پروژه بام سبز و دیوار سبز برج گلرنگ

بام سبز و دیوار سبز برج گلرنگ

آنچه در این مقاله میخوانیم

پروژه ی بام سبز و دیوار سبز برج گلرنگ پروژه بزرگی در محله ولیعصر تهران، خیابان ساعی یکم، پشت پارک ساعی است که برجی دوازده طبقه بسیار مدرن با بهترین امکانات می باشد . از تدابیر فوق العاده این برج، با توجه به این که در همه ی ساخت و سازهای امروزی امری واجب می باشد ، چه فضا های داخلی آن مانند طبقات و لابی و راهرو ها و چه فضا های خارجی مانند محوطه بیرونی، تراس ها و روف گاردن عظیم آن طراحی و اجرای فضا های سبز متعدد در تمامی قسمت های برج است .

بام سبز و دیوار سبز برج گلرنگ

دیوار سبز پروژه گلرنگ

بام سبز ، سقف های سبز و انواع آن

محوطه سازی پروژه بام سبز و دیوار سبز برج گلرنگ

در ابتدا فضای بیرونی آن که در چپ و راست پله های ورودی قرار دارد طراحی و محوطه سازی شده است . لابی این فضا با شیشه های سر تا سری اجرا شده که فضای داخلی آن تا حدودی از بیرون دید داشته باشد . به همین دلیل دور تا دور آن فلاور باکس های کوتاه از جنس سنگ گرانیت با زیبا ترین گل ها و گیاهان اجرا شده است . گیاهانی مانند کوردلین ، شامودرا ، دراسینا ، آنتریوم ، بنت قدوس و یوکا بنسای در این فلاورباکس ها استفاده شده.

بام سبز و دیوار سبز برج گلرنگ

اجرای دیوار سبز در پروژه برج گلرنگ

با ورود به لابی دیوار سبز ها هستند که جلب توجه نموده و خوش آمدگو می باشند . یک دیوار سبز در سمت چپ و دیگری کنار گیت کمی جلوتر قرار دارد. دیوار سبز سر تا سری دیگری نیز به صورت نیم طبقه بالای آن و یک تراریوم بزرگ زیبا اجرا شده است .

اجرای تراس سبز پروژه بام سبز و دیوار سبز برج گلرنگ

در تمامی طبقات این مجموعه فضای سبز به صورت فلاور باکس اجرا شده است . در بعضی قسمت ها نیز این فلاور باکس ها حتی نقش جدا کننده نیز دارند . از فضا های سبز دیگر این برج، می توان به تراس سبز های آن اشاره نمود . کف آن ها با چوب ترمو پوشیده شده و از انواع گیاهان و درختان به صورت باغچه استفاده شده است.

روف گاردن متمرکز

اجرای بام سبز در پروژه برج گلرنگ

در قسمت بام این پروژه، روف گاردن بزرگی اجرا شده با یک دیوار سبز 350 متر مربعی که در نوع خود بی نظیر است . فضا های مختلفی مانند فضای نشیمن و کنفرانس در این بام تعبیه شده است. باغچه های فراوان ، کف سازی های مختلف از چمن ، ترمو ، واش بتن و … در آن اجرا شده است .

روف گاردن متمرکز

شرکت سورن بام

شرکت سورن بام فعالیت خود زا از سال 1389 به صورت حرفه ای و فعال در حوزه محوطه سازی، فضای سبز، دیوار سبز، روف گاردن و تراس سبز و… آغاز و به یکی از برترین و معروف ترین شرکت های اجرای محوطه سازی تبدیل شده است. این شرکت با بهره گیری از مهندسین متخصص و مجرب با استفاده از بهترین متريال با ارزان ترین قیمت آماده همکاری با شما است. شرکت سورن بام همواره می کوشد تا بهترین تجربه را از فضای سبز برای شما ایجاد کند. برای دریافت اطلاعات بیشتر یا استعلام قیمت ها می توانید با شماره 02144277178 تماس بگیرید و از قسمت مشاوره رایگان مجموعه سورن بام بهره ببرید.

برای مشاهده پروژه های انجام شده توسط تیم سورن بام می توانید اینستاگرام شرکت را به آدرس soren_bam دنبال کنید.

پروژه بام سبز, پروژه تراس سبز, پروژه دیوار سبز سورن بام
درخواست شما با موفقیت ثبت شد.
با ما در ارتباط باشید