دیوار سبز رستوران عطاویچ

دیوار سبز رستوران عطاویچ

آنچه در این مقاله میخوانیم

دیوار سبز رستوران عطاویچ  واقع در تهرانسر خیابان 14 اصلی مجتمع تجاری پاویلیون قرار گرفته است. کارشناسان مجرب شرکت سورن بام از محل بازدید کرده و اطلاعات مریوط به پروژه را جمع آوری و برآورد کرده و در اختیار تیم متخصص طراحی قرار داده و طراحان بر مبنای اطلاعات شروع به طراحی کرده و طرح را در اختیار کارفرما قرار داده اند و پس از تایید طرح ، به مرحله اجراء می پردازیم. دیوار سبز رستوران عطاویج  در کنار  پنجره قرار گرفته که نمای زیبایی را در داخل و نمای بیرونی رستوران ایجاد کرده است . در واقع شرکت سورن بام طبیعت را در داخل رستوران احیاء کرده و فضای زیبا و دلنشینی را برای مشتریان فراهم ساخته تا مشتریان از طبیعت داخل رستوران لذت ببرند .

المان های به کار رفته در دیوار سبز رستوران عطاویچ :

در رستوران عطاویچ از المان هایی نظیر : دیوار سبز و فلاور باکس های چوبی  استفاده شده است. داخل دیوار سبز از گیاهان طبیعی نظیر : پیتوس ، گندمی ، آگلونما و داخل فلاور باکس ها از گیاه بامبو استفاده شده است .

 

نحوه اجرایی دیوار سبز رستوران عطاویچ  :

در ابتدا فضای مورد نظر را با عایق مخصوص دیوار سبز عایق بندی کرده تا از نفوذ آب به دیوار جلوگیری شود ، سپس نصب پنل ها و فلاور باکس مخصوص دیوار سبز و کاشت گیاهان انجام می شود و مرحله انتهایی نیز نصب سیستم آبیاری قطره ای می باشد .

شرکت سورن بام با سال ها تجربه در زمینه معماری پایدار ، فعالیت های بی شماری داشته است . اجراء روف گاردن ، دیوار سبز ، تراس سبز ،  محوطه سازی فضای سبز شهری و محوطه سازی باغ ، باغچه ، ویلا ، ساخت انواع آبنما ، آلاچیق ، پرگولا ، و انواع فلاور باکس ها از جمله فعالیت های شرکت سورن بام می باشد .

پروژه دیوار سبز سورن بام
با ما در ارتباط باشید