طراحی و ساخت آبنما

آنچه در این مقاله میخوانیم

در محیط های بیرونی و فضای سبز طراحی و ساخت آبنما کاربرد بی شماری دارد و یکی از المان های بی نظیر فضای سبز محسوب می شود . امروزه با تکنولوژی مدرن امکان استفاده از این المان زیبا علاوه بر فضای بیرونی در فضای داخلی نیز کاربرد دارد .

آبنماهای شرکت سورن بام

شرکت سورن بام در زمینه طراحی و ساخت انواع آبنماها در فضای داخلی و فضای بیرونی فعالیت دارد.

شما مشتریان عزیز می توانید برای طراحی و ساخت انواع آبنماها به صورت رایگان با مشاوران شرکت سورن بام تماس حاصل نمایید .

گفتنی است که بدانید در طراحی آبنما تمام نکات مهم می باشد ( جایگاه قرار گیری سازه ،متریال مناسب با نوع آبنما ، پلن هایی که در اطراف آبنما باید طراحی شود ، نوع آبنما باید متناسب با محوطه طراحی شده باشد.)

تعریف طراحی و ساخت آبنما

آب علاوه بر زیبایی فوق العاده و ایجاد آرامش در تلطیف وپاکیزه سازی هوا نیز بسیار تاثیرگذار می باشد  بنابرین از آبنما در مراکز پرجمعیت شهرهایی که دارای آلودگی هوا هستند وکلان شهر ها می باید بیشتر استفاده شود.

در تعریف عامیانه به مجموعه فواره و آب راکد یا متحرکی که باعث زیبایی پارک  میدان و فضای سبز در فضای سبزبا ایجاد صدای ابنما شود، گفته می شود که یکی از بهترین ساختارهای فضای سبز است .

نحوه طراحی و ساخت آبنما

در مرحله اول کارشناسان شرکت سورن بام از فضای شما به صورت رایگان بازدید کرده و اطلاعات اولیه محیط شامل ابعاد واندازه  متراژ کلی فضای اختصاص داده برای ساخت آبنما را به صورت دقیق محاسبه کرده و در اختیار طراحان فضای سبز قرار داده تا بر مبنای اطلاعات و فضای در نظر گرفته شده طراحی صورت گیرد و طرح مورد نظر را در اختیار کارفرما قرارداد و پس از تایید طرح به مرحله اجرایی می رسد .

انواع آبنمای فضای بیرونی و داخلی

  • آبنما سنگی

  • آبنمای صخره ای

  • آبنما آبشاری

  • آبنما دیواری

  • آبنما حبابی

  • آبنما پرده ای

  • آبنما شیشه ای

شرکت سورن بام در ساخت انواع آبنما فعالیت های بی شماری در زمینه معماری دارد. همچنین در تولید انواع فلاورباکس ها و پنل های دیوار سبز نیز فعالیت می کند .شرکت سورن بام در زمینه معماری پایدار فعالیت داشته از جمله فعالیت های شرکت سورن بام عبارتند از : طراحی و اجرای آبنما ، دیوار سبز ، طراحی روف گاردن ، ساخت انواع فلاور باکس ،آلاچیق ، جابه جایی درخت ، آبیاری قطره ای ، اجرای مه پاش و… فعالیت می کند .

مقالات مرتبط
پروژه‌های آبنما سورن بام
با ما در ارتباط باشید