دیوار سبز بانک جنت آباد

گرین وال جنت آباد

آنچه در این مقاله میخوانیم

 

دیوار سبز بانک ایران زمین شعبه جنت آباد در خیابان یازدهم جنت آباد واقع شده است . طراحی و اجراء دیوار سبز آن توسط  شرکت سورن بام صورت گرفته است . این دیوار های سبز به عنوان باغ های عمودی و دیوار های گیاهی یا گرین وال شناخته می شوند . اکثر این دیوار های سبز پنل هایی هستند برای سیستم کاشت عمودی که برای فضا های داخلی و خارجی استفاده می شوند و به سیستم مدولار معروف اند.

 

یکی از پروژه های اجرا شده توسط شرکت سورن بام دیوار سبز بانک ایران زمین در شعبه جنت آباد و می باشد که در آن ها دیوار سبز طبیعی اجرا شده تا محیطی زیباتر و دلنشینی را برای کارکنان و فضای انتظار مناسبی برای مراجعه کنندگان فراهم کند .

سوالات متداول دیوار سبز بانک ایران زمین

  1. گیاهان مورد استفاده در دیوار سبز بانک جنت آباد چه می باشد ؟

  2. استراکچر استفاده شده در دیوار سبز بانک ایران زمین چیست ؟

در این گرین وال ها از گیاهان رزماری ، یوکابنسای ، لیز ماکیا ، پاپیتال ، هدرا ، گندمی  به صورت جنگلی استفاده شده است . این بی نظمی در چینش گل ها زیبایی خاصی ایجاد کرده است و برای آبیاری آن نیز از روش آبیاری قطره ای استفاده شده است تا نیازی به آبیاری دستی نباشد . در این روش در زمان مورد نظر به میزان دلخواه گیاهان به صورت اتوماتیک آبیاری می شوند.

تولید کننده پنل ها و فلاور باکس های مخصوص دیوار سبز طبیعی و مصنوعی می باشد . با اجرای بهترین دیوار سبز ها آماده ایجاد فضایی زیبا در محل زندگی ، کار و محوطه شماست  . شرکت سورن بام در زمینه طراحی و اجراء روف گاردن ، آلاچیق ، آبنما ، محوطه سازی ، محوطه سازی باغ ، ویلا ، حیاط و … فعالیت دارد .

عوامل سورن بام با سال ها تجربه در این زمینه فلاورباکس هایی طراحی کرده اند که کاملا مناسب برای کاشت گیاه از نظر فراهم نمودن محیط کشت می باشد . تنظیم محل لوله های آبیاری قطره ای که بهترین صورت آبیاری را فراهم می آورد . برای مناطق و فضا هایی که امکان کاشت گیاه طبیعی نباشد نیز دیوار سبز های مصنوعی بهترین گزینه اند و برای انتخاب گیاه نیز ، هر گیاه طبیعی که مد نظر شما باشد مصنوعی آن در گرین وال استفاده می شود . از مزایای دیوار سبز مصنوعی اجرای آسان تر و سریع تر هزینه کمتر و بی نیاز بودن آن به خاک ، کود و آبیاری می باشد.

پروژه دیوار سبز سورن بام
با ما در ارتباط باشید