقه افراد،گل و گیاهان با دقت خاصی انتخاب می گردند و کاشته می شوند.

فلاور باکس فایبرگلاس

فلاورباکس های فلزی عایق سرما و گرما بوده و در ابعاد و اندازه های مختلفی وجود دارند و. با توجه به محوطه و فضای افراد می توانیم این فلاورباکس ها  را ساخته و نصب نماییم. فلاورباکس های فلزی را می توانیم در روف گاردن ها نیز استفاده کرده و در فضای باز تراس ها و پشت بام ها نصب نماییم.

تراس سبز

فلاور باکس چوبی

یکی از انواع فلاور باکس ها ، فلاور باکس چوبی می باشد . این نوع فلاورباکس ها چون از جنس چوب هستند اگر داخل آن ها گل و گیاه کاشته شود به علت رطوبت بالا باعث از بین رفتن داخل فلاور باکس می شود . به همین دلیل در داخل آن از ورق گالوانیزه استفاده می شود تا مانع از بین رفتن آن شود . فلاورباکس های چوبی معمولا به صورت آویزان و یا دیواری مورد استفاده قرار می گیرند.

فلاور باکس شیشه ای

از مقاومت پایینی برخوردار هستند که بیشتر در فضای داخلی ساختمان کاربرد دارند . بیشتر این فلاور باکس ها  با سایر مصالح مانند چوب و فلز مورد استفاده قرار می گیرند .

کاربرد فلاور باکس

شرکت سورن بام

مجموعه ی سورن بام در سال 1389 با هدف گسترش فضای سبز و استفاده ی بهینه از فضا های بلا استفاده تاسیس شد. شرکت سورن بام با بهره بری از مهندسین با تجربه و طراحان حرفه ای همواره در تلاش اند تا بهترین تجربه از فضای سبز را کسب کنید. این شرکت همواره می کوشد تا با استفاده از برترین متریال و مصالح با کمترین هزینه بهترین فضای سبز را برای شما ایجاد کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با اجرای محوطه سازی و اجرای تراس سبز می توانید با شماره 02144277178 تماس بگیرید.

همچنین می توانید شرکت سورن بام را در اینستاگرام دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط
پروژه‌های فلاور باکس سورن بام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست شما با موفقیت ثبت شد.
با ما در ارتباط باشید