سنگ قلوه رودخانه ای برای نما

pebble

آنچه در این مقاله میخوانیم

سنگ قلوه رودخانه ای برای نما ، سنگ های موجود در طبیعت عناصر زیبایی هستند که از آن ها به صورت های متفاوت استفاده می شود مانند سنگ های زینتی که کاربرد های گوناگونی دارند، سنگ های قلوه ای نوع دیگری اند که در صنعت ساختمان بسیار استفاده می شوند .

مزایای استفاده از سنگ قلوه رودخانه ای :

مزایا استفائه از سنگ قلوه رودخانه ای عبارت اند از:

  • نگهداری خاصی لازم ندارند .
  • به راحتی و در زمان کم اجرا می شوند .
  • برای مدت طولانی قابل استفاده اند و نیاز به تعویض ندارند .
  • در مقابل باد و باران و خوردگی حشرات آسیب نمی بینند .
  • جلوه خاصی در فضا ایجاد می کنند .

قلوه سنگ های شرکت سورن دارای کیفیت بسیار بالایی اند که در مقابل عوامل ذکر شده بسیار مقاوم اند و همچنین در مقابل ضربه و یا در حین حمل و نقل آن ها مقاومت بالایی دارند .

شرکت سورن بام ارائه دهنده قلوه سنگ های رودخانه ای در ابعاد مختلف و رنگ های متنوع به صورت کیسه ای یا تنی بسته به نیاز شما می باشد .

رنگ های سنگ قلوه رودخانه ای برای نما سورن بام :

  • سفید
  • مشکی که پرطرفدار ترین قلوه سنگ ها هستند ،
  • و قلوه سنگ های رنگی در رنگ های ، قرمز ، سبز ، طوسی ، زرد (کرم) ، قهوه ای و …

سنگ های قلوه ای رودخانه ای در محوطه سازی بسیار استفاده می شوند ، در اجرای مسیر ها ، تزئینات محوطه ، کفسازی ، گابیون ، نمای ساختمان و … بسیار پر کاربرد اند . از سنگ های رودخانهای در ساخت آبنما و دیوار های سبز به صورت ترکیبی کارمی شود و جلوه ای خاص به المان های ذکر شده می دهد .

ابعاد سنگ قلوه :

2 الی 4 سانتی متر ( گردویی )

4 الی 6 سانتی متر ( تخم مرغی )

6 الی 8 سانتی متر ( پرتقالی )

سنگ های قلوه ای معمولا در سایز های کوچک و به صورت مخلوط ( گردویی و تخم مرغی ) برای ایجاد مسیر در باغ و محوطه سازی استفاده می شوند و زیبایی چشم گیری در فضا ایجاد می کنند ، همچنین برای پوشش خاک فلاور باکس ها و باغچه قابل استفاده اند که علاوه بر زیبایی بسیار کاربردی اند برای نگه داری آب گیاهان در خاک در روز های گرم و دیر تر تبخیر شدن آن .

شرکت سورن بام

شرکت سورن بام با بیش از سال 1389 کار خود را در زمینه محوطه سازی و اجرای فضای سبز آغاز کرد و امروزه به یکی از فعال ترین و مشهورترین شرکت های فعال در زمینه محوطه سازی تبدیل شده است. این شرکت با بهره مندی از مهندسین و کارشناسان با تجربه و متخصص در زمینه فضای سبز آماده همکاری با شما می باشد. در مجموعه سورن بام می توانید در پروژه های اجرایی خود از با کیفیت ترین متریال موجود در بازار با نازل ترین قیمت بهره مند شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان می توانید با شماره 02144277178 تماس بگیرید و با کارشناسان سورن بام تماس بگیرید.برای دیدن پروژه های انجام شده توسط تیم سورن بام می توانید ما را در اینستاگرام  دنبال کنید.

مقالات مرتبط
پروژه‌های سنگ قلوه ای سورن بام
با ما در ارتباط باشید