بام سبز سعادت آباد

بام سبز سعادت آباد

آنچه در این مقاله میخوانیم

یکی از پروژه های عظیم بام سبز شرکت سورن بام، پروژه بام سبز سعادت آباد می باشد . متراژ این بام سبز 500 متر مربع می باشد . مدت زمان انجام پروژه طبق برآورد ها 2 الی 3 ماه می باشد . در این پروژه از المان های بسیار زیادی استفاده شده است . از جمله: پرگولا، مبلمان، فلاور باکس، چراغ های ال ای دی، درخت و …

روف گاردن

روف گاردن

پوشش گیاهی بام سبز به چند روش قابل اجرا می باشد؟

  • بام های سبز گسترده
  • بام های نیمه گسترده
  • بام های سبز فشرده

بام سبز سعادت آباد |اجرای پروژه

در ابتدا سیستم زه کشی و سنگ را برای کف روف گاردن استفاده می نماییم  تا از عایق بندی آن مطمئن شویم . برای زیبایی بیشتر در زیر سنگ کاری ، لوله های آب و سیم های برق را نیز قرار می دهیم .نباید هیچ لوله و سیمی در آخر کار معلوم باشد. در این پروژه از سیستم آبیاری قطره ای پیشرفته استفاده شده است .

30 عدد فلاور باکس فلزی با روکش چوبی در این پروژه مورد استفاده قرار گرفته است . البته لازم به ذکر است که نوع فلاور باکسی که در این پروژه به کار رفته، نوع انتخابی کارفرما می باشد . در نورپردازی پروژه از 17 عدد چراغ استفاده شده است . یک آلاچیق و یک پرگولا هرکدام در گوشه ایی قرار داده شده اند .

یک بخش از بام به سفارش کارفرما تبدیل به قسمت غذاخوری شده که دارای باربیکیو، نیمکت و میز می باشد . در طراحی این پروژه مبلمان و نیمکت به طور ویژه ای مورد توجه قرار گرفته اند .

در این پروژه از گیاهان و چمن مصنوعی نیز استفاده شده است . اقداماتی دیگر نیز نظیر شاسی کشی آهنی، چوب ترمو و .. در این پروژه اجرا شده اند که این آیتم ها به زیبایی منحصر به فرد این پروژه در کف سازی منجر شده است .

روف گاردن در تهران

روف گاردن در تهران

برای مشاوره رایگان ،بازدید از محل پروژه و اجرای تخصصی با ما تماس بگیرید .

 

پروژه بام سبز سورن بام
با ما در ارتباط باشید